Prøve på siste baby i søskenflokken

PP1, CD26, 10DPO:

God morgen :)

Her er det egentlig ikke en særlig god morgen. Jeg fikk tannlegetime igår kveld og måtte rotfylle en jeksel. Selve tannlegetimen gikk fint, men når bedøvelsen gikk ut våknet jeg for å si det sånn. Ble ingen god natts søvn på meg inatt nei, og jeg har fortsatt vondt:shifty: Og som om ikke det er nok så var det ikke noe særlig utslag på noen av testene jeg tok idag. Kom en svaaaaaaaaak strek på CB early, men er nok bare en skyggestrek. Kan ikke se noen strek på den nå. Den var svakere enn Lloys streken igår. Jeg føler meg heller ikke gravid. Så magefølelsen sier at det mest sannsynlig ikke er noen klaff denne PP. Kanskje det var noe på gang som stoppet opp. Men men, før jeg konkluderer med at det ikke blir noen positiv nyhet denne mnd, må jeg vel først vente til lørdag og se om tante kommer på besøk. Så alt håp er ikke ute selv om jeg ikke har den største troen på denne PP :) Heldigvis er det ikke noe stress. Det får skje når det skjer :happy:
 
Uff det var dumt det ikke var noen særlig streker i dag :(
Men det er jo fortsatt tidlig da så håpet er ikke ute da <3
God bedring til tanna <3
 
Ja synd med tann :( Prøv igjen i kveld å teste :) :) Mine tester har vært sterkest på kveld :) :) krysser fingrene :)
 
Kipt med tanna! Og håper det klaffer raskt.
 
PP1, CD27, 10/11(?) DPO:
God morgen :)
Nå er jeg forvirret altså. Begynner å lure på om jeg har regnet ut syklusen min helt feil:wideyed: Trodde IKM er på lørdag, men premom appen mener at jeg får mensen først på mandag. Jeg har visst skrevet feil syklus lengde på den andre appen som jeg har forholdt meg til, så det ser ut til at premom appen kan ha rett. Og når jeg ser tilbake på min forrige graviditet skulle mensen komme 14 dpo. Så da er det kanskje fortsatt sjanse selv om testene er blenda nå:angelic: Når jeg var 10 DPO i forrige graviditet fikk jeg negativ RFSU test, men kjempe svaaaakt utslag på onestep. Gir ikke opp håpet riktig enda iallfall :Heartred Hadde vært så koselig med to streker og mai baby :cat: Men er også innstilt på at jeg ikke har helt oversikt over syklusen min, og er forberedt på at TR også kan være på vei. Av «symptomer» har jeg kun litt murring i magen innimellom og litt kvalme. Men det kan like gjerne komme av at mensen kommer snart. Åh, det er altså slitsomt å gå rundt og kjenne etter og lure på om det har klaffet eller ikke :yuck: Gleder meg til å få det avklart en gang for alle i løpet av noen dager :)
 
PP1, CD27, 10/11(?) DPO:
God morgen :)
Nå er jeg forvirret altså. Begynner å lure på om jeg har regnet ut syklusen min helt feil:wideyed: Trodde IKM er på lørdag, men premom appen mener at jeg får mensen først på mandag. Jeg har visst skrevet feil syklus lengde på den andre appen som jeg har forholdt meg til, så det ser ut til at premom appen kan ha rett. Og når jeg ser tilbake på min forrige graviditet skulle mensen komme 14 dpo. Så da er det kanskje fortsatt sjanse selv om testene er blenda nå:angelic: Når jeg var 10 DPO i forrige graviditet fikk jeg negativ RFSU test, men kjempe svaaaakt utslag på onestep. Gir ikke opp håpet riktig enda iallfall :Heartred Hadde vært så koselig med to streker og mai baby :cat: Men er også innstilt på at jeg ikke har helt oversikt over syklusen min, og er forberedt på at TR også kan være på vei. Av «symptomer» har jeg kun litt murring i magen innimellom og litt kvalme. Men det kan like gjerne komme av at mensen kommer snart. Åh, det er altså slitsomt å gå rundt og kjenne etter og lure på om det har klaffet eller ikke :yuck: Gleder meg til å få det avklart en gang for alle i løpet av noen dager :)
Åå jeg er så enig! Gleder seg alltid til dpo land, men det er egentlig ikke noe gøy her :p
Hvor kjøpte du dine one step tester?
Jeg har mistet helt troen på de jeg nå.
 
