Prøve på siste baby i søskenflokken

God kveld :Heartred

Idag har jeg brukt mye tid på å stresse ned etter at tempen sank litt. Fikk tross alt positiv digital og positiv RFSU og Babyplan tester. Så prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid. Skal heller nyte lykken, og heller ta det som det kommer hvis det ikke skulle gå bra:Heartred Av symptomer har jeg: Kvalme som kommer og går, bekkenplager, idag har jeg gjespet og gjespet (sykt trøtt) + murringer i korsryggen og stråling nedover venstre lår :)
D0264AAA-CD51-42E5-B899-DF18E66869CB.jpeg

Nå klarer jeg ikke å holde meg våken lenger, så nå skal jeg ta kveld.
Håper håper håper...:Heartred

God kveld :Heartred

Idag har jeg brukt mye tid på å stresse ned etter at tempen sank litt. Fikk tross alt positiv digital og positiv RFSU og Babyplan tester. Så prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid. Skal heller nyte lykken, og heller ta det som det kommer hvis det ikke skulle gå bra:Heartred Av symptomer har jeg: Kvalme som kommer og går, bekkenplager, idag har jeg gjespet og gjespet (sykt trøtt) + murringer i korsryggen og stråling nedover venstre lår :)
Vis vedlegget 337882
Nå klarer jeg ikke å holde meg våken lenger, så nå skal jeg ta kveld.
Håper håper håper...:Heartred
Dette går veien! :happy::love017

Gratulerer så mye ♥️
Må også kommentere at det ikke er anbefalt å Tempe etter positiv test - blir så mange unødvendige bekymringer :P Dessuten - den lille droppen var jo ikke i nærheten av coverline heller :) Så, jeg håper du ikke tenker så alt for mye på den ♥️

PP2, CD30, 12/13 DPO:

Ny uke - nye muligheter ! Endelig er vi i uke 42 som jeg har ventet på :D Ifølge Premom skal jeg ha mensen idag og er på CD1, Fertility Friend sier at jeg er på CD 30 og venter mensen på onsdag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til, men mensen har iallefall uteblitt og dagens CB test ser slik ut:
3FE0D416-2660-4B37-9430-8B79AB20110A.jpeg

Lurer litt på om jeg skal dra til legen imorra og ta blodprøver for å sjekke HCG stigning? :) Burde vel iallefall vente til IKM dagen kommer? Hmm..
Av symptomer er jeg veldig trøtt, matlysten går opp og ned og jeg føler meg lettrørt. Har også «stråling» nedover venstre lår :) Tenk hvis dette går vår vei. Da blir det juni 2021 baby:Heartred

Nå håper jeg på mange positive tester denne uka :) Sender masse babystøv til alle prøvere!

Vedlegg

• DF92ADE4-1CD1-48F8-8B65-A48B6B52E4AD.jpeg
    DF92ADE4-1CD1-48F8-8B65-A48B6B52E4AD.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 52
PP2, CD30, 12/13 DPO:

Ny uke - nye muligheter ! Endelig er vi i uke 42 som jeg har ventet på :D Ifølge Premom skal jeg ha mensen idag og er på CD1, Fertility Friend sier at jeg er på CD 30 og venter mensen på onsdag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til, men mensen har iallefall uteblitt og dagens CB test ser slik ut:
Vis vedlegget 337995

Lurer litt på om jeg skal dra til legen imorra og ta blodprøver for å sjekke HCG stigning? :) Burde vel iallefall vente til IKM dagen kommer? Hmm..
Av symptomer er jeg veldig trøtt, matlysten går opp og ned og jeg føler meg lettrørt. Har også «stråling» nedover venstre lår :) Tenk hvis dette går vår vei. Da blir det juni 2021 baby:Heartred

Nå håper jeg på mange positive tester denne uka :) Sender masse babystøv til alle prøvere!
Hvorfor vil du måle hcg stigning? Syns testene dine stiger helt fint jeg :) <3

Hurra! Gratulerer med spiren!

Hvorfor vil du måle hcg stigning? Syns testene dine stiger helt fint jeg :) <3
Tenkte jeg skulle gjøre det siden jeg har vært litt urolig etter tempen jeg fikk sist jeg tempet :) Men etter dagens test som ble så positiv har jeg slått meg til ro med at jeg er gravid. Så da får det gå sin gang :D Krysser fingrene for terminspire :Heartred

Tusen takk:Heartpink Ganske sprøtt å være gravid igjen :Heartred
Krysser fingrene for at det kommer her og ganske snart :) Skal til gyn på kontroll i starten av november, får se hva hun sier da. Og kanskje begynne å teste etter EL jeg og :p

4+1 :Heartred
Dagens test...
0C3F8AD3-A0B3-4B07-8E0F-A5CCE91476BB.jpeg

Fikk bare 1-2 på digital idag. Burde det ikke øke til 2-3 snart? Er 13 dpo idag. Fikk 1-2 på lørdag, da var jeg 10 dpo. Oppdaget også bittelitt lysebrun utflod ikveld, ikke mye heldigvis. Men sukk, får en uggen følelse siden jeg fikk 2-3 på digital test 12 dpo i forrige svangerskap :( Angående spottingen er jeg ikke like redd siden jeg hadde flere blødninger uten at noe var galt sist. Så litt spotting trenger vel ikke være ensbetydende med at man mister? Har fortsatt masse gravid symptomer. Dårlig matlyst, kvalme som kommer og går. Er veldig trøtt også. Håper virkelig spottingen er uskyldig og at dette går bra :Heartred La meg få 2-3 neste gang jeg tester. Håper og håper om at dette skal gå bra, selv om jeg er litt lei meg og redd for at den dårlige følelsen stemmer..

