Bkno4335782
Blir kjent med forumet
Nei hjemme i nord tenkte æ,må undersøke littJeg har gjort det, måtte ta til privat gyn! I Trondheim du tenker å ta?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei hjemme i nord tenkte æ,må undersøke littJeg har gjort det, måtte ta til privat gyn! I Trondheim du tenker å ta?[emoji5]
Mitt kom i går, mine ble fryst på onsdag forrige uke. Brevet var og datert onsdag forrige uke, så vet ikke hvorfor det har tatt så lang tid.. Håper du får søsken på frysKom plutselig på brevet fra st Olavs og, om når det kommer i posten..
for når det kommer får jeg jo vite om jeg har ett på frys... hadde jo vært en drøm og få det
Jeg fikk gjort det privat, det var skikkelig vondtNoen her som har utført scratching av livmorslimhinne før forsøk? Om dere vet om den lokale gynekologen utfører d?
Mitt kom i går, mine ble fryst på onsdag forrige uke. Brevet var og datert onsdag forrige uke, så vet ikke hvorfor det har tatt så lang tid.. Håper du får søsken på frys
3 blastoer, helt utrolig siden det bare var 4 av de 15 som ble befruktetHvor mange fikk du på frys?
3 blastoer, helt utrolig siden det bare var 4 av de 15 som ble befruktet
Takk, det håper jeg ogSå fantastisk [emoji7] Håper den første som blir satt inn er gullegget som gir deg terminspire [emoji173]️
Håper jo på det jaMitt kom i går, mine ble fryst på onsdag forrige uke. Brevet var og datert onsdag forrige uke, så vet ikke hvorfor det har tatt så lang tid.. Håper du får søsken på frys
3 blastoer, helt utrolig siden det bare var 4 av de 15 som ble befruktet
De har aldri ringt meg etter 14.30, uansett grunnNoen som vet når jeg kan puste igjen? Når på dagen slutter de å ringe folk? Er det nå 14:30 eller senere?
Bra Slapp av og nyt livet, fra og med i morgen og fram til juni må du dele på kroppen din, nyt alenetiden mens du kanÅååh.. så fantastisk! Da tør jeg å puste og tro på innsett i morgen [emoji7]
Åååh.. så fantastisk! Da tør jeg å puste og tro på innsett i morgen [emoji7]
Bra Slapp av og nyt livet, fra og med i morgen og fram til juni må du dele på kroppen din, nyt alenetiden mens du kan
Som hu sa til meg idag : no news is good news [emoji2]
Når har du innsett i morgen da? 12.30?Ja, har heldigvis ikke hørt noe enda [emoji4] Håper det holder seg sånn [emoji5]
Når har du innsett i morgen da? 12.30?
Og så er det de siste 2 ukene som er En hel evighetJeg har time til innsett 13:05 [emoji4] Sykt spent nå [emoji33]