Takk, så hyggelig! Vet ikke hva du har lest her inne, men med førstemann gikk det på et halvt år med aktiv prøving og dobbel Pergotime. Denne gangen er det annerledes, for jeg har ganske stabil syklus og eggløsning. Gynekologen har også sagt at eggstokkene mine er perfekte. Bare så irriterende når det ikke vil gå hele veien... Har operert bort ene egglederen pga exu i fjor og hadde MA i jula.
Men ja, jeg vet at kroppen min kan få til et befruktet egg... Håper den klarer resten også snart!
Hvordan gikk det til med førstemann for deg? Bruker du noe medisin nå?
Åå da hadde jeg ikke lest dagboken godt nok, for hadde ikke fått med meg exu og MA. Så leit å høre om Ingen tvil om at kroppen kan bli gravid da, nei. Men det hjelper jo så klart lite når det ikke går veien.
Vår første satt på 6. innsett. Det var et fryseforsøk. Hadde bare vært prøvere i ca. ett år, men hadde altså rukket mye IVF (og tunge tanker) på det året
Er nå i gang med 5. søskenforsøk, men vi startet med IVF igjen da hun var bare 9 mnd, så prøver å tenke at vi i hvert fall ikke har kjempedårlig tid sånn sett. Jeg bruker gjerne Letrozol under eventuelle pausemåneder mellom forsøkene (har ikke EL på egen hånd - mine eggstokker er fuuulle av cyster ), men har ingen tro på at det skal gå på den måten, kjenner jeg, så er mest for å få tiden til å gå og la kroppen ha en slags syklus. Bruker også blodfortynnende og progesteron for kort lutealfase
Har det vært snakk om å prøve Pergotime for dere nå, eller tenker du (og gyn?) at det ikke er noe poeng når du vet du har regelmessig EL og kan bli gravid på egen hånd?