Cornelialill
Elsker forumet
Takk takkGratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkGratulerer så mye
Skal oppdatereHvordan gikk det hos gynekologen?
Krysser fingrene for deg ❤15 dpo
Er så redd for at det ikke går veien denne gangen heller. Testene er så svake og stigningen veldig treig.
Siste test for i morges. Test nr 2 og 3 er fra samme dag.
Har ikke flere tester igjen, men har bestilt flere i posten, så vi får se da. Blir vel noen dager med testepause. Og det er jo ikke så dumt, det heller.
Kjenner tidvis ømhet i puppene og murring i magen. Men ikke hele tiden, det kommer og går. Ikke noe blod enda!
Men testene fra tirsdag ser jo bra ut! Får håpe det bare er litt dårlig fargestoff i så fall! Håper det går veien!Jeg hadde en siste RFSU test liggende. Jeg tok en i går morges og en nå. Jeg synes den nå var svakere, så nå begynner jeg nok å blø i dag eller i morgen eller en av de nærmeste dagene...
Takk! Takk til dere alle som heier på meg. Er ikke så lett, det her... Ingen tegn til mensen enda iallefall.Men testene fra tirsdag ser jo bra ut! Får håpe det bare er litt dårlig fargestoff i så fall! Håper det går veien!
Takk takk! Hvor er du i løypa?Innom og heier ❤ Håper det går veien for oss begge ❤
15 dager siden inseminasjon, føler testene er for svake, så har tatt hcg i dagTakk takk! Hvor er du i løypa?
Aha! Spennende! Skulle ringe legen i dag for å høre om å få måle hcg, men det glemte jeg i all stresset. Skal se om jeg husker på det i morgen.15 dager siden inseminasjon, føler testene er for svake, så har tatt hcg i dag
Takk og takk, jeg håper så veldig det!!!Det der må jo bare gå veien Krysser alt jeg har!
Håper virkelig dette går veien for deg ❤16 dpo, CD31
Ingen tegn til mensen. Ikke noe blod. Vage murringer som kommer og går i mage og pupper. Litt ekstra trøtt på ettermiddagen. Ellers kjenner jeg lite.
Tok denne testen i morges og den må jeg si meg ganske fornøyd med. Men det er likevel skummelt og jeg tør ikke helt tenke at det blir noe av før jeg har fått sett et hjerte som banker i uke 7. Krysser fingrene for at det går rette veien nå og ikke mer tull!!