Bare måtte avgårde på butikken i sted .. endte opp med pokeballsamling etterpå. så nå knasker jeg druer og fanger pokemon. lørdagskvelden sin, det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare måtte avgårde på butikken i sted .. endte opp med pokeballsamling etterpå. så nå knasker jeg druer og fanger pokemon. lørdagskvelden sin, det!
And someone is annoingly poking me from the inside!
Kanskje du har en pokemon i magen [emoji23]
Og ut i august kommer bulbasaur [emoji23]
Du skal se det er et lite monster vettu som lager skikkelig baluba. Vi skal ut og jakte, jentungen og jeg, nå ganske snart. Tar det som søndagsturen.
Fanget en 20-30 på gåtur i dag. Har økt XP med 50k siden i går. Hehe. Skikkelig ute og kjører jeg nå ... *på kjøret*
Sliter med special oppdrag nr 6 jeg.. bah
Haha, herregud. Så langt har jeg ikke kommet, jeg bare klarer ikke sånne skruballer og står fast så det synger på oppdag 2 ...
Nr 7 mente jeg [emoji28]
«Make a exellent curveball throw»..
Der er bare søte. Tror jeg må laste ned dette spillet...
Advarsel! Sterkt vanedannende. Det positive? Det er så definitivt med på å gjøre en mer aktiv. Jeg digger at barna spiller det, så er de ute og løper fremfor å sitte foran en boks.
Oi, hva er spesialoppdrag?