Pokemon GO

Jeg kom til lvl 18 i dag på lett trilletur med guttungen i dag. Er ute på pokemon jakt nå å, men mest for å få baller. Nydelig vær og sol, men med et bekken som protesterer på at jeg gikk de 500m til pokestoppet.
 
Ananas bær. Noen som har vært borti dem og vet hva de gjør?
 
Ananas bær. Noen som har vært borti dem og vet hva de gjør?
De er enda bedre enn bringebær og bananer for å fange monstre. :) bruker ananas på de med høyest score.
 
De er enda bedre enn bringebær og bananer for å fange monstre. :) bruker ananas på de med høyest score.

Kjekt å vite. Begynner å få noen ananas nå siden jeg gikk opp i lvl i dag. Og jeg tok noen pokegym i tillegg [emoji6]
 
Kjekt å vite. Begynner å få noen ananas nå siden jeg gikk opp i lvl i dag. Og jeg tok noen pokegym i tillegg [emoji6]

Ananas gjør at du får dobbelt med «baller».
Du får jo vanligvis 3 når du fanger en, så får du 6 hvis du bruker en sånn :)
 
Ananas gjør at du får dobbelt med «baller».
Du får jo vanligvis 3 når du fanger en, så får du 6 hvis du bruker en sånn :)

Sånne candy du tenker på. Ja dem er kjekke å ha :)

Kom meg ut på tur i dag å. Til tross for vondt bekken. Venter på at det skal ha gått 5 min så jeg kan snurre hjulet en gang til eller 3.
 
Jeg fikk en liten runde før i dag. Ikke så mye å skryte av, men har vel fanget rundt 7-8 monstre i dag.
 
Det regner her. Orker ikke gå ut da, og ingen pokemoner har gått forbi her i dag... ☹️
 
Det har vært sol og sommer nesten en hel uke, så det var faktisk litt overraskende å bli våt på vei til postkassen i dag [emoji12]. Kaldt var det også...

Kaldt her også, om det er noen trøst. Og tjukk tåke. Jeg ler forøvrig godt av WTForecast!
 
Denne var litt søøød

Screenshot_20180417-231844.jpg
 
Back
Topp