Pokemon GO

En tråd i 'August 2018' startet av nøttelitenItreet, 9 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Er det flere enn meg her som finner en barnslig glede av å fange små monstre ute? :D

2. HildeFraNordSør Forumet er livet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Jeg var kjempehekta da det kom! I flere måneder faktisk. Men så dabbet det av og nå klarer jeg ikke komme inn i det igjen.

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Jeg bruker det kun sporadisk, så er ikke så inn i det som mange andre. Men det er litt moro. :p

4. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Hekta! Elsker nye oppdateringen [emoji85]

5. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg. ;)

6. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Ja, er på special nr 6 jeg, så må battle 10 raids, og det kommer til å ta tid [emoji28]

Er btw en egen pokemon tråd på generelt også ;)

7. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst. :hilarious:

Begynte på første i dag, jeg.:bag: har ikke åpnet spillet på ukesvis. :p

8. Cadillac Forumet er livet August 2018 Sommerfuglene

Jeg var veldig hekta, spilte en del med barna også, og spiller innimellom nå. Veldig gøy når jeg først gjør det!

• Liker Liker x 2
  9. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Jeg har liksom spilt når jeg går til og fra jobb for å klekke egg, men nå ble det litt ekstra gøy å få tur å spille igjen synes jeg :)

• Liker Liker x 1
  10. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Har ikke spilt det jeg. Var allerede hektet på «ingress» da pokemon kom, så jeg var nok ute på jakt allerede... [emoji6]

11. Liv_Laga Elsker forumet August 2018

Syns det var kjempegøy da det kom, men dabbet av etter noen måneder. Kanskje permen byr på nye muligheter? [emoji23]

• Liker Liker x 2
  12. Cadillac Forumet er livet August 2018 Sommerfuglene

Ingen dum idé, må jo ut og gå mer igjen da!

13. Cadillac Forumet er livet August 2018 Sommerfuglene

Ja, var Ingress jeg begynte med. Helt hekta på det. Virkelig. Savner det litt.

14. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Synd jeg ikke klarer å gå noe særlig. :(
    Men er ikke ofte jeg bare *må* stoppe innom de tre pokestopene vi har når vi kjører forbi. :D
    Og så så mange nye som har kommet! Nå er det jo moro! Jeg begynte mens det fortsatt kun var noen få som fikk laste det ned, og da var man jo heldig om man fikk én om dagen. I dag ble det 15 på kanskje 10 minutter. :D

Jeg mistenker at det blir noen hatching-turer i permisjonen. :D

• Liker Liker x 1
  15. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Skal prøve å ta det opp igjen når jeg skal trene opp kondisen i permisjonstiden [emoji13]

• Liker Liker x 2
  16. FruBritt Forumet er livet August 2018

Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]

• Liker Liker x 1
  17. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Så kjekt! Må sjekke neste gang om nærmeste pokestop er innafor hos legen. Greit å bruke ventetiden fornuftig!:hilarious:

• Liker Liker x 1
  18. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Samme her, får litt ekstra ut av glukosebelastning [emoji85]

• Liker Liker x 1
  19. Gul blomst Glad i forumet

Jeg spiller det :) De nye oppdragene er jo artige. Gir en enda bedre unnskyldning for å gå en liten omvei.

• Liker Liker x 1
  20. FruBritt Forumet er livet August 2018

Tenkte å gjøre det samme. Sitte med pokemon go i bakgrunnen og strikke mellom hver snurr [emoji23]

• Liker Liker x 1

Del denne siden