Prøve på siste baby i søskenflokken

Håper du har rett :Heartred og takk for omtanken :Heartred Det er en forferdelig slitsom periode nå altså, med all denne usikkerheten. Føler meg jo helt gal :confused:
Var ikke noe bedre i mitt svangerskap, har full forståelse for galskapen :hilarious: hadde både friskt blod og spotting flere ganger før uke 12, han er 2 nå, så det kan gå helt fint :Heartred

4+4, 17 dpo:

God morgen :)

Jeg klarte ikke å dy meg, så her er dagens tester. (Den øverste fra RFSU er fra igår kveld) Må si meg fornøyd med å endelig få 2-3 på den digitale :) Da kan jeg iallefall konkludere med at HCG nivået stiger :) Ikke har jeg spottet noe mer heller, så nå må jeg bare roe meg litt ned her. Det er helt utrolig hvor emosjonelt påvirket man blir av å være i denne bobla. Akkurat nå er jeg optimistisk om at det kommer en baby i juni 2021 baby:Heartred Håper håper håper!! :Heartred:love7
CC0D23FB-0BDD-4E9C-8813-CEE9936C8BEA.jpeg

Hurra for 2-3 på digital! Ja altså jeg ble helt overrasket over hvor mye man kunne bekymre seg, gruble og overanalysere alt mulig i den der tiden. Nyt tiden og at du ser at HCG stiger❤️ God helg :)

4+4, 17 dpo:

Jeg klarte ikke å dy meg, så her er dagens tester. (Den øverste fra RFSU er fra igår kveld) Må si meg fornøyd med å endelig få 2-3 på den digitale :) Da kan jeg iallefall konkludere med at HCG nivået stiger :) Ikke har jeg spottet noe mer heller, så nå må jeg bare roe meg litt ned her. Det er helt utrolig hvor emosjonelt påvirket man blir av å være i denne bobla. Akkurat nå er jeg optimistisk om at det kommer en baby i juni 2021 baby:Heartred Håper håper håper!! :Heartred:love7
Vis vedlegget 338295
Wohoooo! Grattis!:joyful:

Nyt tiden, og ikke stress med tester nå :) god helg!

4+5 :)

God formiddag :)
Til tross for at jeg har hadde bittelitt lysebrun utflod igår igjen, så er jeg egentlig ganske rolig ang. det idag. Har skjøre slimhinner, så er nok bare derfor. Har fortsatt symptomer: kvalme som kommer og går, er så hindides trøtt flere ganger i løpet av dagen, matlysten er helt merkelig og jeg har litt strålinger nedover venstre lår innimellom.

390BC476-0EC9-49DB-9398-325467349098.jpeg

Nederste testen er fra idag :D Ser at rfsu testen stiger i styrke for hver dag nå, så det er jo bra :talk017

4+5 :)

God formiddag :)
Til tross for at jeg har hadde bittelitt lysebrun utflod igår igjen, så er jeg egentlig ganske rolig ang. det idag. Har skjøre slimhinner, så er nok bare derfor. Har fortsatt symptomer: kvalme som kommer og går, er så hindides trøtt flere ganger i løpet av dagen, matlysten er helt merkelig og jeg har litt strålinger nedover venstre lår innimellom.

Vis vedlegget 338402
Nederste testen er fra idag :D Ser at rfsu testen stiger i styrke for hver dag nå, så det er jo bra :talk017

Jeg hadde og litt lysebrun utflod en gang i uke 4 og en i 5, men så en liten skatt med bankende hjerte på UL i uke 7:Heartred
Har troen på at det kommer til å gå bra:D

5+0 (20 dpo)
Nå kan jeg endelig si meg ferdig med testingen, for slik ble dagens tester:
DD618751-ED22-4B89-B3A8-B35E424D3541.jpeg

Gravid 3+ var akkurat det jeg trengte å se idag :angelic: Det viser jo iallefall at HCG nivået fortsatt stiger. Nå er testetøsa i meg veldig fornøyd :) Håper spiren blir hos oss og kommer ut i juni 2021. Spotter ikke lenger, men hadde TMI litt lyserosa på papiret rett etter sex igår. Men det hadde jeg i mitt forrige svangerskap og, da til og med med blødninger også. Er så sensitiv inni der, så må nesten bare prøve å godta at det er sånn med meg. Det er iallefall ingen spotting så langt idag, og det tar jeg som et godt tegn :) Av symptomer nå så er jeg veldig trøtt og av og til litt kvalm :happy:

