Prøve på siste baby i søskenflokken

PP2, CD23, 7DPO:
God kveld :)
Endte opp med å kjøpe meg metode tester, men den jeg tok var blenda på utvannet ettermiddagsurin ettersom jeg kunne se. Ikke overraskende akkurat;) Men spenningen er der etter skyggen igår :happy: Ser at babyplan testene mest sannsynlig blir levert imorra så da blir det mere testing :hilarious: Av «symptomer» er jeg heldigvis ikke sur lenger, men har hatt vondt i bekkenet idag, kjent murringer i magen/korsryggen og hatt litt ekkel smak i munnen. Men det er ikke uvanlige symptomer for meg før mensen heller, så det blir spennende å se hva vi finner ut om noen dager ;)

PP2, CD24, 8DPO:
A3A8992A-B8BC-4AAF-B839-9B3A67AA7714.jpeg

God morgen :D
Startet dagen med å hente babyplan testene som endelig kom i posten. Tok 2 stk. En early og en vanlig. Begge er så blenda som det går ann, så jeg kan konstantere skygge på RFSU testen med ganske høy sannsynlighet. Men jeg gir ikke opp håpet ennå, siden tempen er høy og jeg har litt symptomer. Sist graviditet fikk jeg blenda test 8 dpo og svak strek 10 dpo. Så må bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene en stund til :angelic: Nå har jeg iallfall tester nok sånn at jeg kan teste morgen og kveld hver dag :hilarious:

PP2, CD25, 9DPO:

God morgen :) Tok to nye tester når jeg sto opp idag, babyplan er blenda. CB early har en veldig svaaaak skygge.
Tempen ser også slik ut:
E0246D9A-9D7B-4D4B-89AE-93A79ABDFA47.jpeg

Spørs om dette går veien. Symptomene er ikke så fremtredende idag som de har vært frem til nå, og magefølelsen er ikke så veldig positiv. Men håpet er ikke ute før tante rød kommer på besøk da :) Sist jeg ble gravid fikk jeg blenda tester 8 og 9 dpo og kunne først skimte noe 10 dpo. Så spenningen er enda med meg :) Å vente på svar er kjedelig da. Tiden går såååå tregt :yuck: Heldigvis har vi planer om å dra på hytta til helgen. Så da går nok tiden fortere :)
Her er bilde av skyggen på CB Early:
6999C2AE-A9E7-40F5-8E74-1D2BD5A0C4DF.jpeg

798D3932-2A87-4F7E-BF36-EE036F1B61D9.jpeg

Last edited:
Åååå, testetøsa i meg er helt gaaaal :hilarious: Falt såklart for fristelsen å teste med to babyplan tester igjen når jeg var på do nettopp. Og jeg kan jammen skimte noen ultrasvake streker på begge to. Alle de andre babyplantestene jeg har testet med tidligere har ikke hatt antydning til slike skygger. Så dette er skikkelig spennende altså :angelic:

Veldig vanskelig å ta bilde av testene, siden strekene er såpass svake at vi virkelig må legge godviljen til for å se dem:hilarious:
3CE29755-DBBA-49DD-80C2-BF980A1DA02D.jpeg

Flere som ser noe til tross for veldig dårlig kvalitet på bildet? :D

Åååå, testetøsa i meg er helt gaaaal :hilarious: Falt såklart for fristelsen å teste med to babyplan tester igjen når jeg var på do nettopp. Og jeg kan jammen skimte noen ultrasvake streker på begge to. Alle de andre babyplantestene jeg har testet med tidligere har ikke hatt antydning til slike skygger. Så dette er skikkelig spennende altså :angelic:

Veldig vanskelig å ta bilde av testene, siden strekene er såpass svake at vi virkelig må legge godviljen til for å se dem:hilarious:
Vis vedlegget 337590
Flere som ser noe til tross for veldig dårlig kvalitet på bildet? :D
Jeg ser streker! :happy::happy::Heartred:Heartred

Tok en til nå som fikk svak strek etter ca 3-4 minutter :nailbiting: Ser dere den eller ser jeg syner ?:hilarious: Hilsen testegale milla_mor:hilarious:
421C7A9B-65C1-4DDE-9DED-39F448DA47B6.jpeg

7B3BA9BD-A0B6-431E-88E3-6EAC12F57082.jpeg

Vedlegg

• 16452329-DC40-4543-81CF-2AA388EEB426.jpeg
    16452329-DC40-4543-81CF-2AA388EEB426.jpeg
    8,7 KB · Visninger: 44
Hadde en kjemisk forrige PP, så tar det med en klype salt enn så lenge. Men det er veldig gøy at det er strek da. Det gir jo litt håp:angelic: Og det skal jeg nyte enn så lenge :smug: Blir spennende å se om det kommer noen strek imorra :)

Hadde en kjemisk forrige PP, så tar det med en klype salt enn så lenge. Men det er veldig gøy at det er strek da. Det gir jo litt håp:angelic: Og det skal jeg nyte enn så lenge :smug: Blir spennende å se om det kommer noen strek imorra :)
Jeg hadde også kjemisk sist mnd. Så da vet vi jo at vi kan bli gravide:happy:

Jeg hadde også kjemisk sist mnd. Så da vet vi jo at vi kan bli gravide:happy:
Det er sant :love7 Det er jo et godt tegn selv om det er skikkelig kjipt når det ender med en kjemisk. Men like greit at det skjer så tidlig hvis det ikke er liv laga. Får håpe på at spiren sitter denne PP hvis det er noe der :notworthy:Heartred Krysser fingrene for oss!

Jeg ser så og si aldri streker når andre sier «jeg ser strek», men her syns jeg at det ser ut som noe! Krysser fingrene for det!:)
Ja, ikkesant ! Mannen sier han ikke klarer å se noe. Og jeg ser streker over alt:hilarious: Men fint å høre at jeg ikke bare ser syner da. Gøy å leve litt med håpet uansett hvordan det ender :)

PP2, CD26, 10 dpo(9 ifølge FF):

Dagens temperatur gikk litt opp :) Etterpå ryker det nok en test til. Ååå, dette er altså så spennende :)
1B290EA2-5C00-4247-8F5E-EAFC9161AFD6.jpeg

Tok to nye tester nå, en tidligtest og en vanlig. Kom streker etter 2 minutter :woot: Dårlig kvalitet på bildene. Men jeg trengte ikke å anstrenge meg for å se strekene idag. Mannen min ser ingenting:hilarious: Håper strekene forsetter å utvikle seg :nailbiting: Men dette er da lovende :angelic:
A77BB3C1-89D6-4EC4-B592-22FA0C84973A.jpeg

7C9B46F4-079E-4F7F-BD47-3B6A3D942F0D.jpeg

Vedlegg

• 147B3B17-DEC7-49FE-AFAD-4496596F3996.jpeg
    147B3B17-DEC7-49FE-AFAD-4496596F3996.jpeg
    14,8 KB · Visninger: 64
Krysser fingrene! Her var testen blenda.

Back
Topp