Prøver på nr 2 (har pcos)

Vel, testen har ikke nådd peak enda, men livmortappen er åpen og myk og det begynner å være ganske glatt der nå.

Vedlegg

• IMG_20210628_230210.jpg
    IMG_20210628_230210.jpg
    1,7 MB · Visninger: 48
CD 15
Ser ut som det ble eggløsning igjen. Når testen er positiv i dag, er det da eggløsning i morgen?

I dag har jeg vært og tatt hårfjerning med laser på legger og lår, bikinilinje, mage, pupper og ansiktet. Det var tortur, men nå slipper jeg barbere meg resten av sommeren. Minuset er at jeg ikke kan være i sol på to uker og det er nå endelig meldt finvær.

Vedlegg

• IMG_20210629_190634.jpg
    IMG_20210629_190634.jpg
    814,8 KB · Visninger: 48
  • IMG_20210629_184718.jpg
    IMG_20210629_184718.jpg
    615,4 KB · Visninger: 48
CD 16

Enda sterkere strek i dag også. Og i dag har jeg hatt så veldig veldig luftsmerter og det gjør så lite godt når jeg har eggløsning. Skikkelig øm og vondt.

Og vi har lagt inn aksjer tre dager på rad nå. Så jeg håper det holder. Det blir ikke tid til søvn.

Sånn ser grafen ut.

Vedlegg

• Screenshot_20210704_000814_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210704_000814_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    341,3 KB · Visninger: 45
  • Screenshot_20210704_001857_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210704_001857_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    605,7 KB · Visninger: 44
2 dpo
Vi sier det sånn, så blir det ikke så lang tid. Tidligere har jeg telt fra dagen jeg får peak, men nå teller jeg fra den dagen jeg får svak test igjen. Vet ikke hva som er riktig.

Det går fortsatt veldig i ett her. Nå er vi endelig helt ferdig utflytta og kan begynne å bare få på plass ting her. Og det er så mange ting! Men vi må jo bare nyte den varme sommeren også!

Sa til mannen at jeg prøver å ikke tenke så mye på om jeg blir gravid akkurat nå. Og han svarte at det pleier jeg jo ikke å gjøre så tidlig heller. Vent i et par uker, så.... Jaja...

4 dpo
Vel, jeg prøver å ikke fokusere på dette her. Har funket enn så lenge... Koser oss i varmen! I dag har vi hatt siste feiredag av gutten som ble 4 år i dag. Hadde besøk av ei venninne og hennes to barn. Og vi løp i regnet og skled på vannsklia sammen. Det var så veldig gøy! 30 grader og regn er ganske digg!

Livmortsppen er så og si lukket nå.

5 dpo

Blødde skikkelig masse da jeg pusset tennene i kveld. Uten at jeg pusset noe spesielt hardt.

Livmortappen er helt lukket nå. Ingen tvil om det.

Last edited:
6 dpo
Så uendelig trøtt om dagen.... Vet ikke om det er været eller bare det at jeg har lenge vært på underskudd med søvn og de siste nettene sovet litt mer. Det har vært varmt lenge og i dag har det regnet og tordnet.

7 dpo
Har jeg virkelig kommet halvveis til ikm allerede?! Det fungerer enn så lenge å bare ta dagene som de kommer og ikke fokusere noe på dette. Har ikke kjent etter eller noe. Bare lever. Ikke at jeg kjenner noe spesielt heller da. Tenker å vente to dager over ikm før jeg tar noen test, men det spørs om jeg faktisk klarer det, om jeg begynner å kjenne på noe.

Jeg er så kveldstrøtt at jeg kunne tenkt meg å legge meg sammen med sønnen min. Men jeg er ikke så godt til å legge meg tidlig. Og jeg er litt småkvalm på dagtid når jeg er litt sliten.

Livmortappen er lukket og det føles nesten som et vakum der inni.

