Prøvere ved St.Olavs

Åsj. Gyn hadde jo ikke faks. Hva gjør jeg nå liksom. Hvem i alle dager bruker faks i 2018! Vært på kontroll nå og får jo ikke levert inn noe papirer.

Lagt inn telefon til stolavs men det er jo ikke sikkert de rekker å ringe meg i dag?

Åsj. Gyn hadde jo ikke faks. Hva gjør jeg nå liksom. Hvem i alle dager bruker faks i 2018! Vært på kontroll nå og får jo ikke levert inn noe papirer.

Lagt inn telefon til stolavs men det er jo ikke sikkert de rekker å ringe meg i dag?
Har man fax enda altså? o_O

Åå.. Stressa du nå da stakkar...
Hvilke papirer er det du skulle levert?

Jeg ringte de på mandag da sa de at de ringer ila to arbeidsdager - ringte samme dag!
Samme igår også..
Vil tro de ringer idag

Høre med legekontoret ditt? Jeg faksa fra legekontoret mitt! Eller bibliotek??

Har man fax enda altså? o_O
Haha, ja de er litt gammeldagse gitt
Åå.. Stressa du nå da stakkar...
Hvilke papirer er det du skulle levert?

Jeg ringte de på mandag da sa de at de ringer ila to arbeidsdager - ringte samme dag!
Samme igår også..
Vil tro de ringer idag
Snakket med dem. Var skjema for kontroll før innsett de skulle ha:bookworm:
Høre med legekontoret ditt? Jeg faksa fra legekontoret mitt! Eller bibliotek??
Jeg ringte bare inn, så fikk jeg beskjed om å ta med meg papiret på kontroll. Snakket med hun jeg alltid synes er så hyggelig å prate med så det var ingen problem. Fikk dato og hele pakka :Heartbigred

Jeg ringte bare inn, så fikk jeg beskjed om å ta med meg papiret på kontroll. Snakket med hun jeg alltid synes er så hyggelig å prate med så det var ingen problem. Fikk dato og hele pakka :Heartbigred

Så bra[emoji7][emoji7] når blir det innsett?[emoji5]

Så bra det ble orden!

Skulle likt å vite hva hun het?

Lykke til[emoji7][emoji7]

Tror grensa er 32![emoji5]

BMI?? Når en har blitt skjekket ut av legen og han sier at alt er bra, kan st.olavs forstsatt nekte å fortsette behandlingen om bmi er for høy?
Skal på uttak og innsett nest uke.. sprøytedag nr 6 idag[emoji28]

BMI?? Når en har blitt skjekket ut av legen og han sier at alt er bra, kan st.olavs forstsatt nekte å fortsette behandlingen om bmi er for høy?
Skal på uttak og innsett nest uke.. sprøytedag nr 6 idag[emoji28]

De aller fleste klinikker har BMI grense ja! Jeg måtte veie meg på kontroll og han skrev det inn på dataen, så den regner vel sikkert ut! Veit ikke om det gjøres på forsamtale evt, jeg var aldri på det!

Dette er det som står i infobrosjyren jeg fikk hvertfall!

IMG_0284.jpg

Var hun jeg har snakket med også - har ikke helt det samme inntrykket Menmen..
bra hun kan være grei og..

Når er innsett?

De aller fleste klinikker har BMI grense ja! Jeg måtte veie meg på kontroll og han skrev det inn på dataen, så den regner vel sikkert ut! Veit ikke om det gjøres på forsamtale evt, jeg var aldri på det!

Ja men når vi legen her som henviste meg til st.olavs veide meg, og sendte papirene, og vi har tidligere fylt ut papir med vekten min og enda fått good to go. Kan dem da fortsatt nekte meg innsett når vi kommer den laaange veien til Trondheim neste uke?
Er snakk om 0,7 over 32, om det er den nedre grensen[emoji53] blei skikkelig bekymret jeg no!

Var hun jeg har snakket med også - har ikke helt det samme inntrykket Menmen..
bra hun kan være grei og..

Når er innsett?
Kanskje det har litt med kjemi å gjøre? :cat:
Den 5.

Dette er det som står i infobrosjyren jeg fikk hvertfall!

Vis vedlegget 276314
Kan ikke huske å ha sett dette arket engang :hilarious:

Ja men når vi legen her som henviste meg til st.olavs veide meg, og sendte papirene, og vi har tidligere fylt ut papir med vekten min og enda fått good to go. Kan dem da fortsatt nekte meg innsett når vi kommer den laaange veien til Trondheim neste uke?
Er snakk om 0,7 over 32, om det er den nedre grensen[emoji53] blei skikkelig bekymret jeg no!
Jeg tror jo de viser skjønn om dere har egg på frys som går ut på dato og du er så nært.

Siden dere allerede er midt i så går det nok heelt fint[emoji5][emoji5]

Kanskje det har litt med kjemi å gjøre? :cat:
Den 5.

Kan ikke huske å ha sett dette arket engang :hilarious:

Jeg tror jo de viser skjønn om dere har egg på frys som går ut på dato og du er så nært.

Fikk du ikke denne brosjyren? Jeg fikk den i posten før oppstart av første forsøk! Vet ikke heelt hvor jeg har den, men ligger på hjemmesiden[emoji5]

IMG_0285.jpg

Fikk du ikke denne brosjyren? Jeg fikk den i posten før oppstart av første forsøk! Vet ikke heelt hvor jeg har den, men ligger på hjemmesiden[emoji5]

Vis vedlegget 276319
Tjo, ja, jeg har vel den i prøverørsmappa mi.. er jo lenge siden jeg fikk det uansett :cat:
Jeg skal opp ganske mye før den grensa påvirker meg :bag: jeg ligger jo på andre siden av skalaen og nermer meg undervektig av og til. Håper jeg klarer å spise meg opp. Proteinpulver blandet med melk er fin frokost, ordnet sånn at jeg har en liten dunk pulver på benken i håp om at jeg ser den om morgenen og heller nedpå før kaffen og medisiner

Tjo, ja, jeg har vel den i prøverørsmappa mi.. er jo lenge siden jeg fikk det uansett :cat:
Jeg skal opp ganske mye før den grensa påvirker meg :bag: jeg ligger jo på andre siden av skalaen og nermer meg undervektig av og til. Håper jeg klarer å spise meg opp. Proteinpulver blandet med melk er fin frokost, ordnet sånn at jeg har en liten dunk pulver på benken i håp om at jeg ser den om morgenen og heller nedpå før kaffen og medisiner

Ja, da blir det jo ikke slik at man har noe fokus på den øvre grensen i alle fall[emoji5] synes du er flink jeg, og ting ligger nok fint til rette for innsett nå[emoji8][emoji8]

Flere som blir veldig kvalm av Bemfola? Spesielt om det er en stund siden man har spsist.. her har det blitt verre for hvær dag som går [emoji29]

Back
Topp