Pokemon GO

Gikk én tur med hver hund i dag, men de har ikke helt sansen for Pokemon. :rolleyes: Jeg fikk tre nye da!
 
Spilte på en 50 min lang gåtur i friskt vårvær. Gøy!
 
I dag er det jo et nydelig vårvær! Kjenner jeg må ut og skaffe flere baller når alt det som må gjøres er gjort. Jeg liker virkelig de nye oppdragene, men når de fleste går ut på å fange en bestemt sort, blir det jo så fort tomt for baller...
 
Kanskje jeg skal ut å gå å. Været er fint og mannen er hjemme. Og gutten sover
 
Kom meg til Pokestop endelig. Men fytti katta hvor vondt jeg har i bekkenet nå etter 500m gange.
Skal hvile og snurre litt på hjulet nå endel ganger før jeg snur å går hjem igjen. Hadde store trilleplaner denne våren, men de er bare å legge på hylla ser det ut som.

Fikk tak i en ny pokemon da og en jeg hadde fra før [emoji6]
 
Den sommeren det kom ut og "alle" spilte var seriøst skikkelig moro. :) Var også veldig moro når samboeren også var ivrig, men han gikk lei etterhvert og jeg tror ikke han vil starte opp igjen. :-/
 
Fikk fanget et par monstre i dag, men ikke fylt på med baller, så nå er det tomt. :p
Jeg kastet bort masse baller i dag. :-/ På å prøve å skyte med tommelen (vet jo at det ikke går), hund som dro i båndet, og den irriterende Abra som er litt lengre unna enn det ser ut som!
 
Skal poke litt når jeg labber til butikken etterpå. Sovnet på sofaen her, og nå skal mann og datter på håndballkamp. Jeg må handle litt uansett, og veien til butikken er kort, men det er hele 3 pokestops + en gym der.
 
Måtte sjekke pokemon i pausa. Fikk tak i en pikachu [emoji6]
 
Jeg fikk en med partyhatt her om dagen. Godt noen driver og fester. ;)
Han så litt snål ut sammen med alle de med nisseluer...
Partyhatt! Hvordan? :) Jeg har med og uten nisselue. Hva skjer hvis man evolver en med nisselue mon tro? Blir det en raichu med eller uten?
 
Veldig. :happy: Jeg var SÅÅÅÅ gira første gang jeg så en pikachu. Tror nok den tv-serien påvirket litt, selv om den bare stod på i bakgrunnen når jeg slet meg gjennom ungdomstidas hangovere.
Hehe, her er det Pokemon over alt. På TV, på soverommene. Fant en i en blomsterpotte her om dagen. Minsten elsker Pokemon!

Min favoritt er Cubone. Var så fornøyd når jeg fikk min første. :D
 
Back
Topp