Krysser fingrene for at det er helt uskyldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2:
God morgen
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra legekontoret, og fikk tatt en blodprøve for å sjekke HCG nivået. Får vite svaret på fredag. Så tar jeg nok enda en test på fredag for å sjekke stigning. Krysser fingrene for at alt er som det skal til tross for både spotting og blødning. Har ikke blødd mer etter igår. Av symptomer er jeg mest trøtt. Ellers merker jeg lite til kvalme. Om det er bra eller dårlig gjenstår å se. Krysser fingrene
Hadde en RFSU test liggende, og den så slik ut idag:Vis vedlegget 338760Sterkere strek må man lete lenge etter
*Åh, lille spire, klamre deg fast!! Du er så ønsket *
Syns testene dine ser sterke og fine ut. (Selv om det sies at man ikke skal måle stigning med dem...)
At du ikke er kvalm skal du bare være glad for I mitt første svangerskap var jeg ingenting kvalm og det gikk helt fint.
Mens med de to andre derimot.......uff..
De gangene jeg har opplevd at det ikke gikk bra ble testene svakere. Mens i det svangerskapet hvor jeg hadde flere små blødninger og mye brun spotting de første ukene, så ble testene sterkere. Det hjalp meg til å holde motet oppe. En forferdelig følelsesmessig vanskelig berg og dalbane periode de der første ukene altså
Krysser fingrene for fine HCG tall og at lillefrø klorer seg fast
Ååå som jeg krysser fingrene for deg! og at helgen blir fin (og at den går litt fort) god helg!Blodprøve nr.2 overstått. Nå er det bare å vente på prøvesvar. Idag er jeg også hinsides trøtt og kvalmen har sneket seg litt tilbake. I tillegg fryyyyyser jeg. Håper på gode nyheter etter blodprøven altså Ingenting i verden vil gjøre meg lettere til sinns nå enn en positiv tilbakemelding!
Hurra! God helgNå har jeg forsket litt og regnet på HCG nivået, og det er visst helt innafor
Vis vedlegget 338961
Så nå skal jeg prøve å senke skuldrene litt! God helg alle sammen
Hcg trenger lengre tid på å dobles jo høyere nivået er, og hovedregelen er tre døgn for hcg over 6000. Så tallene dine er kjempefine ❤Nå fikk jeg telefon fra legesenteret,
HCG nivået har steget til 9849. Er det bra eller burde det vært enda høyere? Dama på legesenteret mente at det var en fin økning. Men skal det ikke i teorien doble seg innen to døgn? Iallefall så er det veldig positivt at det har økt såpass bra siden onsdag. Hadde det vært spontanabort på gang burde vel nivået ha blitt svakere?
Huff, det er sikkert uskyldig men skjønner det er skremmende Sender over en klem.Og der fikk jeg enda en blødning Kjente at det ble vått i trusa, og kjente etter med fingeren.. og det var blod! Ikke noen hyggelig opplevelse Satte meg på do og det rant et par dråper lyserød blod... Kom heldigvis ingen klumper eller noe.. har heller ingen smerter foreløpig.. men liker dette overhodet ikke. Ringte legevakta og de ba meg om å ikke tenke på det og å prøve å slappe av.. ja, jøss! Det er jo veldig enkelt Jeg vil så gjerne komme inn og finne ut av hvor blødningen kommer ifra. Dette tærer veldig på altså. Begynner å miste håpet om at dette skal gå bra Hvis jeg mister så vil jeg bare ha det overstått fortest mulig, for dette her er altså så belastende å stå i at jeg har ikke ord...