Prøvere ved St.Olavs

Ok.. takk for svar ❤️
Uutholdelig ventetid!

Fortalte de kun hvor mange det ble på frys, eller sa de litt om utviklingen osv også?
Jeg spurte så jeg fikk vite, møtte på en veldig hyggelig dame i tlf, og jeg gråt jo av lykke. Hadde ikke engang turt å håpe på et så bra resultat.

Når får man vite hvor mange egg som er befruktet ved totalfrys?

På dag 5 mest sannsynlig? Hvilken kl slett?
Noen som har ringt de for å høre før de rekker ringe å fortelle det?
De ringte meg på dag 5 etter at de hadde frosset ned det som var, sånn rundt 13-14.
Ingen grunn til å ringe inn med mindre du vil bli kjeftet på :p

Ser det er skrevet litt over her om å ringe til St.olavs..
nå har jeg ventet i HELEDAG på en tlf for å høre om jeg har noen blastoer på frys, hadde egguttak på fredag kl 11.00!

Etter ei natt med smerter ut av en annen verden hadde det vært fint med en positiv tlf!

Jeg får fortsette ventingen imorgen da!

Blir irritert av denne ventingen, nå er det 6 dager siden uttak og de burde ringt!
Altså, de mååå jo skjønne at det er det eneste man venter på å få høre?? Klikker!!

Har de mye og gjøre på st Olavs for tiden? Ringte og fikk beskjed om de ringer om 2-3 virkedager mellom kl 07.30-14.30
Ellers har det var samme dag de har ringt tilbake på..

Har de mye og gjøre på st Olavs for tiden? Ringte og fikk beskjed om de ringer om 2-3 virkedager mellom kl 07.30-14.30
Ellers har det var samme dag de har ringt tilbake på..

Jeg ringte på mandag, da sa de også 2-3 virkedager.. men de ringte samme dag

Men det er jo labben som skal ringe nå, syns de burde overholde tiden, når man plutselig får beskjed om totalfrys og innsett blir 2 mnd etter det egentli skulle skje vil man gjerne vite tidligst mulig hvordan befruktningen går!!!

Jeg ringte på mandag, da sa de også 2-3 virkedager.. men de ringte samme dag

Men det er jo labben som skal ringe nå, syns de burde overholde tiden, når man plutselig får beskjed om totalfrys og innsett blir 2 mnd etter det egentli skulle skje vil man gjerne vite tidligst mulig hvordan befruktningen går!!!

Ble det totalfrys på deg?[emoji20] for de har vel slutta å ringe om egg på frys utenom totalfrys[emoji5]

Jaa :sad015 21 egg ut, overstimulert! Og såå vondt etter uttak!

Uff, så kjedelig![emoji20] håper det går bedre med deg!! Og veldig synd de ikke ringer! Er lab’en som ringer, ikke vanlige telefonen!

Uff, så kjedelig![emoji20] håper det går bedre med deg!! Og veldig synd de ikke ringer! Er lab’en som ringer, ikke vanlige telefonen!

Takk ❤️ Er litt bedre idag heldigvis! 100% sykmeldt da.. hadde ikke hatt sjangs på jobb!

Jaa, okei! Jeg valgte å ringe inn til den vanlige ringetilbaketlf nå, håper virkelig på å få høre idag!!

Back
Topp