4+1 :Heartred
Dagens test...
Vis vedlegget 338111

Fikk bare 1-2 på digital idag. Burde det ikke øke til 2-3 snart? Er 13 dpo idag. Fikk 1-2 på lørdag, da var jeg 10 dpo. Oppdaget også bittelitt lysebrun utflod ikveld, ikke mye heldigvis. Men sukk, får en uggen følelse siden jeg fikk 2-3 på digital test 12 dpo i forrige svangerskap :( Angående spottingen er jeg ikke like redd siden jeg hadde flere blødninger uten at noe var galt sist. Så litt spotting trenger vel ikke være ensbetydende med at man mister? Har fortsatt masse gravid symptomer. Dårlig matlyst, kvalme som kommer og går. Er veldig trøtt også. Håper virkelig spottingen er uskyldig og at dette går bra :Heartred La meg få 2-3 neste gang jeg tester. Håper og håper om at dette skal gå bra, selv om jeg er litt lei meg og redd for at den dårlige følelsen stemmer..
Jeg gikk ikke 2-3 før ca 16 dpo... :) Jeg tror denne testingen er dum... Blir mye unødvendig stress :)

Jeg gikk ikke 2-3 før ca 16 dpo... :) Jeg tror denne testingen er dum... Blir mye unødvendig stress :)
Ja, du har nok rett:) Det er virkelig vanskelig å godta at man ikke har kontroll. Selv om jeg vet at alle svangerskap er forskjellige, og at det ikke finnes en fasit på hvordan det skal være, så er det altså så vanskelig å la være å sjekke:hilarious:

4+2 :Heartred

God morgen :)
Etter spottingen igår kveld bestemte jeg meg for å sjekke tempen til standard tid ca. kl. 06.00. Tenkte at hvis det går til h****** nå så kunne jeg like gjerne se om tempen hadde sunket enda mer. Men jammen har tempen steget og jeg har heller ingen tegn til spotting. Så jeg må nok slå meg til ro med at jeg enda er gravid :Heartred For en berg -og dalbane det er i både dpo land og de første ukene etter at man får en positiv test. Det er så vanskelig å forholde seg til at man ikke vet hvordan det vil gå. Tipper mange føler på det samme. Tenker på hvor stor fallhøyde det blir når man smått begynner å ta innover seg at det kanskje kommer en baby om 9 mnd, og man begynner å glede seg. Her kommer lillesnuppa til å være ca.17 mnd når babyen eventuelt kommer. Det er en fin aldersforskjell synes jeg. Da blir de ganske tette, og det er jo noe av det vi håper på:Heartred Så hadde vært så trist å miste. Men vi vet i det minste at vi kan bli gravide, så om det værste skulle skje så får vi prøve på nytt. Men enn så lenge håper jeg virkelig at spiren klamrer seg fast og at det blir juni baby på oss:Heartpink

1F40D809-D5DB-468D-A16D-04E1AD740CD3.jpeg

PS: Nå skal jeg ikke tempe mer i denne graviditeten :)

4+3 og fortsatt gravid :Heartred Ingen tegn til spotting idag heller. Så det er jo fint :) Av symptomer har jeg litt merkelig matlyst. Ikke så veldig sulten, og småkvalm innimellom. Det jeg merker mest er at jeg er så innmari trøtt. Igår la jeg meg kl. 20.50:hilarious: Liker vanligvis å sitte oppe med mannen etter at ungene har lagt seg. Men de siste kveldene har jeg ikke klart å holde øynene åpne så veldig lenge. Hehe. Og til tross for at det ble en god natts søvn på 9 timer så sitter jeg her og gjesper allerede:hilarious:

4+3 - 16 dpo.

Det går opp og det går ned for å si det sånn. Gikk på do for en time siden og oppdaget brunt utflod i trusa. Det gir meg igjen den dårlige følelsen. Tok en test nå på utvannet urin fra RFSU. Ikke akkurat en sterk strek i forhold til hva jeg hadde forventet. Men nå har jeg ikke hatt sterk strek på noen av de tidligere testene fra RFSU heller da. Ser stor forskjell da, men hadde kanskje forventet enda sterkere farge på streken? Men sukk.. Det er slitsomt å kjenne på alle følelsene i forbindelse med dette her :( Klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien. Dette til tross for at jeg sitter her med et bevis på at selv blødninger og smerter kan gå bra og resultere i barn. Men det er vel naturlig å være engstelig og tenke sånn når man er nygravid. Er fint lite jeg får gjort med det uansett hvis det går galt. Blir spennende å teste igjen imorra for å se om testene er sterkere eller svakere. Håper selvfølgelig at dette skal gå bra :Heartred Det gjenstår å se...

Last edited:
Bilde fra søndag:
C79FCD39-68C2-49E3-AF21-4807F5D3C637.jpeg

På utvannet urin nå:
4F2CA386-0D4F-4C07-8612-2B7ACAB2F7FD.jpeg

Hva tenker dere? Burde ikke streken vært enda sterkere eller er det innafor?

Back
Topp