Pokemon GO

Vel, jeg måtte jo selvsagt logge inn. Er level 24 ser det ut som. Har en magikarp som buddy, har gått nesten 3 mil med den, så 1 mil til og den kan evolves. :joyful:

Har det kommet en funksjon som lar en ruge egg osv uten å ha spillet åpent? Spiser så mye strøm!
 
Vel, jeg måtte jo selvsagt logge inn. Er level 24 ser det ut som. Har en magikarp som buddy, har gått nesten 3 mil med den, så 1 mil til og den kan evolves. :joyful:

Har det kommet en funksjon som lar en ruge egg osv uten å ha spillet åpent? Spiser så mye strøm!
Ikke noe mer enn at du kan ha spillet hvilende ved å holde telefonen opp/ned. Men jeg synes ikke at det sparer så mye strøm, dessverre.

Min buddy er Charmander, det er så få av de i området her. :)
 
Er fire Pokemons i nærheten som jeg ikke har enda... Skulle brette klær, men nå frister det mer å gå tur. :rolleyes:
 
Fant en ny en. :) Sikkert 1,5 år siden jeg spilte, så er sikkert mange nye rundt. :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180410-115618_Pokémon GO.jpg
    Screenshot_20180410-115618_Pokémon GO.jpg
    424,7 KB · Visninger: 20
Er nydelig vær ute. Perfekt for pokemon go og tur, men telefonen er snart tom for strøm (dem vedlikeholder linja så hAr ikke strøm før rundt 15:30) og bekkenet/ryggen er ødelagt etter jobb i går.
 
Kjenner jeg fort kommer til å gå på en smell her nå hvis jeg begynner ...
 
Kjenner jeg fort kommer til å gå på en smell her nå hvis jeg begynner ...
Er tross alt ikke den verste smellen å gå på! :) Billig, godt å tenke på noe annet innimellom, og sunt med litt ekstra gåturer.
 
Er tross alt ikke den verste smellen å gå på! :) Billig, godt å tenke på noe annet innimellom, og sunt med litt ekstra gåturer.

Sant nok. Jeg har bare en tendens til å VELDIG opp i ting. :D
 
Sant nok. Jeg har bare en tendens til å VELDIG opp i ting. :D
Ikke jeg... :hilarious: Husker jeg satt på Smoi i Mandal sommeren 2016, hadde puttet inn sånn dings i begge pokestoppene der og satt og fniste som bare lille fjortis-Hilde kunne mens det drøsset inn med pokemon.
 
Ikke jeg... :hilarious: Husker jeg satt på Smoi i Mandal sommeren 2016, hadde puttet inn sånn dings i begge pokestoppene der og satt og fniste som bare lille fjortis-Hilde kunne mens det drøsset inn med pokemon.

Jeg har kjørt rundt med guttungen også jeg, den ene mer ivrig enn den andre av oss!
 
Ikke jeg... :hilarious: Husker jeg satt på Smoi i Mandal sommeren 2016, hadde puttet inn sånn dings i begge pokestoppene der og satt og fniste som bare lille fjortis-Hilde kunne mens det drøsset inn med pokemon.
Hihi!
Den ene gangen det var satt på en slik på en pokestop her var det meg og en gjeng fra klassen til eldste som var der og fanget. :hilarious:
 
Lurer på å spille litt i kveld. Gå til nærmeste stopp (ca 1 km tilsammens tur retur) og skaffe litt baller osv.
 
Jeg er så sliten i dag, men tenkte få med meg snuppa i morgen mens broren er på trening. Moro for store og små.
 
Ble ikke tur likevel. Mannen kom hjem når det var mørkt og da går jeg ikke langtur.
 
Back
Topp