Pokemon GO

Jeg er med! Fant to pokemon i stuen (kartet har ikke fått med seg huset vårt, og tror dette er en åpen slette [emoji56]). Nå er jeg Level2 [emoji1303]. Må vel reise meg fra sofaen hvis jeg skal finne flere. Men det er en lang nedoverbakke til nærmeste pokestop ☹️ Blir ikke i dag [emoji85]
 
Jeg er med! Fant to pokemon i stuen (kartet har ikke fått med seg huset vårt, og tror dette er en åpen slette [emoji56]). Nå er jeg Level2 [emoji1303]. Må vel reise meg fra sofaen hvis jeg skal finne flere. Men det er en lang nedoverbakke til nærmeste pokestop ☹️ Blir ikke i dag [emoji85]
Supert. :) Hvilke fikk du?
 
Jeg er med! Fant to pokemon i stuen (kartet har ikke fått med seg huset vårt, og tror dette er en åpen slette [emoji56]). Nå er jeg Level2 [emoji1303]. Må vel reise meg fra sofaen hvis jeg skal finne flere. Men det er en lang nedoverbakke til nærmeste pokestop ☹️ Blir ikke i dag [emoji85]

Hjertelig velkommen i funny monster-klubben!
 
Jeg fikk lyst å gå til Pokestop nå i kveld om lillegutt legger seg kjapt. Er nydelig vær ute, men den slake oppoverbakken frister ikke. Men må skaffe meg flere baller.
 
Jeg gikk en 40 min tid mens folket mitt så fotballkamp nå, fikk fanget litt ymse, flere nye. Alle monner, osv.
 
Jeg fikk lyst å gå til Pokestop nå i kveld om lillegutt legger seg kjapt. Er nydelig vær ute, men den slake oppoverbakken frister ikke. Men må skaffe meg flere baller.

Kjøre?? Eller få noen til å kjøre deg, og gå hjem igjen...
 
Kjøre?? Eller få noen til å kjøre deg, og gå hjem igjen...

Orker ikke kjøre 1 min for å komme til stoppet. Bortkasta drivstoff.

Nei får gå i morgen istedet :)
 
Skjønner jeg har mye å lære... jeg har vært Batman i dag, og har kjempet lenge mot Joker på terrassen. (Lego)

Har du et forhold til pokemon fra før?
Jeg har til gen1, ikke de nyeste, så mest kjekt for meg når det nettopp var kommet ut ;)
 
Må levere noen nøkler på jobb etterpå. Kanskje jeg skal prøve å trille med lillegutt og sjekke Pokestop.
 
Back
Topp