Prøvere ved St.Olavs

Hurra!!! Så gode nyheter! Gratulerer med det aller vakreste! :hug013:Heartbigred Du får prøve å nyte tiden fremover og tenk at du er gravid til det motsatte eventuelt er bevist :happy: Sommerbaby2019:Heartbigred

Tusen takk! Ja, nå skal jeg ruge som en superhelt og håpe på at det blir en baby av dette til slutt [emoji173]️

Håper du har sovet supergodt i natt [emoji173]️

Tror det var hun som satt inn hos meg. Litt sånn Bob-frisyre [emoji4] Veldig hyggelig og morsom dame [emoji173]️

Er Superspent på hvordan det går/har gått i dag! Gleder meg til oppdatering [emoji173]️

Hun var flink til å ta ut, og det gikk helt ok!

MEN ble mye gråting etterpå, enda også....
de fikk ut 21 egg og det ble totalfrys! Jeg er så deppa og ødelagt nå at jeg vet ikke om jeg orker dette mere!
Kan tidligst sette tilbake etter to mens = om 1,5 mnd..

Noken som kan hjelpe?? [emoji24][emoji24]

Her kom tanta no, etter at telefonen på st.olavs er stengt, og det er helg, skal etter brevet starte på sprøyter på dag 2, starta ej på lørdag, eller søndag? Vil dei ha en ei blødningsdag førs, eller teller jeg idag som nr en? Ooog kan jeg starte uten og snakket med sykehuset??

Her kom tanta no, etter at telefonen på st.olavs er stengt, og det er helg, skal etter brevet starte på sprøyter på dag 2, starta ej på lørdag, eller søndag? Vil dei ha en ei blødningsdag førs, eller teller jeg idag som nr en? Ooog kan jeg starte uten og snakket med sykehuset??

Jeg ville starta på sprøyter imorra om det er frisk blødning og ikke bare spotting[emoji5]

Hvis det er friskt blod i dag så er det oppstart i morgen :) Du kan helt fint starte uten å snakke med dem, nå er det vel sånn at man ikke kan sette seg i kø i helgene lenger, men du kan ringe dem så fort telefonlinjene åpner mandag og stille deg i køen.
Jeg har og hatt oppstart utpå dagen, det har ikke noe å si :)

Hun var flink til å ta ut, og det gikk helt ok!

MEN ble mye gråting etterpå, enda også....
de fikk ut 21 egg og det ble totalfrys! Jeg er så deppa og ødelagt nå at jeg vet ikke om jeg orker dette mere!
Kan tidligst sette tilbake etter to mens = om 1,5 mnd..

Ånei så kjipt [emoji17] Men veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være [emoji173]️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt [emoji173]️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på deg [emoji322][emoji322] Tenk så bra! 21 muligheter for baby!

Ånei så kjipt [emoji17] Men veldig god fangst da! Blant de 21 eggene er gullegget! Det må det være [emoji173]️ Skjønner godt du er lei deg og vil gi opp, men det får du ikke lov til! Vær sint og lei deg, gråt masse, få det ut og gjør deg klar til innsett om 1,5 mnd, for da blir gullegget satt inn! Å gi opp får du ikke lov til! Tenk for en nydelig premie du får til slutt [emoji173]️ Du orker og du kan! Jeg heier masse på deg [emoji322][emoji322] Tenk så bra! 21 muligheter for baby!

Ja, god fangst men fo meg ALT FOR MANGE [emoji53]

Jeg skal ikke gi opp, har allerede begynt å se fremover! Augustbaby istede for juni er ønskelig det[emoji173]️

21 muligheter for baby - der sa du det[emoji8]

Takk, heier på deg også! Kos deg med ruginga [emoji173]️

Ja, god fangst men fo meg ALT FOR MANGE [emoji53]

Jeg skal ikke gi opp, har allerede begynt å se fremover! Augustbaby istede for juni er ønskelig det[emoji173]️

21 muligheter for baby - der sa du det[emoji8]

Takk, heier på deg også! Kos deg med ruginga [emoji173]️

Mange betyr flere muligheter for baby [emoji173]️ Jeg har troen! 1,5 mnd føles nok uendelig lenge nå. Tiden frem mot innsett kan du jo bruke på å optimalisere forholdene for egget sånn at det fester seg [emoji173]️ Augustbaby er like bra som hvilken som helst annen baby [emoji173]️

