Prøver på nr 2 (har pcos)

8 dpo
Så innmari sliten i dag også. Men det var sykt godt å ha en uforstyrret natt og sove helt til kl 09.30. Men jeg tror jeg kunne sovet hele dagen, for det var tungt å våkne da også.

Har ikke kjent noe til noe i magen. Bare vært litt småkvalm og veldig sliten i dag også, og litt vondt i hodet på slutten av dagen.

Skulle ønske at all denne slitenheten skyldes graviditet. Da føles det mye bedre! Men jeg er litt usikker der.

Livmortappen er fortsatt lukket og det er litt mykt inni der og den kjentes kanskje litt lengre ned ut også.
 
9 dpo

Kjenner fortsatt ingen symptomer. Er ikke like sliten i dag etter to netter på rad hvor jeg får sove til kl 9. Og en pause i maling og alt i dag. Har bare kost meg med legobygging med gutten min i ettermiddag. Og jeg sovnet såklart da jeg la han. Det gjør jeg nesten hver kveld jeg legger han for tiden. Egentlig ganske digg.

Skulle jo vente med test til i morgen, men det ble en RFSU test etter jobb likevel. Rett etter den hadde tørket, kunne jeg skimte en strek. Godt mulig det bare er en skyggestrek. Kunne ikke se den da jeg sjekket den senere.

Og i kveld kjentes livmortappen åpen ut og den har også sneket seg litt nedover. Så nå er jeg egentlig litt skuffet og tenker at mensen er like rundt hjørnet. I tillegg til at jeg ikke har kjent på noen symptomer.

Men testing i morgen blir det likevel.
 

Vedlegg

  • IMG_20210608_163253.jpg
    IMG_20210608_163253.jpg
    117,5 KB · Visninger: 52
  • NegativeImage_40986281-b466-4d45-9c41-8fc623c7e544.png
    NegativeImage_40986281-b466-4d45-9c41-8fc623c7e544.png
    1,1 MB · Visninger: 57
10 dpo

Var så spent at jeg slet med å sovne i gårkveld. Og i morges tok jeg tre forskjellige tester. Forberedte meg på å skrive at det var nok en blenda test og ble faktisk overrasket over å finne en tydelig, men svak strek på babyplan tidligtest. Kunne såvidt skimte litt svakt streker på de to andre.

Og i dag har jeg også vært litt småkvalm og kjent litt murring i magen.

Måtte ta en test til etter jobb og den var det også strek på.

Kjente igjen på livmortappen i kveld og den er langt der oppe og lukket fortsatt. Og det er ganske bløtt inni der.

Vær så vær så snill at denne lille spiren vokser og blir til en baby som kommer i februar 2022.

Kommer nok til å ta test igjen i morgen og helt frem til ikm og sparer digital til slutt!
 

Vedlegg

  • IMG_20210609_065159.jpg
    IMG_20210609_065159.jpg
    609,8 KB · Visninger: 77
  • IMG_20210609_150105.jpg
    IMG_20210609_150105.jpg
    720,9 KB · Visninger: 76
11 dpo

Kjenner jeg er litt redd for at dette ikke skal gå veien. Synes streken var like svak i dag. Kanskje jeg skal vente noen dager før jeg tester igjen... Skal iallefall ta en til senere i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_20210610_070222.jpg
    IMG_20210610_070222.jpg
    597,3 KB · Visninger: 64
11 dpo oppdatering

Tok en test på ettermiddagen. Orket ikke ta bilde av den, da streken var lik den i går ettermiddag. Det var en babyplan teststav.

Har egentlig ikke kjent så mye til noe som helst i dag. Litt økt sexlyst kanskje. Og muligens litt oppblåst. Kaaanskje et eller annet noe der nede også, men så lite.

Er så redd for at dette bare er tull...

Men men, jeg klarer å kose meg og leve selvom. Vi har strålende sommervær. Var ferdig råtidlig på jobb i dag og har malt og malt. Et strøk igjen på én vegg. Det blir så godt å bli ferdig med. Og veldig fint før jeg evt blir så kvalm at jeg ikke klarer det. Men det kjipe var at jeg egentlig ikke ble superfornøyd med fargen. Jaja, nå orker vi uansett ikke male noe mer. Tar det om noen år igjen.

Gleder meg sånn til å ha en liten en i dette huset. Da 4åringen var baby, bodde vi i en leilighet på 60kvm, nå er stua like stor som hele leiligheta da. Det blir så digg når ungen skal begynne å lære å gå osv.
 
12 dpo
Jeg er gravid! Jeg er gravid! Hurra hurra hurra!

