Prøve på siste baby i søskenflokken

PP2, CD15:
God formiddag :)
Jeg har hatt enda sterkere EL smerter og ømhet i magen idag, så jeg tok en RFSU test på morgenurin. Testen viste høyere utslag enn igår, men var fortsatt ikke helt positiv. Kom hjem etter en tur ute og tok en metode stavtest, og den var veldig positiv kan man vel si?

4011DC57-EF96-41EA-BEF9-EB836AFB5497.png

4D8B1FA7-8594-42E5-84D3-56FB6D132BE8.jpeg

Endelig !! ;)

Vi var så heldige at vi fikk lagt inn aksjer på morningen idag når lillemor tok sin første dupp :D Og ikveld + de nærmeste dagene skal vi legge inn aksjer både morgen og kveld :angelic: Skal ikke stå på innsatsen denne PP iallfall ;) Spennende!!

PP2, CD17, 1DPO:

God morgen :)
Igår hadde jeg fortsatt positive EL tester, men idag ble de endelig negative igjen. Så nå er jeg tilbake i DPO land - endelig! :D
56D904B8-B7A4-4089-B99D-15E03F2A4E45.png

Ventetiden denne gangen blir forhåpentligvis litt bedre enn forrige PP. Jeg har en barnebursdag jeg skal stelle i stand neste helg, og har forøvrig mange planer om å organisere og rydde i kjelleren før vinteren kommer. Så det begynner å haste litt nå. Jeg vet av erfaring at om jeg blir gravid, så er det høy sannsynlighet for at formen min blir ganske dårlig. Derfor satser jeg på å få unnagjort alt slikt før jeg eventuelt blir dårlig, hvis jeg er så heldig at det klaffer denne PP :) Med mange planer går tiden fortere heldigvis. Har en plan om å slappe mest mulig av psykisk og unngå testing til minst 10 dpo denne PP. Håper jeg klarer å la være frem til da:angelic:

PP2, CD18, 2DPO:
God formiddag :D
Idag har jeg bestilt graviditetstester fra babyplan, noen vanlige og noen tidligtester. Bestilte mange graviditetstester fra EBay for flere uker siden, men de lar vente på seg, så tar ikke sjansen på å ikke ha tester tilgjengelige når IKM nærmer seg.
Jeg temper også i denne PP, og tempen er stigende. Blir spennende å se om den holder seg oppe. Krysser fingrene :D

PP2, CD19, 3DPO:

God morgen :) Dette er min første PP hvor jeg temper. Prøver å tempe kl.06 hver dag. Har litt uavbrutt søvn av og til, da lillesnuppa våkner og skriker etter smokken noen ganger om natten. Men prøver å bevege meg minst mulig og temper vaginalt før jeg står opp :) Idag gikk tempen ytterligere opp. Blir spennende å følge med på grafen videre fremover. Kjenner at jeg er så mye mer avslappet i dpo land denne perioden. Stresser ikke og det er så deilig :) Håper jeg klarer å bevare denne roen og at jeg ikke tester før tidligst 10 dpo:happy:
64581E13-075E-4377-AD5E-33A675F83AD3.jpeg

Hei! <3 Hvordan går det med deg i dpo land? :)
Heisann <3 :D Det går helt supert med meg så langt i dpo land. Har hatt litt å henge fingrene i de siste dagene, så tiden har gått fort. Er 6DPO idag. Magefølelsen min er hverken negativ eller positiv enda. Hadde litt murringer og var litt tett i nesa før jeg la meg igår. Men ellers kjenner jeg ingen symptomer så langt. Tempen er stigende. Håper jeg klarer å vente til 10 DPO med testing:rolleyes: Men det spørs om jeg klarer å holde tilbake testetøsa:hilarious: Hehe. Hvordan går det med deg?