Håper på mange positive tester denne uka. Masse lykke til alle sammen:Heartred

Heisann :happy: Jeg (31 år) og mannen min (33år) har vinglet veldig på om vi vil prøve på å få et siste barn i søskenflokken vår. Vi har tilsammen 3 barn, vårt første felles fikk vi i november ifjor. Hun er nå 9 mnd og er allerede blitt sååå stor. Hun går rundt bordet og babler i vei, er en reser til å krabbe og er en super glad og lett jente å ha med å gjøre. Tiden går så innmari fort, og savnet etter babytiden er allerede der. Vi har funnet ut at hvis vi skal ha flere barn så er det nå eller aldri. De to andre barna våre er 9 og 10 år gamle, så vi føler at det kan være fint for jenta vår og få et jevnaldrende søsken. Til nå har vi vært usikre på om vi ville ha flere siden det er så innmari behagelig sånn som situasjonen er nå. De to eldste barna er kjempe engasjerte og flinke til å hjelpe til. Og minstemor har vært en fryd siden fødsel med tidenes beste humør, skriker nesten aldri, har god apetitt og hun sover hele natten. En drømmebaby med andre ord:dummy1: Er litt redd for å få en baby med kolikk eller andre utfordringer, for vi vet at vi har vært veldig heldige med datteren vi har nå. Første frøkna til mannen hadde mye mageproblemer og sov ingenting det første året, så han har opplevd begge deler. Men vi har funnet ut at om det skulle skje at vi får en baby med ekstra utfordringer, så skal vi klare å takle det sammen. Lysten på et siste barn i flokken vår er såpass sterk hos oss begge at vi endelig har klart å ta et valg om å prøve :happy: Jeg har mensen akkurat nå, men ifølge syklusen min så skal jeg ha eggløsning i perioden 25.08-30.08, så da skal vi starte PP1. Jeg har sommerfugler i magen. Minstemor satt på PP2, så er spent på om det blir noe like fort denne gangen og:angelic: Ønsk oss lykke til :happy:
Krysser fingrene for dere at spiren sitter raskt!!! Jeg hadde bare gunnet på om jeg var dere. Er man usikker og begge har lyst, så tror jeg et barn er en velsignelse. Jeg har 2 bonusbarn og 1 biologisk datter. Vi prøver på 1 sammen nå, men ser ikke bort ifra at det kan bli 2 felles med tiden. Vi er litt usikre på nr 2, men det er jo litt fordi vi må se hvordan det går med 4 barn i hus først

5+0 (20 dpo)
Nå kan jeg endelig si meg ferdig med testingen, for slik ble dagens tester:
Vis vedlegget 338532
Gravid 3+ var akkurat det jeg trengte å se idag :angelic: Det viser jo iallefall at HCG nivået fortsatt stiger. Nå er testetøsa i meg veldig fornøyd :) Håper spiren blir hos oss og kommer ut i juni 2021. Spotter ikke lenger, men hadde TMI litt lyserosa på papiret rett etter sex igår. Men det hadde jeg i mitt forrige svangerskap og, da til og med med blødninger også. Er så sensitiv inni der, så må nesten bare prøve å godta at det er sånn med meg. Det er iallefall ingen spotting så langt idag, og det tar jeg som et godt tegn :) Av symptomer nå så er jeg veldig trøtt og av og til litt kvalm :happy:

Håper på mange positive tester denne uka. Masse lykke til alle sammen:Heartred
Hurra! Jeg fikk TR på besøk i helgen, så nå kan prøvingen starte for fullt her

5+1

God morgen :) Det er jammen rart å tenke på at jeg er gravid. Kjenner så lite til denne graviditeten hvis jeg sammenligner med forrige svangerskap. Kvalmen er nesten helt borte. På en måte blir jeg litt engstelig over det, for jeg lurer på om det betyr at dette ikke går bra? Men samtidig øker jo testene i styrke, og jeg klarer ikke å drikke kaffe og er sensitiv mot enkelte lukter. Og ellers en del trøtt. I tillegg har jeg (sorry tmi) mange seksuelle drømmer og økt sexlyst. Har slitt litt med lysten etter at jeg fikk barn for 11 mnd siden, så mannen er veldig fornøyd over det nye «symptomet»:hilarious: Selv om kvalmen ikke er overveldende lenger så skal jeg forsøke å ikke krisemaksimere over det. Med førstemann var jeg ikke så veldig dårlig, og jeg vet jo at alle svangerskap er forskjellige. Har fortsatt litt lysebrun spotting, men det er veldig lite, så jeg er ganske sikker på at det kommer av skjøre slimhinner. Jeg har fortsatt håp om at dette skal gå bra :Heartred Men det er jammen slitsomt å gå rundt og lure. Tror jeg skal snakke med legen min ang. TUL og prøve å se om hun kan henvise meg slik at vi kan se etter hjerteaktivitet i uke 7. Hadde vært kjekt å vite om det står bra til inni der eller ikke :)

Er eventyret over for denne gang tro?:nailbiting: Sorry for TMI, men var på do nettopp og gjorde nr.2 og når jeg skulle tørke meg oppdaget jeg litt lyst blod når jeg tørket meg.. :sorry: Ringte legesenteret og de ba meg komme inn for blodprøve imorra og på fredag for å sjekke HCG nivået. Burde ikke testene mine blitt svakere hvis jeg mister? Eller kan de stige selv om det eventuelt et en spontanabort på gang? I min forrige graviditet blødde jeg flere ganger i første trimester uten at noe var galt, og da hadde jeg også sterke smerter. Jeg har derfor fortsatt håp om at dette ikke handler om en spontanabort men at jeg har skjøre slimhinner som tåler lite... Er jo lov å håpe :Heartred Men om det ikke er liv laga så er det like greit at jeg mister nå, men da håper jeg det skjer fort så jeg kan komme i gang med ny PP. Kryss fingrene for spiren min :Heartred:Heartred :arghh:

Ikke sikkert at du mister. Sex og skjøre slimhinner kan føre til en del slike blødninger, opplevde det selv, men var like skremmende hver gang :nailbiting:. Krysser fingrene for at HCG målingene stiger og at spiren holder seg til termin :Heartred

Ikke sikkert at du mister. Sex og skjøre slimhinner kan føre til en del slike blødninger, opplevde det selv, men var like skremmende hver gang :nailbiting:. Krysser fingrene for at HCG målingene stiger og at spiren holder seg til termin :Heartred
Takk for oppmuntrende ord :Heartred Håper virkelig på at det er en uskyldig blødning denne graviditeten også. Gir ikke opp håpet før jeg eventuelt får svar på blodprøven jeg skal ta imorgen:Heartred

Sex kan gi blødninger, og du sa det jo selv, du har skjøre slimhinner. Blodprøvene hos legen vil være en god indikasjon, og fortsetter det får du ihvertfall TUL av legen. Så ikke ta sorgene på forskudd, krysser alt for at det er helt uskyldig.

Back
Topp