Cornelialill
Elsker forumet
Og her er de i negativ, og da ser jeg tydelig grønnfarge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette lover jo bra! Den nederste er vel en standardtest også, er den ikke?Må legge ut et nytt bilde, da jeg sammenlignet gårsdagens test med den i dag, og den er faktisk litt sterkere. Trenger ikke bruke så mye konsentrasjon. Tror til og med mannen klarer å se den i dag. Blir uansett dårligere på bilde! Vis vedlegget 334787
TakkLeit at mensen kom. Masse lykke til med å prøve videre.
Klem.
Jepp... Hater mensen... Men jeg tror det var en kjemisk... Fikk kjemisk nesten hver mnd første gang jeg prøvde. Kun en mnd det ikke var noen positiv test. 6 mnd.. Krysser fingrene for neste mnd!Dette lover jo bra! Den nederste er vel en standardtest også, er den ikke?
Redigert: Åh, søren! Så første nå det siste innlegget, kjedelig med TR
Noen som svarte i en annen tråd at de opplevde det ved graviditet utenfor livmoren. Blir jo litt redd for det. Men takk, jeg tør ikke tro på det før jeg har fått det ordentlig bekreftet.Det er noen som får blødning ved ikm selv om de er gravid. Du er jo gravid! Gratulerer
Har også sett på flere slike. På en annen står det at 5-500 er innafor. Men jeg vet virkelig ikke. I et annet forum hadde ei fått 13. Men jeg synes 62 hørtes veldig lavt ut...Hei. Jeg fant denne. Det er gjennomsnittlig, så ikke fasit svar.
Vis vedlegget 335355
Hcgen vil ikke øke om det er SA. Eg ville rett og slett kjøpt cb digital (gjerne 2) og målt med 1 veke mellomrom. Men eg ser du ska ta ny hcg i morgen?21 dpo eller dag 6
Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro om dette her, men jeg heller egentlig mest mot at jeg hadde en tidlig SA og at hcg ikke er helt ute av kroppen enda. Testene begynner sikkert å bli svakere etter hvert. Leste nettopp om ei som opplevde det og det høres jo logisk ut. Men jeg klarer ikke helt å slippe håpet heller og det gjør det så slitsomt følelsesmessig. Er så spent, forbereder meg på skuffelse og kjenner samtidig glede over at det kaaaanskje er noe der. Jeg kjenner jo en del press og murring der nede. Hvorfor gjør jeg det?
Har snart ikke flere gtester igjen. Helt håpløs!
Synes også det er veldig rart, men leste om andre som hadde opplevd at den økte før den sank. Tok en clear blue ukeindikator i morges og den viste 2-3 uker. Burde vel ha vist 3+ nå, men som jeg leste et annet sted så viser den 2-3 når hcg er mellom 200-2000 eller noe sånn, så det kan jo tyde på det har doblet seg. Men ja, skal ta blodprøve igjen i morgen, så da får jeg vel mer svar på tirsdag.Hcgen vil ikke øke om det er SA. Eg ville rett og slett kjøpt cb digital (gjerne 2) og målt med 1 veke mellomrom. Men eg ser du ska ta ny hcg i morgen?
Siden det va som en kort mens så kan det fortsatt være håp. Krysser fingrene!