Prøver på nr 2.

Gratulerer! :)

Tusen takk dere :) håper bare denne spiren sitter løpet ut og at dere som ikke er gravide enda følger hakk i hel. Må jo inn å lurkikke hvordan det går med dere som må være igjen :/

Så spennede! Lykke til med digital, den slår nok ut nå. Gjorde min når jeg hadde sånne tester.

Oj, masse positive tester! Gratulerer så masse! :D

Gratulerer så mye :D

Åååh. Sitter her å griner. Så snille dere er :) frøkena voknet før alarmen i dag så da ble det tid til testing uansett. Måtte jo prøve en digital. Litt kjedelig å skal forlate FS å alle flotte damer :/ men samtidig super happy for spira sitter. Og h*n skal sitte i 9 mmd det har jeg bestemt :) 10.10.15 er en fin dato for en liten krabat og komme til verden :D :D

Vedlegg

• 1422164563756.jpg
    1422164563756.jpg
    24,3 KB · Visninger: 50
Åååh. Sitter her å griner. Så snille dere er :) frøkena voknet før alarmen i dag så da ble det tid til testing uansett. Måtte jo prøve en digital. Litt kjedelig å skal forlate FS å alle flotte damer :/ men samtidig super happy for spira sitter. Og h*n skal sitte i 9 mmd det har jeg bestemt :) 10.10.15 er en fin dato for en liten krabat og komme til verden :D :D
<3 Hurra for positiv digital, ja 10.10.2015 er en kjempefin dato :D

Gratulerer ❤️❤️ da blir det barsel sammen :D

Iiih! Gleder meg allerede til å få vite kjønn :D
Hihi... alt er spennende selv om jeg har ei fra før. Gleder meg til å gå gravid igjen. :D må vel ringe å bestille legetime i morgen siden ventetiden er 1,5 mnd til fast legen.
Du får jo snart vite det ganske sikkert. Blir spennende :D

Hipp hurra for fin digital test :D
Nå skal spira sitte hele veien♡
Gratulerer snuppa :)

Hipp hurra for fin digital test :D
Nå skal spira sitte hele veien♡
Gratulerer snuppa :)
Tusen takk. Jeg er overlykkelig. Og har bestemt meg på at denne skal sitte løpet ut. Kommer heldigvis ikke så veldig langt bak deg :)

Last edited:
Back
Topp