Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dag 5 ca.
Ikke ring inn, de klikker bare vent. Ofte venter de med å ringe hvis noen henger litt etter som de vil ha mer kontroll på.
Noen ganger venter de til dag 6 med å ringe.Var det jeg tenkte Men venter de lengre enn dag 5 for å se tror du?
Man går jo å venter å venter på svaret...
Jeg spurte så jeg fikk vite, møtte på en veldig hyggelig dame i tlf, og jeg gråt jo av lykke. Hadde ikke engang turt å håpe på et så bra resultat.Ok.. takk for svar
Uutholdelig ventetid!
Fortalte de kun hvor mange det ble på frys, eller sa de litt om utviklingen osv også?
Jeg spurte så jeg fikk vite, møtte på en veldig hyggelig dame i tlf, og jeg gråt jo av lykke. Hadde ikke engang turt å håpe på et så bra resultat.
Aaner ikkeOk, husker du hva hun het?
Så fantastisk med gode nyheter, hvor mange fikk du på frys?
Aaner ikke
Seks blastocyster (5-dagers)
Veldig fornøyd med det. Hadde 22 egg ut og de falt jo fra som bare det underveis, så seks sta småtasser begynte jeg bare å gråte av.Så fantastisk!
De ringte meg på dag 5 etter at de hadde frosset ned det som var, sånn rundt 13-14.Når får man vite hvor mange egg som er befruktet ved totalfrys?
På dag 5 mest sannsynlig? Hvilken kl slett?
Noen som har ringt de for å høre før de rekker ringe å fortelle det?
Det syns jeg du har all grunn til!Veldig fornøyd med det. Hadde 22 egg ut og de falt jo fra som bare det underveis, så seks sta småtasser begynte jeg bare å gråte av.
Ikke sant Får bare vente da...De ringte meg på dag 5 etter at de hadde frosset ned det som var, sånn rundt 13-14.
Ingen grunn til å ringe inn med mindre du vil bli kjeftet på
Har de mye og gjøre på st Olavs for tiden? Ringte og fikk beskjed om de ringer om 2-3 virkedager mellom kl 07.30-14.30
Ellers har det var samme dag de har ringt tilbake på..
Jeg ringte på mandag, da sa de også 2-3 virkedager.. men de ringte samme dag
Men det er jo labben som skal ringe nå, syns de burde overholde tiden, når man plutselig får beskjed om totalfrys og innsett blir 2 mnd etter det egentli skulle skje vil man gjerne vite tidligst mulig hvordan befruktningen går!!!
Ble det totalfrys på deg?[emoji20] for de har vel slutta å ringe om egg på frys utenom totalfrys[emoji5]
Jaa 21 egg ut, overstimulert! Og såå vondt etter uttak!
Uff, så kjedelig![emoji20] håper det går bedre med deg!! Og veldig synd de ikke ringer! Er lab’en som ringer, ikke vanlige telefonen!