Åå jeg er så enig! Gleder seg alltid til dpo land, men det er egentlig ikke noe gøy her :p
Hvor kjøpte du dine one step tester?
Jeg har mistet helt troen på de jeg nå.

Nei, det er ganske slitsomt å kjenne etter graviditetstegn hele tiden.. for ikke å snakke om at man tester som en gal, for så å få svake skyggestreker som man ikke vet hva betyr:grumpy: Det er til å bli sprø av:hilarious:Jeg har jo positiv erfaring med One step fra forrige graviditet, men denne PP har jeg fått mange skyggestreker på noen tester og blenda på noen, for så å plutselig få svakt utslag igjen. Så jeg stoler ikke på dem jeg heller :eek: Kjøpte mine tester på eBay:)
 
PP1, CD28, 11/12 DPO;

God morgen :) Da har jeg testet med tidligtest på morgenurin, og jeg føler egentlig at alt håp er ute nå. Testen var så negativ som det går ann, og jeg føler meg heller ikke gravid. Så nå innstiller jeg meg på at TR skal komme. Vet ikke riktig om IKM er imorgen eller mandag. Håper isåfall den kommer snarest mulig så jeg kan gå inn i en ny prøveperiode:)
 
PP1, CD28, 11/12 DPO;

God morgen :) Da har jeg testet med tidligtest på morgenurin, og jeg føler egentlig at alt håp er ute nå. Testen var så negativ som det går ann, og jeg føler meg heller ikke gravid. Så nå innstiller jeg meg på at TR skal komme. Vet ikke riktig om IKM er imorgen eller mandag. Håper isåfall den kommer snarest mulig så jeg kan gå inn i en ny prøveperiode:)
God morgen.
Æsj det var leit! :shifty:
Men ny pp og nye muligheter <3 negativ test her i dag også, og synkende temp
.. Så venter på tr jeg og nå. IKM mandag :)
 
PP1, CD28, 11/12 DPO;

God morgen :) Da har jeg testet med tidligtest på morgenurin, og jeg føler egentlig at alt håp er ute nå. Testen var så negativ som det går ann, og jeg føler meg heller ikke gravid. Så nå innstiller jeg meg på at TR skal komme. Vet ikke riktig om IKM er imorgen eller mandag. Håper isåfall den kommer snarest mulig så jeg kan gå inn i en ny prøveperiode:)
Så kjipt! Er jo fortsatt mulig da, men greit å forberede seg litt mentalt på TR :HeartredMen som du sier- klar for ny pp! :joyful:
 
God kveld :) Ikveld har jeg små murringer i korsryggen og litt i magen, så antar at TR er like rundt hjørnet. Har testet bort syyyyyykt mange tester denne PP. Har testet mange ganger om dagen siden omkring 6 dpo:hilarious: Jeg blir jo helt tullete av å være i dpo land. Det er helt unødvendig å teste så tidlig som det, det vet jeg. Men nysgjerrigheten tar overhånd innimellom :hilarious: Og skuffelsen ved hver blenda tester blir større og større for hver dag man nærmer seg IKM :wtf: Man har jo et så sterkt håp, så det er kjipt når man innser at det ikke er utslag. For ikke å snakke om skyggestrekene som kommer på en del tester. De gir masse håp, også er det bare lureri. Nei, når TR kommer og jeg går inn i en ny PP så skal jeg prøve å skjerpe meg med all denne testingen:p Skal iallfall prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med testing :angelic:
 
