Prøve på siste baby i søskenflokken

Hehe, så koselig med en liten en som våkner om morgenen :) Savner den tiden :)
Storejenta mi på 7 må nærmest dras ut av sengen :p :p

Håper det blir Positiv test når du begynner :)
Her blir det avslapping og kos i helgen :p ja og litt mer testing (Men regner med den blir positiv fremdeles da :p )
 
PP1, CD22, 6DPO:

God morgen :)
Igår kveld ble jeg akutt stuptrøtt og måtte legge meg kl.22.30. Lille snuppa vår sov til 07.15, så jeg har virkelig fått meg en god natts søvn. Fy søren så deilig :angelic: Nå ligger hun ute i vogna og jeg planlegger å bruke dagen på husarbeid. Vi har en kjeller full av esker med ting og tang som jeg må gå igjennom, og jeg føler at det er smart å gå igjennom alt før jeg eventuelt blir gravid og alt blir tungt. Ting tar tid, så det er bare å hive seg rundt. Mannen har blitt syk, så jeg må ta ekstra godt vare på han og. Så det er nok å gjøre for å si det sånn ;) Og det er veldig greit kjenner jeg, med tanke på at jeg vil at tiden skal gå fort. Jeg kan ikke si at jeg har noen spesiell magefølelse på om det har klaffet eller ikke. Føler meg kun litt trøtt, og har en merkelig matlyst. Er sulten, men samtidig ikke. Men ellers ingen spesielle symptomer. Er jo fortatt veldig tidlig, og man kan jo føle seg litt merkelig i kroppen når man fortsatt er litt pjusk etter en uke med forkjølelse:) Men noterer ned alt jeg føler for å kunne se tilbake på det i tilfelle jeg er så heldig at det har klaffet :Heartred
Ønsker alle en nydelig lørdag:love7 Måtte dere som skal teste idag få positive tester:angelic:
 
PP1, CD23, 7 DPO:
God formiddag :) Jeg startet dagen med å svi av en test fra eBay (onestep), kunne faktisk skimte en ultrasvak strek på den. Men tok en tidligtest fra babyplan også og det var null utslag på den, så tipper det kun var en av de velkjente skyggestrekene jeg fikk opp på den første testen :) Men det er jo enda alt for tidlig å teste. Skulle egentlig vente til 10 dpo :hilarious: Men som den testetøsa jeg er klarte jeg ikke å la være :angelic: Blir en spennende uke kjenner jeg. Igår var jeg litt små kvalm, men ellers har jeg ingen symptomer eller følelser på om det har klaffet eller ikke :happy:
 
PP1, CD23, 7 DPO:
God formiddag :) Jeg startet dagen med å svi av en test fra eBay (onestep), kunne faktisk skimte en ultrasvak strek på den. Men tok en tidligtest fra babyplan også og det var null utslag på den, så tipper det kun var en av de velkjente skyggestrekene jeg fikk opp på den første testen :) Men det er jo enda alt for tidlig å teste. Skulle egentlig vente til 10 dpo :hilarious: Men som den testetøsa jeg er klarte jeg ikke å la være :angelic: Blir en spennende uke kjenner jeg. Igår var jeg litt små kvalm, men ellers har jeg ingen symptomer eller følelser på om det har klaffet eller ikke :happy:
Så spennende med en liten skyggeskrek uansett :) :) :) :) Gleder meg spent til neste test da :) :) :)

