Prøvere ved St.Olavs

Kom plutselig på brevet fra st Olavs og, om når det kommer i posten..
for når det kommer får jeg jo vite om jeg har ett på frys... hadde jo vært en drøm og få det :)
Mitt kom i går, mine ble fryst på onsdag forrige uke. Brevet var og datert onsdag forrige uke, så vet ikke hvorfor det har tatt så lang tid.. Håper du får søsken på frys :)

Noen her som har utført scratching av livmorslimhinne før forsøk? Om dere vet om den lokale gynekologen utfører d?
Jeg fikk gjort det privat, det var skikkelig vondt :p

Vil tro en lokal gynekolog kan gjøre det, du får bare høre med din :)

Så fantastisk [emoji7] Håper den første som blir satt inn er gullegget som gir deg terminspire [emoji173]️
Takk, det håper jeg og :Heartred

Mitt kom i går, mine ble fryst på onsdag forrige uke. Brevet var og datert onsdag forrige uke, så vet ikke hvorfor det har tatt så lang tid.. Håper du får søsken på frys :)
Håper jo på det ja :happy:

Noen som vet når jeg kan puste igjen? Når på dagen slutter de å ringe folk? Er det nå 14:30 eller senere?

Noen som vet når jeg kan puste igjen? Når på dagen slutter de å ringe folk? Er det nå 14:30 eller senere?
De har aldri ringt meg etter 14.30, uansett grunn :)

Åååh.. så fantastisk! Da tør jeg å puste og tro på innsett i morgen [emoji7]
Bra :) Slapp av og nyt livet, fra og med i morgen og fram til juni må du dele på kroppen din, nyt alenetiden mens du kan :p

Bra :) Slapp av og nyt livet, fra og med i morgen og fram til juni må du dele på kroppen din, nyt alenetiden mens du kan :p

Åååh som jeg håper på det [emoji173]️ Håper du også skal dele kroppen din med et lite bøllefrø veldig snart [emoji173]️

Back
Topp