Hihi. Du kan stille den inn også, på om den skal være ekstra grov i språket, og du kan velge stemme og dialekt. Jeg har ofte på den irske dialekten, synes det er så sjarmis.
Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Du kan stille den inn også, på om den skal være ekstra grov i språket, og du kan velge stemme og dialekt. Jeg har ofte på den irske dialekten, synes det er så sjarmis.
Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]
På iPhoneim du scroll nedover, ser jeg nå.Hvordan får dere den til å vise været for i morgen? Min vil bare vise været akkurat nå...
Typisk nok er det akkurat for langt fra venterommet hos legen til nærmeste pokestop.
Fant en ny Pokemon her, da.
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.Skjønner jeg har mye å lære - evolve?
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.
Jeg evolver dem mest for å avdekke alle i pokedexen (gotta catch them all).
For å evolve Charmander trenger du et visst antall Charmander-godteri. Du får noen hver gang du fanger en Charmander. Du kan også tjene ekstra ved å ha ham (eller den typen du vil) som walking buddy, da får du x godteri pr y km.
Magikarp trengte 400 godteri, de fleste andre trenger mye mye mindre.
Kan skaffe mye baller da og ut å fange.
Har over 100 baller nå [emoji7]. Og det kryr av pokemoner her. Blir nok opptatt hele natten
Du blir å finne i skravletråden da kanskje.
En viss fare [emoji85]