Prøver på nr 2 (har pcos)

14 dpo
Vel, om dette går riktig vei, så er jeg nå akkurat 4 uker på vei. Testen i dag var kanskje som i gårkveld. Nå skal jeg vente til i morgentidlig før jeg tar ny test. For hvis vi skal sammenligne med den i går morges, så er den mye sterkere.

Var til gynekolog i dag. Hun sa alt så fint ut, ikke noe spesielt å bemerke om mine eggstokker og livmoren er bakovervendt, som jeg tenkte. Hun kunne heller ikke se noe spesielt ift svangerskap, da det er for tidlig til å se noe som helst. Hun sa hun kaaaaanskje kunne se at det holdt på å skje noe der. Men jeg fikk ny time om tre uker, når jeg er 7 uker på vei. Så sa hun at hun krysser fingrene! Og det gjør jeg også!

Vedlegg

• IMG_20210810_182759.jpg
    IMG_20210810_182759.jpg
    887 KB · Visninger: 89
15 dpo

Er så redd for at det ikke går veien denne gangen heller. Testene er så svake og stigningen veldig treig.

Siste test for i morges. Test nr 2 og 3 er fra samme dag.

Har ikke flere tester igjen, men har bestilt flere i posten, så vi får se da. Blir vel noen dager med testepause. Og det er jo ikke så dumt, det heller.

Kjenner tidvis ømhet i puppene og murring i magen. Men ikke hele tiden, det kommer og går. Ikke noe blod enda!

Vedlegg

• IMG_20210811_101151.jpg
    IMG_20210811_101151.jpg
    760,3 KB · Visninger: 82
15 dpo
Er så redd for at det ikke går veien denne gangen heller. Testene er så svake og stigningen veldig treig.

Siste test for i morges. Test nr 2 og 3 er fra samme dag.

Har ikke flere tester igjen, men har bestilt flere i posten, så vi får se da. Blir vel noen dager med testepause. Og det er jo ikke så dumt, det heller.

Kjenner tidvis ømhet i puppene og murring i magen. Men ikke hele tiden, det kommer og går. Ikke noe blod enda!
Krysser fingrene for deg ❤

Siden jeg ikke vet helt sikkert når eggløsningen fant sted, finnes det en sannsynlighet for at jeg bare er 11 dpo nå. Og da er det ikke så rart om testene er så svake. Men jeg tror ikke den var så sen. Men livmortappen lukket seg ikke før jeg var 4 dpo. Jeg vil så gjerne, men jeg er forberedt på å blø hvilken dag som helst av de neste dagene.

Krysser fingrene for at du får flere positive tester når de kommer i posten:joyful:

Jeg hadde en siste RFSU test liggende. Jeg tok en i går morges og en nå. Jeg synes den nå var svakere, så nå begynner jeg nok å blø i dag eller i morgen eller en av de nærmeste dagene...

Jeg hadde en siste RFSU test liggende. Jeg tok en i går morges og en nå. Jeg synes den nå var svakere, så nå begynner jeg nok å blø i dag eller i morgen eller en av de nærmeste dagene...
Men testene fra tirsdag ser jo bra ut! Får håpe det bare er litt dårlig fargestoff i så fall! Håper det går veien! :smiley-angelic001

16 dpo, CD31

Ingen tegn til mensen. Ikke noe blod. Vage murringer som kommer og går i mage og pupper. Litt ekstra trøtt på ettermiddagen. Ellers kjenner jeg lite.

Tok denne testen i morges og den må jeg si meg ganske fornøyd med. Men det er likevel skummelt og jeg tør ikke helt tenke at det blir noe av før jeg har fått sett et hjerte som banker i uke 7. Krysser fingrene for at det går rette veien nå og ikke mer tull!!

Vedlegg

• IMG_20210813_072144.jpg
    IMG_20210813_072144.jpg
    984,3 KB · Visninger: 66
  • IMG_20210813_072132.jpg
    IMG_20210813_072132.jpg
    648,5 KB · Visninger: 57
16 dpo, CD31
Ingen tegn til mensen. Ikke noe blod. Vage murringer som kommer og går i mage og pupper. Litt ekstra trøtt på ettermiddagen. Ellers kjenner jeg lite.

Tok denne testen i morges og den må jeg si meg ganske fornøyd med. Men det er likevel skummelt og jeg tør ikke helt tenke at det blir noe av før jeg har fått sett et hjerte som banker i uke 7. Krysser fingrene for at det går rette veien nå og ikke mer tull!!
Håper virkelig dette går veien for deg ❤

Back
Topp