Hvor mange dpo er du? Håper for oss beggeKrysser fingrene! Her var testen blenda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Håper for oss beggeKrysser fingrene! Her var testen blenda.
Aner ikke har ikke hatt TR etter ppille sluttHvor mange dpo er du? Håper for oss begge
Skjønner, sender deg masse babystøv og håper for deg Temper du forresten ?Aner ikke har ikke hatt TR etter ppille slutt
Nei, tester ikke for El heller. Litt vanskelig med temping når mini våkner om natten og ikke likt fra natt til natt.Skjønner, sender deg masse babystøv og håper for deg Temper du forresten ?
Hvordan ser ikke mannen din de strekene der? Er jo kjempetydelige! Grattis tenker jeg!Tok to nye tester nå, en tidligtest og en vanlig. Kom streker etter 2 minutter Dårlig kvalitet på bildene. Men jeg trengte ikke å anstrenge meg for å se strekene idag. Mannen min ser ingenting Håper strekene forsetter å utvikle seg Men dette er da lovende Vis vedlegget 337634
Vis vedlegget 337633
Jeg skjønner åh, da blir det iallfall spennende fremover for deg. Håper du får en positiv test før du vet ordet av detNei, tester ikke for El heller. Litt vanskelig med temping når mini våkner om natten og ikke likt fra natt til natt.
Hadde noen skikkelige magesmerter tidligere i uka, helt likt som da jeg satt på legevakta sist og fant ut at jeg var gravid, så hadde ett lite håp. Men mulig det var eggløsningssmerter?
Tror han ikke tør å håpe for mye enda Jeg forstår heller ikke hvordan han ikke kan se noe når jeg ser de så godtHvordan ser ikke mannen din de strekene der? Er jo kjempetydelige! Grattis tenker jeg!
Kanskje digital vil slå ut nå? Har sett flere andre som har fått det når de har svak men tydelig strek?Tror han ikke tør å håpe for mye enda Jeg forstår heller ikke hvordan han ikke kan se noe når jeg ser de så godt
Mannen din er blind! Der er det tydelige streker <3Tok to nye tester nå, en tidligtest og en vanlig. Kom streker etter 2 minutter Dårlig kvalitet på bildene. Men jeg trengte ikke å anstrenge meg for å se strekene idag. Mannen min ser ingenting Håper strekene forsetter å utvikle seg Men dette er da lovende Vis vedlegget 337634
Vis vedlegget 337633
Haha ja, jeg tenkte at disse strekene MÅ han jo se, men nei Tror jeg skal kjøpe en digital eller to og enten ta en ikveld eller imorra Får se når jeg tør Men har en del babyplan tester igjen som jeg kommer til å svi av etterhvert for å se om det er økningMannen din er blind! Der er det tydelige streker <3
Ååh, da er det jo absolutt håp for at mine også kan slå ut Wæææ... spørs om jeg klarer å venteDisse strekene ser ut som mine 10 dpo. Jeg fikk positiv digital pp formiddagen
Jeg tror du er gravid "<3Ååh, da er det jo absolutt håp for at mine også kan slå ut Wæææ... spørs om jeg klarer å vente
Enig med TrultemorMannen din er blind! Der er det tydelige streker <3
Overhode ingen tvil <3 GratulererTok disse på utvannet urin. Babyplan og RFSU tidlig test. Disse strekene kom innen fristen. Er vel ikke noe å lure på lenger Må nok svi av en digital ikveld eller imorra jaVis vedlegget 337649
Vis vedlegget 337652
GratulererTok disse på utvannet urin. Babyplan og RFSU tidlig test. Disse strekene kom innen fristen. Er vel ikke noe å lure på lenger Må nok svi av en digital ikveld eller imorra jaVis vedlegget 337649
Vis vedlegget 337652
Ser mannen din nå da? klare fine streker <3God kveld
Tør ikke å ta digital riktig ennå, men tok to tester nå. En babyplan og en fra RFSU, og det kom strek på begge innen fristen Klarer ikke helt å tro det jeg ser Håper at de fortsetter å øke i styrke. Det gjenstår å se. Nervepirrende
Vis vedlegget 337701
Krysser alt jeg kan krysse
Han ser endelig strekene han også Har tatt ganske mange forskjellige type tester nå og alle ser jeg strek på innen fristen. Så det må jo bety at jeg er gravid Så det er bare å håpe at spiren klamrer seg fastSer mannen din nå da? klare fine streker <3