lenamamma90
Elsker forumet
Gratulerer såå masse 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 Hurra for positiv digital, ja 10.10.2015 er en kjempefin datoÅååh. Sitter her å griner. Så snille dere erfrøkena voknet før alarmen i dag så da ble det tid til testing uansett. Måtte jo prøve en digital. Litt kjedelig å skal forlate FS å alle flotte damer :/ men samtidig super happy for spira sitter. Og h*n skal sitte i 9 mmd det har jeg bestemt
10.10.15 er en fin dato for en liten krabat og komme til verden
![]()
![]()
GratulererÅååh. Sitter her å griner. Så snille dere erfrøkena voknet før alarmen i dag så da ble det tid til testing uansett. Måtte jo prøve en digital. Litt kjedelig å skal forlate FS å alle flotte damer :/ men samtidig super happy for spira sitter. Og h*n skal sitte i 9 mmd det har jeg bestemt
10.10.15 er en fin dato for en liten krabat og komme til verden
![]()
![]()
Ja. Blir kjempe kos med baby nå kjenner jegGratulererda blir det barsel sammen
![]()
Iiih! Gleder meg allerede til å få vite kjønnJa. Blir kjempe kos med baby nå kjenner jeg![]()
Hihi... alt er spennende selv om jeg har ei fra før. Gleder meg til å gå gravid igjen.Iiih! Gleder meg allerede til å få vite kjønn![]()
Tusen takk. Jeg er overlykkelig. Og har bestemt meg på at denne skal sitte løpet ut. Kommer heldigvis ikke så veldig langt bak degHipp hurra for fin digital test
Nå skal spira sitte hele veien♡
Gratulerer snuppa![]()