Prøve på siste baby i søskenflokken

Nå slipper jeg å gruble mer for nå kom TR med et brak:hungover: Kanskje jeg har hatt en kjemisk siden jeg fikk positivt resultat på 2 Lloyds tester innen fristen, samt svakt utslag (riktignok etter fristen) på flere onestep tester? Jeg skal iallfall ikke bruke Lloyds tester igjen:shifty: Er glad for at jeg fikk TR nå slik at jeg slapp å ligge hele natten med forventninger og forhåpninger:) Nå er det bare å se fremover og brette armene opp for PP2:Heartred Glad for alle dere som fikk spiren til å sitte og har termin i mai, nå satser jeg på juni baby :wav Er jammen ingen selvfølge å bli gravid altså. Spent på tiden fremover og om vi får det til å klaffe. Har kjøpt nye eggløsningstester og skal skaffe meg et basaltermometer slik at jeg kan tempe i denne PP. Det har jeg ikke gjort før, så det blir spennende.
 
PP2, CD2:

God morgen :) Sitter her og koser meg med en sukkerfri redbull og har trykket i meg en liten Stratos. Etter den positive Lloyds testen igår, så kom jo mensen. Har heldigvis ikke hatt særlig til smerter, men syns allikevel litt synd i meg selv. Så da er det lov å spise sjokolade til frokost :hilarious: Tok dessuten to CB tester før jeg la meg igår som begge fikk svaaaakt utslag, så jeg kan gå ut ifra at jeg har hatt en kjemisk denne gangen desverre. Men vi fortsetter prøvingen med godt mot. Tenker at jeg skal tempe denne PP. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe basaltermometer i fysisk butikk? Eller fås de kun kjøpt på nett? :)
 
Hei og synd det ikke ble no i denne runden :) Sender over litt babystøv til neste :)

Tror de selger slike på apotek også :) ikke helt sikker, men vil da tro det :)
 
God kveld :D

Nå har jeg gått til innkjøp av et basaltermometer, så planen er å begynne tempingen så fort den kommer i posten :) Det blir spennende. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene litt fremover. Det har vært litt slitsomt å leve med spenningen i dpo land, så nå er det bare å kose seg i ukene fremover og prøve å ikke tenke alt for hardt på at det må klaffe denne PP. Skal prøve å ikke stresse så mye. Det får skje når det skjer, hvis det er meningen at vi skal få flere barn. Hvis ikke så klarer vi oss i massevis med de 3 vi har tilsammen :)
 
PP2, CD5:

God morgen :) Sitter her og koser meg med kaffe og appelsinjuice. Største ungen er for lengst sendt avgårde med skolebussen, og vesla ligger ute i vogna for dagens første dupp. Så nå nyter jeg stillheten så lenge den varer ;) Fikk melding fra Jollyroom om at pakken jeg har bestilt med basaltermometeret er sendt og forventes levert innen 4 dager. Det passer bra, så kommer jeg i gang med temping før EL. Forventet EL skal være 28 september hvis den følger syklusen min. Har også bestilt et tonn med tester fra wish og eBay, så kan jeg teste etter EL så mye som jeg bare vil :hilarious: Har også en haug med graviditetstester som jeg venter på. Håper på bedre lykke denne PP. Forrige EL ble vi syke begge to, og det er jo ikke optimalt når man prøver å bli gravid. I tillegg fikk vi ikke lagt inn så mange aksjer da svigerfar var på besøk. Håper derfor på at vi har bedre odds for å få lagt inn masse aksjer både før og etter EL denne mnd, samt at vi gjør det mens vi begge er i bra form:angelic: Håper håper håååååper at vi får det til å klaffe fort :cat::Heartred
045F983C-17D3-4266-9273-4E2E7D9C4876.jpeg

Ønsker dere alle en nydelig dag. Håper på mange positive tester fremover ;)
 
PP1, CD8:
Heisann :love7 Endelig nærmer det seg EL sakte men sikkert. Kalenderen sier at min fruktbare periode starter innen 3 døgn og at EL vil finne sted om ca 8 dager. Det blir spennende å se hva som skjer etter at min siste PP mest sannsynlig endte i kjemisk. Håper jeg får noen EL tester i posten snart. Bestilte på nett for en stund siden, men det tar tid å få de siden jeg bestilte fra eBay og wish. Får evt. kjøpe en pakke med EL tester på apoteket. Vil jo ikke gå glipp av EL ;)