Jeg tok to tester i morges og to etter jobb. Tar nok en til i morgentidlig også, siden jeg har en del liggende. Og forhåpentligvis trenger jeg dem ikke igjen.

Legger ved bilde av alle testene fra i dag og tidligere. Og av eltestene. Synes det er litt gøy å se!
 

Vedlegg

  • IMG_20210611_150624.jpg
    IMG_20210611_150624.jpg
    1,4 MB · Visninger: 96
  • IMG_20210611_150413.jpg
    IMG_20210611_150413.jpg
    327,1 KB · Visninger: 86
  • IMG_20210611_085008.jpg
    IMG_20210611_085008.jpg
    367 KB · Visninger: 88
  • IMG_20210611_150431.jpg
    IMG_20210611_150431.jpg
    949,8 KB · Visninger: 85
12 dpo
Jeg er gravid! Jeg er gravid! Hurra hurra hurra!

Jeg tok to tester i morges og to etter jobb. Tar nok en til i morgentidlig også, siden jeg har en del liggende. Og forhåpentligvis trenger jeg dem ikke igjen.

Legger ved bilde av alle testene fra i dag og tidligere. Og av eltestene. Synes det er litt gøy å se!
Gratulerer ❤ Dette må være terminspire ❤
 
12 dpo
Jeg er gravid! Jeg er gravid! Hurra hurra hurra!

Jeg tok to tester i morges og to etter jobb. Tar nok en til i morgentidlig også, siden jeg har en del liggende. Og forhåpentligvis trenger jeg dem ikke igjen.

Legger ved bilde av alle testene fra i dag og tidligere. Og av eltestene. Synes det er litt gøy å se!

Åå gratulerer så masse :love017 Jeg skimtet en strek på testen du la ut 9DPO og har vært så spent på å se om den ble sterkere - og det ble den! :smiley-bounce012
 
13 dpo
Tok en test i morges også. Synes ikke den er noe sterkere og skulle ønske den var litt sterkere nå.... Jeg sliter litt med å stole på at det er sant. Jeg har liksom ikke spesielt med symptomer. Bare veldig luft i magen. Det er egentlig det eneste symptomet jeg klarer å komme på. Ikke vondt i puppene, ingen stikking eller murring.
Jeg skjønner ikke dette her. Har jo kjent så mye stikking og murring de andre gangene. Jeg tror det hele bare er en bløff. Men det er et annet symptom også da, jeg har økt sexlyst, og det er ikke noe jeg pleier å ha rett før mensen.

I tillegg synes jeg at livmortappen åpner seg mer og mer og det synes jeg er litt skummelt. Hvorfor sjekker jeg den? :facepalm:

Skal legge ut bilde av testen senere.
 
13 dpo
I dag har jeg svidd av tre tester. Skjønner ikke hvorfor jeg driver med sånn selvtortur.
Men jeg synes testene er så svake og blir så sent sterkere. Er så redd de aldri blir sterkere og at dette ender galt.

Jeg prøver å glede meg over at jeg er gravid og ikke tenke på det, men det er litt vanskelig.

I dag har jeg faktisk kjent på litt mensmurring. Var nesten redd det var blod i trusa flere ganger. Men ikke noe spor til blod. Og i ettermiddag kom det plutselig noen pulserende stikk ned mot skjeden. Kjentes ut som noen klep meg nederst i livmora eller livmorhalsen.

Nå er vi iallefall ferdig med å male veggene og vi har fått lagt på en del lister. Litt igjen enda, men det er så godt å se en ende snart. Egentlig litt fint å ha mye å være opptatt av, for da tenker jeg mindre på dette.

Jeg har ikke noe vondt i puppene og det hadde jeg fra 12 dpo da det endte galt...

Har mye luft i magen!

Det blir nok en test eller to i morgen også. Har ikke råd til å kjøpe flere tester, og nå er det snart tomt. Har sendt melding til legen min og bedt om å få tidlig ul til uke 6-7 og få ta blodprøve for å sjekke hcg. Er så spent, så spent. Alt er så perfekt akkurat nå!

Bildet: Jeg tok en til test i kveld som ble sterkere enn den siste på bildet. Lurer på om det kom litt tiss for langt opp, så den ble litt "ødelagt".
 

Vedlegg

  • IMG_20210612_143942.jpg
    IMG_20210612_143942.jpg
    771,3 KB · Visninger: 61
13 dpo
I dag har jeg svidd av tre tester. Skjønner ikke hvorfor jeg driver med sånn selvtortur.
Men jeg synes testene er så svake og blir så sent sterkere. Er så redd de aldri blir sterkere og at dette ender galt.

Jeg prøver å glede meg over at jeg er gravid og ikke tenke på det, men det er litt vanskelig.