Heia Heia Mai 2021 :) :) :smiley-bounce016
 
God kveld :happy: Sitter her med tannverk, tror jeg har mistet en fylling. Ikke noe særlig. Spesielt ikke siden jeg har tannlegeskrekk :yuck: Men må nok ringe og få meg en time i løpet av uka sånn at det blir ordna. Det er ikke noe godt å ha tannverk for å si det sånn. Og ellers tok jeg enda en onestep test i 18 tiden, og det dukket opp en skyggestrek igjen. Blir mye testing fremover kjenner jeg meg selv rett. Blir jo helt testegal av dette her :hilarious: Men tar skyggestrekene med en klype salt for å si det sånn. Veldig gøy å følge med inne i forumet på hvem det klaffer for og ikke:Heartred Heier på alle med spire i magen. Måtte det komme mange nydelige mai babyer. Heier også på alle dere andre som det desverre ikke klaffet for denne mnd. Masse masse lykke til med neste PP. Ny PP, ny sjanse :wav
Nå er jeg så trøtt her at jeg skal ta kveld allerede nå. God natta alle sammen:Heartpink
 
God kveld :happy: Sitter her med tannverk, tror jeg har mistet en fylling. Ikke noe særlig. Spesielt ikke siden jeg har tannlegeskrekk :yuck: Men må nok ringe og få meg en time i løpet av uka sånn at det blir ordna. Det er ikke noe godt å ha tannverk for å si det sånn. Og ellers tok jeg enda en onestep test i 18 tiden, og det dukket opp en skyggestrek igjen. Blir mye testing fremover kjenner jeg meg selv rett. Blir jo helt testegal av dette her :hilarious: Men tar skyggestrekene med en klype salt for å si det sånn. Veldig gøy å følge med inne i forumet på hvem det klaffer for og ikke:Heartred Heier på alle med spire i magen. Måtte det komme mange nydelige mai babyer. Heier også på alle dere andre som det desverre ikke klaffet for denne mnd. Masse masse lykke til med neste PP. Ny PP, ny sjanse :wav
Nå er jeg så trøtt her at jeg skal ta kveld allerede nå. God natta alle sammen:Heartpink
Æsj tannverk er absolutt ikke noe godt :(
One step testene fikk jeg strek på 2 dpo. Jeg stoler ikke på de testene der :s
Har du andre tester? :)
Håper du får knall positiv snart <3
 
PP1, CD24, 8 DPO:
Gooood kveld:happy:
Idag våknet jeg opp og var ganske kvalm. Men det ga seg heldigvis etter inntak av et pizzastykke til frokost. Har hatt litt murringer i korsryggen og litt småstikking i livmor området. Spennende å se om det kan være symptomer på graviditet :) Som den testetøsa jeg er, har jeg ikke klart å la være å teste meg idag heller :hilarious: Har tatt flere tester. På morningen idag dyppet jeg en test i vann og to i urin, og de to jeg dyppet i urin fikk en svaaaak rosa skygge. Den som ble dyppet i vann fikk ingen utslag overhodet. Tok også en test ikveld, det er en skyggestrek på den også. Mannen kunne bekrefte at jeg ikke ser syner :hilarious: Dette er så spennende at jeg har ikke ord. Drømmer virkelig om en skikkelig positiv test til helgen:rolleyes: Men er fortsatt realistisk og vet at det ikke er noe jeg skal ta for gitt. Men har massevis av håp iallfall :angelic:
 
PP1, CD24, 8 DPO:
Gooood kveld:happy:
Idag våknet jeg opp og var ganske kvalm. Men det ga seg heldigvis etter inntak av et pizzastykke til frokost. Har hatt litt murringer i korsryggen og litt småstikking i livmor området. Spennende å se om det kan være symptomer på graviditet :) Som den testetøsa jeg er, har jeg ikke klart å la være å teste meg idag heller :hilarious: Har tatt flere tester. På morningen idag dyppet jeg en test i vann og to i urin, og de to jeg dyppet i urin fikk en svaaaak rosa skygge. Den som ble dyppet i vann fikk ingen utslag overhodet. Tok også en test ikveld, det er en skyggestrek på den også. Mannen kunne bekrefte at jeg ikke ser syner :hilarious: Dette er så spennende at jeg har ikke ord. Drømmer virkelig om en skikkelig positiv test til helgen:rolleyes: Men er fortsatt realistisk og vet at det ikke er noe jeg skal ta for gitt. Men har massevis av håp iallfall :angelic:
Sååå spennende :) Håper at du får sterkere og sterkere streker :)
 
