ENDELIG RINGTE DE:
Av 21 egg ble 16 normalt befruktet men 9 fryst ned!
Nå har jeg 9 gullegg på frys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ENDELIG RINGTE DE:
Nå har jeg 9 gullegg på frys! [emoji173]️
Ja de ringte meg ogENDELIG RINGTE DE:
Fantastisk[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] kan jo bli en hel søskenflokk av de[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vi skal ha bare ett barn til, hehe! Men har mange sjangser nå da [emoji173]️
Vet du når dere får fryseforsøk eller?[emoji5]
Bare tullball. Ikke hør på henneDerr St.olavs damer...
Jeg ringte jo til sykepleier tlf idag fordi jeg ventet sånn på lab tlf, så ringte lab med god nyhet om 9 egg på frys!
10 min etterpå ringte sykepleieren, jeg fortalte at lab hadde ringt og jeg ikke lurte på mere! Hun begynte å påstå at lab hadde ringt for tidlig (dag 6 etter uttak) fordi en lege skulle se på journalen min!? Ble jeg forvirret?!
Men spm mitt, lab vet vell best om egga er bra? å hu sykepleiern er bare en gledesdreper?
TakkBare tullball. Ikke hør på henne
Laben burde helt klart vite best om eggene, men kanskje legen ville se på noe i forhold til deg og overstimulering, eller neste forsøk?Derr St.olavs damer...
Jeg ringte jo til sykepleier tlf idag fordi jeg ventet sånn på lab tlf, så ringte lab med god nyhet om 9 egg på frys!
10 min etterpå ringte sykepleieren, jeg fortalte at lab hadde ringt og jeg ikke lurte på mere! Hun begynte å påstå at lab hadde ringt for tidlig (dag 6 etter uttak) fordi en lege skulle se på journalen min!? Ble jeg forvirret?!
Men spm mitt, lab vet vell best om egga er bra? å hu sykepleiern er bare en gledesdreper?
Jeg fikk også samtale med labben, og de var KJEMPESTØTTENDE og greie. samme opplevelse (nesten) når jeg endelig snakket med sykepleier også.. de er ikke helt samkjørte.Takk
Jeg ble jammen litt redd!
Hu på labben var jo kjempe snill så ringer ei sånn sur dame etterpå å ødelegger stemninga
Men daa tror jeg på labben
Det virker utrolig kult! Tidlig utvikling er jo bra!Da er jeg endelig ruger!! Hurra! Var så nervøs før timen i dag, men det gikk så fint!! Av 7 egg hadde 6 blitt befruktet og nå er det enda 5 som er med i kappløpet! Det var mer enn jeg turte å håpe på Jeg deltok i studien dere kjenner til og fikk beskjed om at jeg hadde havnet i «eksperiment gruppa». Den høyteknologisk maskinen hadde tatt jevnlige bilder av utviklingen av eggene og maskina hadde tilslutt valgt det egget den mente var det beste for innsett. Dette er et nidelt egg, med lite fragmentering (grad 1). Jeg lurte veldig på om 9-delt kunne være bra, for det burde vel være 8-delt (hadde uttak mandag), men de mente det var bra. For egget hadde tidligere i dag vært 8-delt og holdt nå på å utvikle seg videre. Velger å tro dem, men blir samtidig litt skeptisk. Noen som har erfaring med dette?
Håper det lover godt ja, men blir jo så usikker på alt i denne IVF karusellenDet virker utrolig kult! Tidlig utvikling er jo bra!
Laben burde helt klart vite best om eggene, men kanskje legen ville se på noe i forhold til deg og overstimulering, eller neste forsøk?
Hvis det var så viktig for dem at legen så på journalen din så kunne vel hun vente til det var gjort før hun ringte tilbake
Jeg fikk også samtale med labben, og de var KJEMPESTØTTENDE og greie. samme opplevelse (nesten) når jeg endelig snakket med sykepleier også.. de er ikke helt samkjørte.
Så fantastisk med 9 på frys!!ENDELIG RINGTE DE:
Heisann damer
Jeg er snart i gang med ny runde innsett av fryst embryo. Eggene går ut på dato 12.desember i år, trodde jeg hadde tid fram til mars, så ble litt stressa
Noen av dere som vet/husker hva BMI-grensa til Fertilitetsklinikken er? Glemte å spørre de!