I dag har jeg faktisk kjent på litt mensmurring. Var nesten redd det var blod i trusa flere ganger. Men ikke noe spor til blod. Og i ettermiddag kom det plutselig noen pulserende stikk ned mot skjeden. Kjentes ut som noen klep meg nederst i livmora eller livmorhalsen.

Nå er vi iallefall ferdig med å male veggene og vi har fått lagt på en del lister. Litt igjen enda, men det er så godt å se en ende snart. Egentlig litt fint å ha mye å være opptatt av, for da tenker jeg mindre på dette.

Jeg har ikke noe vondt i puppene og det hadde jeg fra 12 dpo da det endte galt...

Har mye luft i magen!

Det blir nok en test eller to i morgen også. Har ikke råd til å kjøpe flere tester, og nå er det snart tomt. Har sendt melding til legen min og bedt om å få tidlig ul til uke 6-7 og få ta blodprøve for å sjekke hcg. Er så spent, så spent. Alt er så perfekt akkurat nå!

Bildet: Jeg tok en til test i kveld som ble sterkere enn den siste på bildet. Lurer på om det kom litt tiss for langt opp, så den ble litt "ødelagt".


Husk at hcg ikke øker så fort at du vil se en tydelig økning fra dag til dag, eller iløpet av en dag. Sammenlign heller testene for annenhver dag så vil du nok se en tydeligere økning :Heartpink
 
Husk at hcg ikke øker så fort at du vil se en tydelig økning fra dag til dag, eller iløpet av en dag. Sammenlign heller testene for annenhver dag så vil du nok se en tydeligere økning :Heartpink
Takk for det. Men jeg ser ikke noe økning fra 12 til 14 heller dessverre :/ Ikke kjenner jeg noen symptomer heller egentlig.
 

Vedlegg

  • IMG_20210613_111742.jpg
    IMG_20210613_111742.jpg
    1,4 MB · Visninger: 50
Takk for det. Men jeg ser ikke noe økning fra 12 til 14 heller dessverre :/ Ikke kjenner jeg noen symptomer heller egentlig.

Synes jeg ser en liten økning jeg :) og det er helt normalt å ikke ha symptomer så tidlig. Ikke gi opp håpet helt enda kjære deg ❤️
 
Synes jeg ser en liten økning jeg :) og det er helt normalt å ikke ha symptomer så tidlig. Ikke gi opp håpet helt enda kjære deg ❤️
Takk :Heartred Er så vanskelig å bare glede seg når alt er så usikkert. Nå har jeg bare en test igjen som jeg får spare til i morgen, så blir det en liten testepause. Så får vi se.
 
Takk :Heartred Er så vanskelig å bare glede seg når alt er så usikkert. Nå har jeg bare en test igjen som jeg får spare til i morgen, så blir det en liten testepause. Så får vi se.

Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå ❤️
 
13 dpo
I dag har jeg svidd av tre tester. Skjønner ikke hvorfor jeg driver med sånn selvtortur.
Men jeg synes testene er så svake og blir så sent sterkere. Er så redd de aldri blir sterkere og at dette ender galt.

Jeg prøver å glede meg over at jeg er gravid og ikke tenke på det, men det er litt vanskelig.

I dag har jeg faktisk kjent på litt mensmurring. Var nesten redd det var blod i trusa flere ganger. Men ikke noe spor til blod. Og i ettermiddag kom det plutselig noen pulserende stikk ned mot skjeden. Kjentes ut som noen klep meg nederst i livmora eller livmorhalsen.

Nå er vi iallefall ferdig med å male veggene og vi har fått lagt på en del lister. Litt igjen enda, men det er så godt å se en ende snart. Egentlig litt fint å ha mye å være opptatt av, for da tenker jeg mindre på dette.

Jeg har ikke noe vondt i puppene og det hadde jeg fra 12 dpo da det endte galt...

Har mye luft i magen!

Det blir nok en test eller to i morgen også. Har ikke råd til å kjøpe flere tester, og nå er det snart tomt. Har sendt melding til legen min og bedt om å få tidlig ul til uke 6-7 og få ta blodprøve for å sjekke hcg. Er så spent, så spent. Alt er så perfekt akkurat nå!

Bildet: Jeg tok en til test i kveld som ble sterkere enn den siste på bildet. Lurer på om det kom litt tiss for langt opp, så den ble litt "ødelagt".

Den mensmurringen som eneste symptom i starten er så ille. Tror jo hver sekund at det har gått galt. Jeg hadde kun murringer som symptom før kvalmen kom i uke 6. Hadde også mye murringer helt frem til rundt uke 12.
Krysser fingrene for deg nå!!
 
Back
Topp