9 dpo
Jeg vet faktisk ikke om jeg er 9 eller 10. Kjenner ikke på noen symptomer, så her tror jeg bare tr kommer etter hvert. Kjedelig som vanlig...

Men jeg har vært veldig flink da. Har ikke tatt en eneste test og jeg har heller ikke kjent etter eller tenkt så fryktelig mye på det. Fokuset har vært her og nå.

Livmortappen er fortsatt lukket og langt opp.

12 dpo
De siste dagene har jeg kjent en del murring nå og da. Men det er sikkert fordi mensen kommer snart. Jeg synes også livmortappen kjennes mer åpen ut, men jeg vet ikke. Røk på en tidligtest i går og den var hvit... Noen timer senere synes jeg at jeg kunne skimte en strek på den, men når den uansett er så svak, så sier jeg at den er negativ. Nå blir det ingen testing før mensen evt ikke kommer. To dager til ikm!

Jeg er veldig trøtt for tida da. Og har også vært litt småkvalm. Livmortappen er det ikke så lett å forstå seg på egentlig. Den kjennes åpnere ut, men den er fortsatt ganske langt opp. Det er også veldig bløtt der inne.

Last edited:
Har bestilt flere eggløsningstester, så er klar for en ny runde igjen. Og i den runden skal jeg til gynekolog. Det blir rett før mensen, så det kan jo bli spennende å se hva hun ser inni der da.

Nå er det bare tre dager igjen til ferie! Det kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til nå!

13 dpo
Klarte jammen ikke vente likevel... Har vært sprengt av tiss siden i natt og angret meg på at jeg ikke sto opp og tissa. Jeg pleier ikke å måtte tisse sånn med en gang eller på natta.

Og i dag er jeg også så trøtt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Spiste mektige vafler på jobb og ble så mett og kvalm. Vil helst bare hjem og sove.

Litt mensmurring i dag også. Spent på om mensen kommer i morgen. Men jeg kjenner på meg at jeg tror ikke den gjør det. Kanskje den heller kommer nærmere helga. Håper bare den er ferdig til vi skal på hyttetur neste uke!

Testen var blenda... Men det var ikke en tidligtest. For det hadde jeg bare én av.

Dag 1, PP9
Vel, da kom mensen som bestilt. Da blir det pp9 neste. Har jo kjent murring de siste dagene og livmortappen var mer åpen og myk og testen negativ, så det var jo forventet. Håper for neste syklus da!

PP9, CD 11
Vel vel, vi er allerede godt i gang med samleie annen hver dag fra første mensfri dag. Begynner så smått nå og få litt mer utflod og livmortappen er åpen. Jeg har ingen eggløsningstester, så jeg aner ikke noe om når eggløsningen vil være. Men det spiller jo egentlig ingen rolle, så lenge vi har sex hele veien.

Litt over to uker til jeg skal til gyn, så det passer jo fint. Og vaksine får jeg på torsdag neste uke. Da er jeg på dag 16.

CD14

Tror jeg har eggløsning nå. Har hatt skikkelig eggløsningssmerter i dag og spesielt i kveld sammen med mye luftsmerter. Slår aldri feil. Og det skjer på høyre side, dvs den sida jeg har eggleder iallefall. Vi får se denne gangen da...

PP9, 1 dpo
Vi sier det sånn, så får vi se. Fikk eltestene i posten i dag, så det var akkurat for sent. Men da er jeg iallefall klar for en runde til, som det sikkert blir...

Tok en test i dag og den var negativ, så da er eggløsning over iallefall. Livmortappen er fortsatt åpen.

Vedlegg

• IMG_20210729_213827.jpg
    IMG_20210729_213827.jpg
    424,5 KB · Visninger: 43
4 dpo
Jeg er ikke helt sikker på at dette stemmer, men. Livmortappen var åpen fortsatt da jeg sjekket i gårkveld, men den har begynt å lukke seg litt i dag. Har også hatt veldig mye utflod.

Last edited:
Back
Topp