Tusen takkGratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye!
Dette går veien!God kveld
Idag har jeg brukt mye tid på å stresse ned etter at tempen sank litt. Fikk tross alt positiv digital og positiv RFSU og Babyplan tester. Så prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid. Skal heller nyte lykken, og heller ta det som det kommer hvis det ikke skulle gå bra Av symptomer har jeg: Kvalme som kommer og går, bekkenplager, idag har jeg gjespet og gjespet (sykt trøtt) + murringer i korsryggen og stråling nedover venstre lår
Vis vedlegget 337882
Nå klarer jeg ikke å holde meg våken lenger, så nå skal jeg ta kveld.
Håper håper håper...
Hvorfor vil du måle hcg stigning? Syns testene dine stiger helt fint jeg <3PP2, CD30, 12/13 DPO:
Ny uke - nye muligheter ! Endelig er vi i uke 42 som jeg har ventet på Ifølge Premom skal jeg ha mensen idag og er på CD1, Fertility Friend sier at jeg er på CD 30 og venter mensen på onsdag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til, men mensen har iallefall uteblitt og dagens CB test ser slik ut:
Vis vedlegget 337995
Lurer litt på om jeg skal dra til legen imorra og ta blodprøver for å sjekke HCG stigning? Burde vel iallefall vente til IKM dagen kommer? Hmm..
Av symptomer er jeg veldig trøtt, matlysten går opp og ned og jeg føler meg lettrørt. Har også «stråling» nedover venstre lår Tenk hvis dette går vår vei. Da blir det juni 2021 baby
Nå håper jeg på mange positive tester denne uka Sender masse babystøv til alle prøvere!
Tenkte jeg skulle gjøre det siden jeg har vært litt urolig etter tempen jeg fikk sist jeg tempet Men etter dagens test som ble så positiv har jeg slått meg til ro med at jeg er gravid. Så da får det gå sin gang Krysser fingrene for terminspireHvorfor vil du måle hcg stigning? Syns testene dine stiger helt fint jeg <3
Tusen takk Ganske sprøtt å være gravid igjenHurra! Gratulerer med spiren!
Krysser fingrene for at det kommer her og ganske snart Skal til gyn på kontroll i starten av november, får se hva hun sier da. Og kanskje begynne å teste etter EL jeg ogTusen takk Ganske sprøtt å være gravid igjen
Jeg gikk ikke 2-3 før ca 16 dpo... Jeg tror denne testingen er dum... Blir mye unødvendig stress4+1
Dagens test...
Vis vedlegget 338111
Fikk bare 1-2 på digital idag. Burde det ikke øke til 2-3 snart? Er 13 dpo idag. Fikk 1-2 på lørdag, da var jeg 10 dpo. Oppdaget også bittelitt lysebrun utflod ikveld, ikke mye heldigvis. Men sukk, får en uggen følelse siden jeg fikk 2-3 på digital test 12 dpo i forrige svangerskap Angående spottingen er jeg ikke like redd siden jeg hadde flere blødninger uten at noe var galt sist. Så litt spotting trenger vel ikke være ensbetydende med at man mister? Har fortsatt masse gravid symptomer. Dårlig matlyst, kvalme som kommer og går. Er veldig trøtt også. Håper virkelig spottingen er uskyldig og at dette går bra La meg få 2-3 neste gang jeg tester. Håper og håper om at dette skal gå bra, selv om jeg er litt lei meg og redd for at den dårlige følelsen stemmer..
Ja, du har nok rett Det er virkelig vanskelig å godta at man ikke har kontroll. Selv om jeg vet at alle svangerskap er forskjellige, og at det ikke finnes en fasit på hvordan det skal være, så er det altså så vanskelig å la være å sjekkeJeg gikk ikke 2-3 før ca 16 dpo... Jeg tror denne testingen er dum... Blir mye unødvendig stress
Mtp at urinen er utvannet er det vel en grei strek? Tenker positivt for degBilde fra søndag:
Vis vedlegget 338261
På utvannet urin nå:
Vis vedlegget 338262
Hva tenker dere? Burde ikke streken vært enda sterkere eller er det innafor?
Håper du har rett og takk for omtanken Det er en forferdelig slitsom periode nå altså, med all denne usikkerheten. Føler meg jo helt galMtp at urinen er utvannet er det vel en grei strek? Tenker positivt for deg