Pokemon GO

Bare måtte avgårde på butikken i sted .. endte opp med pokeballsamling etterpå. :D så nå knasker jeg druer og fanger pokemon. :p lørdagskvelden sin, det!
 
Bare måtte avgårde på butikken i sted .. endte opp med pokeballsamling etterpå. :D så nå knasker jeg druer og fanger pokemon. :p lørdagskvelden sin, det!

Høres ut som en god lørdagskveld :)
 
Bare måtte avgårde på butikken i sted .. endte opp med pokeballsamling etterpå. :D så nå knasker jeg druer og fanger pokemon. :p lørdagskvelden sin, det!

Jeg fikk 3 Pokémons bare på å gå opp og ned mellom
stue og bad 2 ganger nettopp. Nå må jeg legge meg.
 
And someone is annoingly poking me from the inside! :eek:
 
Kanskje du har en pokemon i magen [emoji23]

Og ut i august kommer bulbasaur [emoji23]

Du skal se det er et lite monster vettu som lager skikkelig baluba. Vi skal ut og jakte, jentungen og jeg, nå ganske snart. Tar det som søndagsturen.
 
Du skal se det er et lite monster vettu som lager skikkelig baluba. Vi skal ut og jakte, jentungen og jeg, nå ganske snart. Tar det som søndagsturen.

Dere får ha god tur :) håper å kanskje klare å gå til Pokestop i kveld. Om ikke bekkenet streiker mer.
 
Tror jeg har fått iallfall 3-4 nye i dag. :) Og sikkert 15 av dagens sau.
 
Fanget en 20-30 på gåtur i dag. Har økt XP med 50k siden i går. Hehe. Skikkelig ute og kjører jeg nå ... *på kjøret*
 
Sliter med special oppdrag nr 6 jeg.. bah

Haha, herregud. Så langt har jeg ikke kommet, jeg bare klarer ikke sånne skruballer og står fast så det synger på oppdag 2 ...:oops:
 
Haha, herregud. Så langt har jeg ikke kommet, jeg bare klarer ikke sånne skruballer og står fast så det synger på oppdag 2 ...:oops:

Nr 7 mente jeg [emoji28]
«Make a exellent curveball throw»..
 
Der er bare søte. Tror jeg må laste ned dette spillet...

Advarsel! Sterkt vanedannende. Det positive? Det er så definitivt med på å gjøre en mer aktiv. Jeg digger at barna spiller det, så er de ute og løper fremfor å sitte foran en boks.
 
Oi, hva er spesialoppdrag?
 
Advarsel! Sterkt vanedannende. Det positive? Det er så definitivt med på å gjøre en mer aktiv. Jeg digger at barna spiller det, så er de ute og løper fremfor å sitte foran en boks.

Løper gjør de endelig nok av... måtte begrense eldste, for han klarte ikke spise nok i forhold til aktivitetsnivå. 155 cm høy og 26 kg. Heldigvis på vei oppover igjen nå [emoji1303]. Spent på hvordan det går fremover nå som trampolinen har kommet opp i dag [emoji13]
 
Back
Topp