Ellers har helgen gått fort. Jeg har nemlig bursdag idag :wav Så vi har hatt litt å henge fingrene i siden mannen hadde invitert familien min på feiring :Heartbigred Han er altså fabelaktig den mannen min altså. Idag sto han opp med ungene, lagde god frokost og vekket med med kake&kaffe på sengen. Fikk nydelige diamant øredobber i hvitt gull i gave hos han og ungene :Heartbigred Føler meg så heldig, og er utrolig takknemlig :happy: Nå håper jeg dagene frem til EL kan gå like fort som helgen har gått :angelic: Er klar for dpo land jeg ;)

Slenger med bilde av kaka som min kjære hadde bestilt til min bursdag :happy: Den var SÅ god :cat:
5C2125AB-CD28-4599-AD60-3361314E5E32.jpeg


Nå skal jeg la alle inntrykkene fra dagen synke litt, også blir det snart kveld før en ny uke venter :D Håper på å se masse positive tester den kommende uken. Sender masse babystøv og heier på alle dere som skal teste, måtte det bli mange sommer babyer fremover :angelic:
 
PP1, CD8:
Heisann :love7 Endelig nærmer det seg EL sakte men sikkert. Kalenderen sier at min fruktbare periode starter innen 3 døgn og at EL vil finne sted om ca 8 dager. Det blir spennende å se hva som skjer etter at min siste PP mest sannsynlig endte i kjemisk. Håper jeg får noen EL tester i posten snart. Bestilte på nett for en stund siden, men det tar tid å få de siden jeg bestilte fra eBay og wish. Får evt. kjøpe en pakke med EL tester på apoteket. Vil jo ikke gå glipp av EL ;)

Ellers har helgen gått fort. Jeg har nemlig bursdag idag :wav Så vi har hatt litt å henge fingrene i siden mannen hadde invitert familien min på feiring :Heartbigred Han er altså fabelaktig den mannen min altså. Idag sto han opp med ungene, lagde god frokost og vekket med med kake&kaffe på sengen. Fikk nydelige diamant øredobber i hvitt gull i gave hos han og ungene :Heartbigred Føler meg så heldig, og er utrolig takknemlig :happy: Nå håper jeg dagene frem til EL kan gå like fort som helgen har gått :angelic: Er klar for dpo land jeg ;)

Slenger med bilde av kaka som min kjære hadde bestilt til min bursdag :happy: Den var SÅ god :cat:
Vis vedlegget 336025

Nå skal jeg la alle inntrykkene fra dagen synke litt, også blir det snart kveld før en ny uke venter :D Håper på å se masse positive tester den kommende uken. Sender masse babystøv og heier på alle dere som skal teste, måtte det bli mange sommer babyer fremover :angelic:
Gratulerer så mye med dagen din <3 Den kaka så utrolig god ut :joyful:
 
PP1, CD8:
Heisann :love7 Endelig nærmer det seg EL sakte men sikkert. Kalenderen sier at min fruktbare periode starter innen 3 døgn og at EL vil finne sted om ca 8 dager. Det blir spennende å se hva som skjer etter at min siste PP mest sannsynlig endte i kjemisk. Håper jeg får noen EL tester i posten snart. Bestilte på nett for en stund siden, men det tar tid å få de siden jeg bestilte fra eBay og wish. Får evt. kjøpe en pakke med EL tester på apoteket. Vil jo ikke gå glipp av EL ;)

Ellers har helgen gått fort. Jeg har nemlig bursdag idag :wav Så vi har hatt litt å henge fingrene i siden mannen hadde invitert familien min på feiring :Heartbigred Han er altså fabelaktig den mannen min altså. Idag sto han opp med ungene, lagde god frokost og vekket med med kake&kaffe på sengen. Fikk nydelige diamant øredobber i hvitt gull i gave hos han og ungene :Heartbigred Føler meg så heldig, og er utrolig takknemlig :happy: Nå håper jeg dagene frem til EL kan gå like fort som helgen har gått :angelic: Er klar for dpo land jeg ;)