Æsj tannverk er absolutt ikke noe godt :(
One step testene fikk jeg strek på 2 dpo. Jeg stoler ikke på de testene der :s
Har du andre tester? :)
Håper du får knall positiv snart <3
Jeg stoler heller ikke helt på dem. Men var gravid sist gang jeg hadde slike skyggestreker, så har erfart begge deler :) Har gått til innkjøp av CB early og noen andre tester fra apoteket. Venter med å svi av dem til nærmere IKM :D det blir spennende det :D
 
PP1, CD25, 9DPO:

God morgen :) Her har jeg rukket å få minstejenta ut i vogna til dagens første dupp, junior på 8 er sendt på skolen og mannen er på jobb. Så nå sitter jeg her og nyter stillheten en liten stund. Har masse sommerfugler i magen fordi jeg er så spent på å teste mer til helgen. Klarte ikke å holde meg unna tidlig testene mine idag:hilarious: *sjokk*. Svidde dermed av en test fra Lloyds med morgenurin. Kom umiddelbart opp en svaaaak rosa strek. Men jeg har hørt at disse testene er kjent for skygge? Så tar ingen gleder på forskudd før jeg får sterke streker og ser at mensen ikke kommer iallfall. Men det kan jo være starten på noe. Iiik, jeg dør av spenning :p
 
PP1, CD25, 9DPO:

God morgen :) Her har jeg rukket å få minstejenta ut i vogna til dagens første dupp, junior på 8 er sendt på skolen og mannen er på jobb. Så nå sitter jeg her og nyter stillheten en liten stund. Har masse sommerfugler i magen fordi jeg er så spent på å teste mer til helgen. Klarte ikke å holde meg unna tidlig testene mine idag:hilarious: *sjokk*. Svidde dermed av en test fra Lloyds med morgenurin. Kom umiddelbart opp en svaaaak rosa strek. Men jeg har hørt at disse testene er kjent for skygge? Så tar ingen gleder på forskudd før jeg får sterke streker og ser at mensen ikke kommer iallfall. Men det kan jo være starten på noe. Iiik, jeg dør av spenning :p
Så spennende kan vi se bilde? :joyful:
 
Var vanskelig å ta bilde av streken, men gjorde et forsøk;
BBCBD4B9-4389-4130-8DDD-A010407EFAFA.jpeg
 
Og her er strimlene fra igår; de to øverste er dyppet i urin, den nederste i vann;
18613EF7-E02A-4084-88D4-ABC55CD013D3.jpeg
 
Last edited:
Spenennde! Jeg har ikke erfaring med disse testene selv, men skimter noe! Spennende å se om de blir sterkere da!:joyful:
Ja, blir veldig spennende :D Skal kjøpe inn noen CB tester som jeg skal prøve å spare til helgen :happy: Føler at de er mest pålitelige :D
 
Herlighet så spennende!!:woot::woot:
Ser svak rosa strek på alle :happy093
Nå må den lille spiren bare klore seg fast der inne:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred
 
Jeg ser streken :smiley-bounce016
Åååå dette blir gøy :) :) :)

Tar du nye i kveld? mine ble sterkere på kveld :) :) ?
 
Herlighet så spennende!!:woot::woot:
Ser svak rosa strek på alle :happy093
Nå må den lille spiren bare klore seg fast der inne:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred
Jeg ser streken :smiley-bounce016
Åååå dette blir gøy :) :) :)

Tar du nye i kveld? mine ble sterkere på kveld :) :) ?


Planen er å svi av noen flere tester ikveld ja :angelic: Jeg klarer jo strengt tatt ikke å la være:hilarious: Haha. Gøy at dere også ser antydning til strek. Får bare håpe at det utvikler seg videre om det er noe på gang :wav:Heartred
 
Back
Topp