Jeg er sikkert helt teit no, men hva menes med 3+4?Ja[emoji1303] tirsdag 11. september du hadde uttak? Da har du termin 7.juni og er 3+4[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sikkert helt teit no, men hva menes med 3+4?Ja[emoji1303] tirsdag 11. september du hadde uttak? Da har du termin 7.juni og er 3+4[emoji5]
Jeg er sikkert helt teit no, men hva menes med 3+4?
Så lett ja3uker og 4 dager [emoji4]
Jeg er sikkert helt teit no, men hva menes med 3+4?
Ååå da er jeg med , så onsdag 4+1Det Lean skrev[emoji1303] du har ukebytte på tirsdager! Så på mandag er du 3+6, tirsdag 4+0! Du har ukebytte på tirsdager[emoji5]
Takk [emoji846]
Kjøpt alt hver for seg? Eller bruker du den gravid pakka til apoteket?
Ja, det må den gjøre no! [emoji173]️
Sommerbabyer på oss[emoji16]
Så lett ja
Men no må du bare komme etter du og
Når hadde du test dag?
Ååå da er jeg med , så onsdag 4+1
Var ett lett regnestykke da
Jaja man lærer alltid noe nytt
Jeg har kjøpt hver for seg [emoji4]
Tenker jeg går over til gravidpakken når/hvis jeg blir gravid [emoji4] her er samlingen [emoji38]Vis vedlegget 275633
Den der gravid pakken, da trenger man ikke ta folat sant?Jeg har kjøpt hver for seg [emoji4]
Tenker jeg går over til gravidpakken når/hvis jeg blir gravid [emoji4] her er samlingen [emoji38]Vis vedlegget 275633
Den der gravid pakken, da trenger man ikke ta folat sant?
For den er jo folat i..
Hurra!!! Så gode nyheter! Gratulerer med det aller vakreste! Du får prøve å nyte tiden fremover og tenk at du er gravid til det motsatte eventuelt er bevist Sommerbaby2019
Holder med Leans gode kommentar; skjønner at det er skuff for at du må vente 1 1/2 mnd, men hold fast på tanken om at du har 21 muligheter for baby!!Ånei så kjiptMen veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på degTenk så bra! 21 muligheter for baby!
Holder med Leans gode kommentar; skjønner at det er skuff for at du må vente 1 1/2 mnd, men hold fast på tanken om at du har 21 muligheter for baby!!Ånei så kjiptMen veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på degTenk så bra! 21 muligheter for baby!
Kontrollen på fredag gikk fint Hadde dukket opp en ekstra follikel så nå telte de syv follikler, men 3 av de var kun 14 mm. Og de største var såpass store at de må tas på mandag. Så ikke sikkert de små er modne nok da. Krysser fingrene på god fangst mandag Blir med på det forskningsforsøket som du også er med på, så da blir det innsett på torsdagHvordan gikk kontrollen? Fortell, fortell [emoji173]️[emoji4]
Noen som vet hva de gjør på første kontroll i uke 5??
Stod uke 5 i brevet jeg fikk? Litt forvirret her no, men svarte deg inne på skjult ogHvilke kontroll mener du nå? Er det tidlig ultralyd du mener? Den er i uke 7! 5 uker etter innsett! Da sjekker de at embryo ligger på riktig plass og at det er hjertelyd!
Dag 5 ca.Når får man vite hvor mange egg som er befruktet ved totalfrys?
På dag 5 mest sannsynlig? Hvilken kl slett?
Noen som har ringt de for å høre før de rekker ringe å fortelle det?