Gikk én tur med hver hund i dag, men de har ikke helt sansen for Pokemon. Jeg fikk tre nye da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk én tur med hver hund i dag, men de har ikke helt sansen for Pokemon. Jeg fikk tre nye da!
Haha. Ser for meg to hunder som forsøker å manøvrere seg på app.
Kanskje jeg skal ut å gå å. Været er fint og mannen er hjemme. Og gutten sover
Da må det bli en kort tur - er strax beat for beat [emoji6]
Jeg kastet bort masse baller i dag. :-/ På å prøve å skyte med tommelen (vet jo at det ikke går), hund som dro i båndet, og den irriterende Abra som er litt lengre unna enn det ser ut som!Fikk fanget et par monstre i dag, men ikke fylt på med baller, så nå er det tomt.
Jeg fikk en med partyhatt her om dagen. Godt noen driver og fester.Måtte sjekke pokemon i pausa. Fikk tak i en pikachu [emoji6]
Partyhatt! Hvordan? Jeg har med og uten nisselue. Hva skjer hvis man evolver en med nisselue mon tro? Blir det en raichu med eller uten?Jeg fikk en med partyhatt her om dagen. Godt noen driver og fester.
Han så litt snål ut sammen med alle de med nisseluer...
Han dukket brått opp.Partyhatt! Hvordan? Jeg har med og uten nisselue. Hva skjer hvis man evolver en med nisselue mon tro? Blir det en raichu med eller uten?
Veldig. Jeg var SÅÅÅÅ gira første gang jeg så en pikachu. Tror nok den tv-serien påvirket litt, selv om den bare stod på i bakgrunnen når jeg slet meg gjennom ungdomstidas hangovere.Se så søt
Vis vedlegget 253296
Hehe, her er det Pokemon over alt. På TV, på soverommene. Fant en i en blomsterpotte her om dagen. Minsten elsker Pokemon!Veldig. Jeg var SÅÅÅÅ gira første gang jeg så en pikachu. Tror nok den tv-serien påvirket litt, selv om den bare stod på i bakgrunnen når jeg slet meg gjennom ungdomstidas hangovere.