Prøvere ved St.Olavs

Jeg er sikkert helt teit no, men hva menes med 3+4? :rolleyes:

Det Lean skrev[emoji1303] du har ukebytte på tirsdager! Så på mandag er du 3+6, tirsdag 4+0! Du har ukebytte på tirsdager[emoji5]

Det Lean skrev[emoji1303] du har ukebytte på tirsdager! Så på mandag er du 3+6, tirsdag 4+0! Du har ukebytte på tirsdager[emoji5]
Ååå da er jeg med , så onsdag 4+1 :p
Var ett lett regnestykke da :hilarious:
Jaja man lærer alltid noe nytt ;)

Takk [emoji846]
Kjøpt alt hver for seg? Eller bruker du den gravid pakka til apoteket?
Ja, det må den gjøre no! [emoji173]️
Sommerbabyer på oss[emoji16]

Jeg har kjøpt hver for seg [emoji4]
Tenker jeg går over til gravidpakken når/hvis jeg blir gravid [emoji4] her er samlingen [emoji38]
IMG_1903.JPG

Den der gravid pakken, da trenger man ikke ta folat sant?
For den er jo folat i..

Du trenger ikke folat i tillegg da nei[emoji5]

Anbefaler deg å følge med på komplettapotek.no, der er det ofte tilbud på gravidpakkene! 40 og 50% rabatt! De er dyyyre i utgangspunktet, så da kan du spare myye! Jeg har kjøpt alle mine på salg der[emoji1303]

Ånei så kjipt
emoji17.png
Men veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være
emoji173.png
️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt
emoji173.png
️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på deg
emoji322.png
emoji322.png
Tenk så bra! 21 muligheter for baby!
Holder med Leans gode kommentar; skjønner at det er skuff for at du må vente 1 1/2 mnd, men hold fast på tanken om at du har 21 muligheter for baby!! :hug013:Heartbigred

Ånei så kjipt
emoji17.png
Men veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være
emoji173.png
️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt
emoji173.png
️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på deg
emoji322.png
emoji322.png
Tenk så bra! 21 muligheter for baby!
Holder med Leans gode kommentar; skjønner at det er skuff for at du må vente 1 1/2 mnd, men hold fast på tanken om at du har 21 muligheter for baby!! :hug013:Heartbigred

Hvordan gikk kontrollen? Fortell, fortell [emoji173]️[emoji4]
Kontrollen på fredag gikk fint :) Hadde dukket opp en ekstra follikel :) så nå telte de syv follikler, men 3 av de var kun 14 mm. Og de største var såpass store at de må tas på mandag. Så ikke sikkert de små er modne nok da. Krysser fingrene på god fangst mandag :smiley-angelic001 Blir med på det forskningsforsøket som du også er med på, så da blir det innsett på torsdag :)

Noen som vet hva de gjør på første kontroll i uke 5??

Noen som vet hva de gjør på første kontroll i uke 5??

Hvilke kontroll mener du nå? Er det tidlig ultralyd du mener? Den er i uke 7! 5 uker etter innsett! Da sjekker de at embryo ligger på riktig plass og at det er hjertelyd!

Hvilke kontroll mener du nå? Er det tidlig ultralyd du mener? Den er i uke 7! 5 uker etter innsett! Da sjekker de at embryo ligger på riktig plass og at det er hjertelyd!
Stod uke 5 i brevet jeg fikk? Litt forvirret her no, men svarte deg inne på skjult og :p

Når får man vite hvor mange egg som er befruktet ved totalfrys?

På dag 5 mest sannsynlig? Hvilken kl slett?
Noen som har ringt de for å høre før de rekker ringe å fortelle det?

Når får man vite hvor mange egg som er befruktet ved totalfrys?

På dag 5 mest sannsynlig? Hvilken kl slett?
Noen som har ringt de for å høre før de rekker ringe å fortelle det?
Dag 5 ca.
Ikke ring inn, de klikker :hilarious: bare vent. Ofte venter de med å ringe hvis noen henger litt etter som de vil ha mer kontroll på.

Back
Topp