Slenger med bilde av kaka som min kjære hadde bestilt til min bursdag :happy: Den var SÅ god :cat:
Vis vedlegget 336025

Nå skal jeg la alle inntrykkene fra dagen synke litt, også blir det snart kveld før en ny uke venter :D Håper på å se masse positive tester den kommende uken. Sender masse babystøv og heier på alle dere som skal teste, måtte det bli mange sommer babyer fremover :angelic:
Åh, gratulerer med dagen! Heldig du er med så snill mann :D:Heartred
 
PP1, CD8:
Heisann :love7 Endelig nærmer det seg EL sakte men sikkert. Kalenderen sier at min fruktbare periode starter innen 3 døgn og at EL vil finne sted om ca 8 dager. Det blir spennende å se hva som skjer etter at min siste PP mest sannsynlig endte i kjemisk. Håper jeg får noen EL tester i posten snart. Bestilte på nett for en stund siden, men det tar tid å få de siden jeg bestilte fra eBay og wish. Får evt. kjøpe en pakke med EL tester på apoteket. Vil jo ikke gå glipp av EL ;)

Ellers har helgen gått fort. Jeg har nemlig bursdag idag :wav Så vi har hatt litt å henge fingrene i siden mannen hadde invitert familien min på feiring :Heartbigred Han er altså fabelaktig den mannen min altså. Idag sto han opp med ungene, lagde god frokost og vekket med med kake&kaffe på sengen. Fikk nydelige diamant øredobber i hvitt gull i gave hos han og ungene :Heartbigred Føler meg så heldig, og er utrolig takknemlig :happy: Nå håper jeg dagene frem til EL kan gå like fort som helgen har gått :angelic: Er klar for dpo land jeg ;)

Slenger med bilde av kaka som min kjære hadde bestilt til min bursdag :happy: Den var SÅ god :cat:
Vis vedlegget 336025

Nå skal jeg la alle inntrykkene fra dagen synke litt, også blir det snart kveld før en ny uke venter :D Håper på å se masse positive tester den kommende uken. Sender masse babystøv og heier på alle dere som skal teste, måtte det bli mange sommer babyer fremover :angelic:
Gratulerer med dagen!:joyful:
 
Gratulerer med gårsdagen!
 
PP2, CD10:

Tusen takk for alle gratulasjonene:Heartred Dere er gode :)

Igår kom basaltermometeret i posten, så jeg begynte tempingen kl.06 idag :) Skal prøve så godt jeg kan å tempe til samme tid hver dag før jeg står opp fremover. Det blir spennende å se hvordan grafen kommer til å se ut etterhvert.

Jeg merker at jeg slapper mye mer av denne PP. Har klart å roe ned stresset om at jeg må bli gravid fort. Nå kjenner jeg på at det er helt greit å senke skuldrene. Det får skje når det skjer:Heartpink
 
PP2, CD 12:
God formiddag :)

Nå har jeg kommet i gang med temping og jeg har begynt å teste etter EL da den er forventet å komme rundt CD16. Foreløpig er det lavt utslag på EL testen:
2976263D-A53A-4EFB-87CD-63EF930FE130.png


Jeg har forøvrig begynt å få litt ømhet i livmorområdet. Pleier å få ganske mye ubehag der når EL kommer, så jeg er veldig spent på om EL kommer innen CD16 eller litt før. Har hørt at EL kan komme litt tidligere etter en kjemisk!? Kommer derfor til å teste hver dag nå + tempe slik at jeg ikke går glipp av EL;) Denne PP blir så mye bedre enn PP1. Ikke stresser jeg og ikke er vi syke. Så forholdene ligger mer tilrette for å treffe gullegget nå:angelic: Blir en hyggelig helg, noe mannen er meget fornøyd med og gleder seg til :hilarious: Skal prøve å ikke bare ha plikt sex da, det skal legges opp til skikkelig hyggelige kosekvelder fremover. Det trenger vi. Gleder meg:Heartred:happy:
 
Back
Topp