Prøve på siste baby i søskenflokken

Skjønner, sender deg masse babystøv og håper for deg :) Temper du forresten ?
Nei, tester ikke for El heller. Litt vanskelig med temping når mini våkner om natten :p og ikke likt fra natt til natt.

Hadde noen skikkelige magesmerter tidligere i uka, helt likt som da jeg satt på legevakta sist og fant ut at jeg var gravid, så hadde ett lite håp. Men mulig det var eggløsningssmerter?

Tok to nye tester nå, en tidligtest og en vanlig. Kom streker etter 2 minutter :woot: Dårlig kvalitet på bildene. Men jeg trengte ikke å anstrenge meg for å se strekene idag. Mannen min ser ingenting:hilarious: Håper strekene forsetter å utvikle seg :nailbiting: Men dette er da lovende :angelic:Vis vedlegget 337634
Vis vedlegget 337633
Hvordan ser ikke mannen din de strekene der? Er jo kjempetydelige! Grattis tenker jeg!:joyful:

Nei, tester ikke for El heller. Litt vanskelig med temping når mini våkner om natten :p og ikke likt fra natt til natt.

Hadde noen skikkelige magesmerter tidligere i uka, helt likt som da jeg satt på legevakta sist og fant ut at jeg var gravid, så hadde ett lite håp. Men mulig det var eggløsningssmerter?
Jeg skjønner :D åh, da blir det iallfall spennende fremover for deg. Håper du får en positiv test før du vet ordet av det:angelic::happy:

Disse strekene ser ut som mine 10 dpo. Jeg fikk positiv digital pp formiddagen :D

Vedlegg

• IMG_20201004_063247.jpg
    IMG_20201004_063247.jpg
    9,1 KB · Visninger: 78
Mannen din er blind! :hilarious: Der er det tydelige streker <3
Haha ja, jeg tenkte at disse strekene MÅ han jo se, men nei:hilarious: Tror jeg skal kjøpe en digital eller to og enten ta en ikveld eller imorra:nailbiting: Får se når jeg tør :angelic: Men har en del babyplan tester igjen som jeg kommer til å svi av etterhvert for å se om det er økning ;)

Tok disse på utvannet urin. Babyplan og RFSU tidlig test. Disse strekene kom innen fristen. Er vel ikke noe å lure på lenger :angelic: Må nok svi av en digital ikveld eller imorra ja:nailbiting:
08BE6A79-C230-464F-9238-20115BDC82D4.jpeg

3F8AB484-A7BC-4671-8BCB-F43D24F1840E.jpeg

God kveld:)
Tør ikke å ta digital riktig ennå, men tok to tester nå. En babyplan og en fra RFSU, og det kom strek på begge innen fristen:angelic: Klarer ikke helt å tro det jeg ser :woot: Håper at de fortsetter å øke i styrke. Det gjenstår å se. Nervepirrende :nailbiting:

786ECD4B-AA0D-4E0D-B5C5-89A0AEC5C0F7.jpeg

Krysser alt jeg kan krysse :Heartred

Ser mannen din nå da? :) klare fine streker <3
Han ser endelig strekene han også :D Har tatt ganske mange forskjellige type tester nå og alle ser jeg strek på innen fristen. Så det må jo bety at jeg er gravid :love7 Så det er bare å håpe at spiren klamrer seg fast:Heartred

Back
Topp