God kveld :) Ikveld har jeg små murringer i korsryggen og litt i magen, så antar at TR er like rundt hjørnet. Har testet bort syyyyyykt mange tester denne PP. Har testet mange ganger om dagen siden omkring 6 dpo:hilarious: Jeg blir jo helt tullete av å være i dpo land. Det er helt unødvendig å teste så tidlig som det, det vet jeg. Men nysgjerrigheten tar overhånd innimellom :hilarious: Og skuffelsen ved hver blenda tester blir større og større for hver dag man nærmer seg IKM :wtf: Man har jo et så sterkt håp, så det er kjipt når man innser at det ikke er utslag. For ikke å snakke om skyggestrekene som kommer på en del tester. De gir masse håp, også er det bare lureri. Nei, når TR kommer og jeg går inn i en ny PP så skal jeg prøve å skjerpe meg med all denne testingen:p Skal iallfall prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med testing :angelic:
Det er noe dritt det der med de skyggestrekene altså!
Denne pp her skal jeg ikke teste før ihvertfall 10 dpo!
 
PP1, CD30, 13 DPO;

God søndag :)

Igår kveld hadde jeg følelsen av at jeg brygger på en UVI. Murringer i korsryggen og en litt ekkel følelse i kroppen som kom og gikk. Har fortsatt litt murringer og går og venter på TR og håper at det ikke er UVI på gang. Har legetime imorra så da kan jeg sjekke sistnevnte. Tok forøvrig en tidligtest fra Lloyds idag, og må si jeg blir forvirret. Kom en rosa strek på den før fristen. Denne gangen var den ganske sterk. Men Babyplan er blenda. Ååh, som jeg hater denne usikkerheten:banghead: Har fått skyggestrek på Lloyds før, men denne streken er litt rosa og kom med en gang.. fy søren jeg blir skuffet hvis det kun er en skygge :bored:
F8B60FED-F418-4B79-8105-145DBF60FF91.jpeg

9B98F13D-05BD-4072-9E26-61A2ACCF328F.jpeg
 

Vedlegg

  • 48EAC1AB-C163-4169-8B59-D9F96092B5C2.jpeg
    48EAC1AB-C163-4169-8B59-D9F96092B5C2.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 46
  • 962A545F-77B6-4C75-B226-E5700C3251AA.jpeg
    962A545F-77B6-4C75-B226-E5700C3251AA.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 45
Den ser jo absolutt rosa ut! :) <3 vet hvor skuffende skyggestreker er så håååper ikke det er det! At dette er en fin babystrek <3
 
Den ser jo absolutt rosa ut! :) <3 vet hvor skuffende skyggestreker er så håååper ikke det er det! At dette er en fin babystrek <3
Ja, den var veldig rosa. Men syns det er rart at det ikke slår ut på babyplan testen hvis Lloyds er positiv:wideyed: Får vel bare se om mensen kommer eller ikke :nailbiting:
 
Babyplan er noe dritt spør du meg :/
Har du dårlig erfaring med babyplan? Jeg har aldri brukt de før denne PP. Har fått svakt utslag på onestep etter fristen hver dag nå og ingen utslag på babyplan. Og nå Lloyds med utslag med en gang :) Er det rart man blir forvirra :eek:
 
Har du dårlig erfaring med babyplan? Jeg har aldri brukt de før denne PP. Har fått svakt utslag på onestep etter fristen hver dag nå og ingen utslag på babyplan. Og nå Lloyds med utslag med en gang :) Er det rart man blir forvirra :eek:
Onestep og babyplan fikk jeg streker på som ikke var noe. Rfsu var hele tiden helt blenda.. Neste pp skal jeg prøve make sure tidlig.. Kanskje de er bedre
 
Back
Topp