Superappelsin
Forelsket i forumet
Åh, håper virkelig at dette går riktig vei Den siste testen du tok er veldig lovende, så krysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men tok en til babyplan test i morges og det ser dessverre lite lovende utÅh, håper virkelig at dette går riktig vei Den siste testen du tok er veldig lovende, så krysser fingrene for deg!
18 dpo, CD32
Lite lovende resultater i dag... Digital viste fortsatt 1-2 uker og babyplan var lik den for noen dager siden, så jeg tror ikke det blir noe baby nå heller... Og jeg blir så lei meg. Føles som jeg har mindre symptomer også...
Fine deg ❤ Det er så utrolig urettferdig ❤ Har du mulighet for å oppsøke lege og få tatt en hcg? Ser lite lovende ut hos meg også, så da er vi kanskje litt i samme båt ❤ Sender en stor klem!18 dpo, CD32
Lite lovende resultater i dag... Digital viste fortsatt 1-2 uker og babyplan var lik den for noen dager siden, så jeg tror ikke det blir noe baby nå heller... Og jeg blir så lei meg. Føles som jeg har mindre symptomer også...
Takk, ja, det er skikkelig urettferdig... Ser veldig likt ut som syklusen før den forrige, da jeg var sikker på at jeg var gravid også. Men da kom jeg ikke så langt som nå på en måte, men testene så veldig like ut. Jeg tenkte jeg skulle høre om det på mandag hvis det fortsetter sånn uten tegn til blødning. Hvor mange dpo er du nå? Og hvor lenge har du prøvd?Fine deg ❤ Det er så utrolig urettferdig ❤ Har du mulighet for å oppsøke lege og få tatt en hcg? Ser lite lovende ut hos meg også, så da er vi kanskje litt i samme båt ❤ Sender en stor klem!
Hadde du en kraftigere blødning da? Jeg er 17 DPO (mulig 16). Blir ny hcg på mandag her også. Vi har prøvd i litt over ett år (7 forsøk totalt), dette er tredje graviditet uten levende barn, så det begynner å ta litt på. Første satt på første forsøk for 4 år siden, så det er litt overraskende at det har vært så vanskelig nå. Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor mange har du mistet? ❤Takk, ja, det er skikkelig urettferdig... Ser veldig likt ut som syklusen før den forrige, da jeg var sikker på at jeg var gravid også. Men da kom jeg ikke så langt som nå på en måte, men testene så veldig like ut. Jeg tenkte jeg skulle høre om det på mandag hvis det fortsetter sånn uten tegn til blødning. Hvor mange dpo er du nå? Og hvor lenge har du prøvd?
Ja, jeg hadde en kraftigere blødning og våknet altfoe tidlig på morgenen med kraftige smerter. Og mine vanlige mensener er smertefri og blør sånn moderat.Hadde du en kraftigere blødning da? Jeg er 17 DPO (mulig 16). Blir ny hcg på mandag her også. Vi har prøvd i litt over ett år (7 forsøk totalt), dette er tredje graviditet uten levende barn, så det begynner å ta litt på. Første satt på første forsøk for 4 år siden, så det er litt overraskende at det har vært så vanskelig nå. Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor mange har du mistet? ❤
Håper det går din vei denne gangen ❤ Får du noe støttemedisiner nå?PP10, CD 1
Enda en syklus... På'n igjen!
Det vet jeg ikke... Skal høre om det. Skal ringe i morgen og høre om jeg kan komme tidligere til gynekologen. Trenger jo ikke vente til "uke 7" nå liksom.Håper det går din vei denne gangen ❤ Får du noe støttemedisiner nå?
Jeg fikk også vite nettopp at jeg har bakoverbøyd livmor. Noe som gir veldig mye mening. Jeg har også opplevd støtsmerter under samleie, spesielt etter at jeg fikk barn. Noe som gir mening ettersom livmora henger litt lavere nå enn den gjorde før merka det spesielt mye denne syklusen med aksjelegginga, det var rett og slett dritvondt noe som får meg til å lenke at jeg rett og slett ikke har hatt eggløsning siden førstemann kom. Jeg har heller ikke forstått så mye av tappetafsinga, så der har jeg gitt oppBakovervendt livmor
Tenkte jeg skulle bruke kvelden på å fortelle litt om bakovervendt livmor.
Jeg har ikke tenkt så mye på hvordan den er, men etter å ha lest en artikkel om bakovervendt livmor, begynte jeg å mistenke at jeg hadde det. Og det stmemte. Da er det ikke rart at jeg ikke synes livmortappen min kjennes lik ut som hos andre.
Noe av det jeg har merket meg, er at jeg ofte opplever støtsmerter under samleie, men kanskje oftest når jeg har eggløsning. Det er mange ganger smertefullt å ha sex når jeg har eggløsning. Og det er jo ikke så bra. Det er vondt og vanskelig å få inn en tampong. Og jeg sliter med å få ut avføring fordi livmora ligger bak og presser på endetarmen og under menstruasjon, spesielt, kjenner jeg at den presser på urinblæra så jeg lekker mer da. Det er også ting som har forværret seg etter fødsel, så jeg kan ikke hoppe eller nyse uten at jeg lekker. Dette har jeg tenkt å få gjort noe med etter neste fødsel. Hørte at noen hadde fått hjelp for det. Så ikke vær redd for å snakke med legen din om det.
Men man skal ikke ha noe vanskeligere for å bli gravid selv om den ligger bakover, som jeg har skjønt.
Mhm. Har faktisk klart å lære meg litt av hvert om den der tappen på et år. Synes det er litt interessant.Jeg fikk også vite nettopp at jeg har bakoverbøyd livmor. Noe som gir veldig mye mening. Jeg har også opplevd støtsmerter under samleie, spesielt etter at jeg fikk barn. Noe som gir mening ettersom livmora henger litt lavere nå enn den gjorde før merka det spesielt mye denne syklusen med aksjelegginga, det var rett og slett dritvondt noe som får meg til å lenke at jeg rett og slett ikke har hatt eggløsning siden førstemann kom. Jeg har heller ikke forstått så mye av tappetafsinga, så der har jeg gitt opp
anbefaler deg å lese om hypopressiv trening. Det retter seg ikke spesifikt mot bakoverbøyd livmor, men er veldig effektivt for livmorframfall (og mange andre ting). Alt som får livmora høyere opp liksom begynte selv med sånn trening for en liten stund siden, og merka ganske raskt en bedring. Desverre falt jeg litt ut i ferien, men nå har jeg fått ny motivasjon til å fortsette
Takk, så hyggelig! Vet ikke hva du har lest her inne, men med førstemann gikk det på et halvt år med aktiv prøving og dobbel Pergotime. Denne gangen er det annerledes, for jeg har ganske stabil syklus og eggløsning. Gynekologen har også sagt at eggstokkene mine er perfekte. Bare så irriterende når det ikke vil gå hele veien... Har operert bort ene egglederen pga exu i fjor og hadde MA i jula.Vil gjerne følge deg Jeg har også PCOS og prøver på nr. 2. Har liten tro på å bli gravid hjemme, da, så her går det i IVF. Hadde to kjemiske før jeg fikk datteren min, men denne gangen har det ikke vært så mye som antydning til positiv test engang Jeg vet kjemisk er grusomt, men det lover veldig veldig bra for nærmeste fremtid! Kroppen din kan og vil bli gravid, og plutselig sitter den hele veien