Godt du klarer å se fremover! Du skal jo bli mamma på slutten av denne lange og tunge reisen [emoji173]️

Tusen takk! Jeg ruger for harde livet. Håper det fester seg [emoji173]️[emoji4]

Mange betyr flere muligheter for baby [emoji173]️ Jeg har troen! 1,5 mnd føles nok uendelig lenge nå. Tiden frem mot innsett kan du jo bruke på å optimalisere forholdene for egget sånn at det fester seg [emoji173]️ Augustbaby er like bra som hvilken som helst annen baby [emoji173]️

Godt du klarer å se fremover! Du skal jo bli mamma på slutten av denne lange og tunge reisen [emoji173]️

Tusen takk! Jeg ruger for harde livet. Håper det fester seg [emoji173]️[emoji4]

Ja, heldig kroppen som kan forbrede seg så lenge på å ta imor gullegget - har du gjort noe spesielt for at det skal bli så bra som mulig? Tatt noe kosttilskudd etc?

Hold fast på en fantastisk junibaby, tenk - neste sommer skal du trille rundt å være verdens stolteste mamma [emoji173]️

Ja, heldig kroppen som kan forbrede seg så lenge på å ta imor gullegget - har du gjort noe spesielt for at det skal bli så bra som mulig? Tatt noe kosttilskudd etc?

Hold fast på en fantastisk junibaby, tenk - neste sommer skal du trille rundt å være verdens stolteste mamma [emoji173]️

Ja, viktig å være godt forberedt [emoji4] Jeg tar masse kosttilskudd [emoji38] Her kommer liste:

2 stk omega 3 kapsler
1stk Selen
1stk sink
1stk Jod
1stk B12
1stk bidronninggele
1stk folat/folsyre

Har også tatt Q10 både mannen og jeg [emoji4]
Tenker også å prøve scratching neste gang hvis dette ikke går. Hva gjør man ikke for å lykkes [emoji38]
Ja, jeg blir uendelig glad hvis lille magefrø klorer seg fast helt til juni [emoji173]️

August er også sommer, så det blir sommerbaby på deg også [emoji173]️

Ja, viktig å være godt forberedt [emoji4] Jeg tar masse kosttilskudd [emoji38] Her kommer liste:

2 stk omega 3 kapsler
1stk Selen
1stk sink
1stk Jod
1stk B12
1stk bidronninggele
1stk folat/folsyre

Har også tatt Q10 både mannen og jeg [emoji4]
Tenker også å prøve scratching neste gang hvis dette ikke går. Hva gjør man ikke for å lykkes [emoji38]
Ja, jeg blir uendelig glad hvis lille magefrø klorer seg fast helt til juni [emoji173]️

August er også sommer, så det blir sommerbaby på deg også [emoji173]️

Takk [emoji846]
Kjøpt alt hver for seg? Eller bruker du den gravid pakka til apoteket?
Ja, det må den gjøre no! [emoji173]️
Sommerbabyer på oss[emoji16]

Hvor langt er man egentlig når man har test dato fra klinikken?
Har jo skjønt på dere her inne at det er egentlig bare tull som de sier der ;)

Hvor langt er man egentlig når man har test dato fra klinikken?
Har jo skjønt på dere her inne at det er egentlig bare tull som de sier der ;)

De mener man er 4+0 på testdag! Du satte inn to-dagers egg, så du kommer til å være 4+2 på testdag! Ingen vits å diskutere med dem, så bare oppgi egen beregning til fastlege og jordmor[emoji6]

Hvis du vil regne ut termin, gå til babyverden sin terminkalkulator. Velg «beregn utifra unnfangelse»! Sett dato for uttak som unnfangelsesdato, og sykluslengde 28 dager! Da får du riktig termin og hvor langt du er på vei[emoji5]

De mener man er 4+0 på testdag! Du satte inn to-dagers egg, så du kommer til å være 4+2 på testdag! Ingen vits å diskutere med dem, så bare oppgi egen beregning til fastlege og jordmor[emoji6]

Hvis du vil regne ut termin, gå til babyverden sin terminkalkulator. Velg «beregn utifra unnfangelse»! Sett dato for uttak som unnfangelsesdato, og sykluslengde 28 dager! Da får du riktig termin og hvor langt du er på vei[emoji5]
Da skal man regne fra uttaks dagen da eller dagen etter ?

Back
Topp