Prøve på siste baby i søskenflokken

PP2, CD27, 11 DPO(10 ifølge FF):
God morgen :) Igår kveld ble det tidlig kveld på meg, jeg ble så akutt kveldstrøtt. Men det tok ikke lang tid før jeg våknet av at lillemor lå og spydde i senga si stakkars :hungover: Så da var det rett opp og i dusjen. Hun spydde kun to ganger etter hverandre, og la seg rett til å sove igjen når vi var ferdige i dusjen. Men det ble lite søvn på meg inatt. Har omtrent ikke sovet siden jeg har passet på henne og vært redd for at hun skal spy flere ganger. Så idag er nok ikke tempen helt innafor, da jeg tok den i 5 tiden kontra 6 tiden, etter mye bevegelse og uro i kroppen. Men testene taler for seg selv da. Testen til venstre på bildet er fra idag, den til høyre fra igår kveld:happy: Ingen problem å se streken, og syns den har økt litt i styrke og. Åååå, Måtte dette bli en juni 2021 baby:angelic:
1C5DDE09-4894-4A27-9B6A-13A6985B8F8B.jpeg

C8EA6C49-1D69-4737-A524-0D81D762B571.jpeg

0A6AB633-2603-44D7-9FD8-36F7FD4D8D87.jpeg

Tusen takk dere :love7 Mannen turte endelig å glede seg litt med meg. Denne streken lyver ikke iallfall:Heartred
0C774F2F-84C8-4EF6-9732-DE68315EA9CB.jpeg
Ååh, måtte lille frøet bli hos meg :Heartbigred

God bedring til minstejenta og gratulerer! Håper på terminspire!

Åh, for en fin strek! Gled dere over spiren og masse god bedring til vordende storesøster! :joyful::Heartpink
Tusen takk :love7 Er så overrasket og glad over at det virkelig har klaffet allerede. Håper virkelig det er liv laga og at jeg får min første sommerbaby. Det blir isåfall virkelig noe annet å få oppleve nyfødt tiden uten flere meter snø (bor i Nord-Norge) :love7

Tusen takk :love7 Er så overrasket og glad over at det virkelig har klaffet allerede. Håper virkelig det er liv laga og at jeg får min første sommerbaby. Det blir isåfall virkelig noe annet å få oppleve nyfødt tiden uten flere meter snø (bor i Nord-Norge) :love7
Jeg har en vår, en vinter og 3 sommerbarn, og synes det er mye lettere med sommer-babyer! :)Oftest har jo pappaen ferie og kan være hjemme lenger, annen familie har ferie og kan lettere passe søsken ved fødsel, man trenger kun noen stretchy kjoler og flipflops når man er høygravid, og babyen trenger lite tøy i starten (vi bor på Østlandet). Mange ting som er lettere med sommerbaby!:joyful: Dette går bra, skal du se! Masse Grattis til deg&spiren!:Heartred

God morgen :) Lillesnuppa våknet kl.06 og har styrt litt inatt. Så søvnen min har ikke vært på topp. Tempet til vanlig tid og tempen hadde sunket litt... Det liker jeg ikke :( Sto opp med lillesnuppa og tok nye tester for å sammenligne med gårsdagens test (den øverste er fra igår, de to nederste fra idag). Det er en økning i styrken ettersom jeg kan se? Dette er første gang jeg kan se en såpass tydelig strek på RFSU også.
E009238E-65C7-4F3E-BD54-44294630C1CE.jpeg

Tok også en CB digital, og her ser dere resultatet. Vil jo juble, men...
B3F34E85-3330-4177-96C0-42744E50C757.jpeg

Håper ikke den dumme tempen betyr at jeg mister denne PP.

EDA58E3A-92EC-4140-965B-116A2FDAD90D.jpeg
Håper det bare er dårlig og urolig søvn som er årsaken til nedgangen. Jeg har fortsatt de samme symptomene, og det må da være positivt at testene er sterkere idag? Dette her er nervepirrende altså. Og for en nedtur å miste etter positiv digital, hvis det er det som skjer... Men hvorfor ikke meg? Ser jo at det skjer med mange desverre. Enn så lenge håper jeg at det går vår vei og at spiren sitter til juni 2021 :Heartred Håper, håper, håper:Heartred

God morgen :) Lillesnuppa våknet kl.06 og har styrt litt inatt. Så søvnen min har ikke vært på topp. Tempet til vanlig tid og tempen hadde sunket litt... Det liker jeg ikke :( Sto opp med lillesnuppa og tok nye tester for å sammenligne med gårsdagens test (den øverste er fra igår, de to nederste fra idag). Det er en økning i styrken ettersom jeg kan se? Dette er første gang jeg kan se en såpass tydelig strek på RFSU også.
Vis vedlegget 337811

Tok også en CB digital, og her ser dere resultatet. Vil jo juble, men...
Vis vedlegget 337812
Håper ikke den dumme tempen betyr at jeg mister denne PP.

Vis vedlegget 337813 Håper det bare er dårlig og urolig søvn som er årsaken til nedgangen. Jeg har fortsatt de samme symptomene, og det må da være positivt at testene er sterkere idag? Dette her er nervepirrende altså. Og for en nedtur å miste etter positiv digital, hvis det er det som skjer... Men hvorfor ikke meg? Ser jo at det skjer med mange desverre. Enn så lenge håper jeg at det går vår vei og at spiren sitter til juni 2021 :Heartred Håper, håper, håper:Heartred
Først og fremst, gratulerer med spiren! ❤ jeg vil anbefale deg å slutte med tempingen nå som du er gravid. Det er helt normalt at tempen går opp og ned selv om du er gravid, og det skaper så mye unødvendig bekymring. Jeg fortsatte tempingen etter positiv test forrige graviditet, og da tempen falt litt var jeg overbevist om at jeg ville miste igjen. Men resultatet er to år nå ❤

Først og fremst, gratulerer med spiren! ❤ jeg vil anbefale deg å slutte med tempingen nå som du er gravid. Det er helt normalt at tempen går opp og ned selv om du er gravid, og det skaper så mye unødvendig bekymring. Jeg fortsatte tempingen etter positiv test forrige graviditet, og da tempen falt litt var jeg overbevist om at jeg ville miste igjen. Men resultatet er to år nå ❤
Tusen takk:Heartred Skal ikke tempe mer etter ditt råd. Godt å høre at det kan være liv laga selv om tempen svinger. Krysser fingrene og skal forsøke å tenke positivt :Heartred:love7

Back
Topp