Heisann <3 :D Det går helt supert med meg så langt i dpo land. Har hatt litt å henge fingrene i de siste dagene, så tiden har gått fort. Er 6DPO idag. Magefølelsen min er hverken negativ eller positiv enda. Hadde litt murringer og var litt tett i nesa før jeg la meg igår. Men ellers kjenner jeg ingen symptomer så langt. Tempen er stigende. Håper jeg klarer å vente til 10 DPO med testing:rolleyes: Men det spørs om jeg klarer å holde tilbake testetøsa:hilarious: Hehe. Hvordan går det med deg?
Oi så spennende med temp som stiger :) Håper den holder seg oppe! :D Flink du er som prøver å ikke teste før 10 dpo! :) Det er veldig deilig å ha noe å gjøre mens man venter på at tiden skal gå :)
Det går fint med meg :) Fikk positiv digital i dag så håper lille spire klamrer seg godt fast :)

PP2, CD22, 6DPO:

God kveld :) Eller.. god og god.. Ikveld er jeg i skikkelig dårlig humør og er kjempe sur uten noen spesiell grunn :mad: Litt humørsvingninger kan man si:hilarious: Det pleier jeg å ha innimellom når mensen nærmer seg, så tar det ikke som et graviditetstegn. Men.... som den testetøsa jeg er .... Gjett hvem som ikke klarte å holde seg lenger ? Såklart blenda test, men kan jo være greit å starte med å ha sett en blenda test så har man noe å sammenligne med fremover :hilarious::hilarious: Haha, blir litt oppgitt over meg selv. Jeg skulle jo være flink denne PP og ikke bli testegal. Så bra gikk det:rolleyes: Jaja, nå er det vel bare å komme seg i seng og få sovet av meg sinnet mitt. Jeg er skjeldent så sur som jeg er nå, og det føles ikke noe bra ut :yuck: Håper det går over til imorgen :)
I tilfelle det skulle klaffe denne PP kan jeg nevne at evt. symptomer så langt er: litt tett nese, litt kvalm rett etter middagen idag, sur og hormonell, murringer i magen. Kort sagt de samme symptomene som jeg også har når mensen ventes med unntak av nesetetthet..

God natt:)

Ja den ser jeg, det er jo litt tidlig. Tatt en i dag? :)
Jepp. Går ut ifra at det kun er en skygge. Venter på pakke fra babyplan :D Bestilte både vanlige og tidligtester den 30 september, så så fort jeg får de i posten så skal jeg teste mer :angelic: Har jo allerede brutt løftet om å vente til 10 dpo, så da kan jeg like gjerne bare teste:hilarious:

Jepp. Går ut ifra at det kun er en skygge. Venter på pakke fra babyplan :D Bestilte både vanlige og tidligtester den 30 september, så så fort jeg får de i posten så skal jeg teste mer :angelic: Har jo allerede brutt løftet om å vente til 10 dpo, så da kan jeg like gjerne bare teste:hilarious:
Hehehe ja.. Det er jo litt av spenninga det da syns jeg :) Begynte testing 6 dpo jeg og... Fikk ikke tydelig strek før i gpr. 10 dpo :) Men da slo digital ut også.

Hehehe ja.. Det er jo litt av spenninga det da syns jeg :) Begynte testing 6 dpo jeg og... Fikk ikke tydelig strek før i gpr. 10 dpo :) Men da slo digital ut også.
Er så glad på dine vegne :D Gøy at det klaffet så fort for deg. Håper på å komme inn i juni 2021 klubben med deg hvis jeg er så heldig:cat: Blir spennende å teste mer. Håper testene kommer idag eller imorgen. Hvis ikke kjøper jeg nok ekstra tester på apoteket imorra:happy: Er jo ganske nysgjerrig nå siden det kom en skygge på testen igår. Hadde vært så gøy om det er starten på en babystrek:angelic:

Jeg ser også strek her! Måtte svelge lunsjen og ta en ekstra god titt, for så den ved første øyekast og tenkte at det umulig kunne stemme med en 6 DPO test :hilarious: Men joda!!! Veldig spennende :D
Ja, det er fryktelig tidlig, derfor anser jeg det som kun skygge foreløpig :D blir spennende å se om det utvikler seg til noe mer :)

Er så glad på dine vegne :D Gøy at det klaffet så fort for deg. Håper på å komme inn i juni 2021 klubben med deg hvis jeg er så heldig:cat: Blir spennende å teste mer. Håper testene kommer idag eller imorgen. Hvis ikke kjøper jeg nok ekstra tester på apoteket imorra:happy: Er jo ganske nysgjerrig nå siden det kom en skygge på testen igår. Hadde vært så gøy om det er starten på en babystrek:angelic:
Jaaa håper du snart kommer inn du også :D Den testen din var jammen spennende ja :joyful::joyful:

Back
Topp