Hihi. Du kan stille den inn også, på om den skal være ekstra grov i språket, og du kan velge stemme og dialekt. Jeg har ofte på den irske dialekten, synes det er så sjarmis.
Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Du kan stille den inn også, på om den skal være ekstra grov i språket, og du kan velge stemme og dialekt. Jeg har ofte på den irske dialekten, synes det er så sjarmis.
Jeg har bedt den holde kjeft, og holde språket sånn tålelig [emoji56]
På iPhoneim du scroll nedover, ser jeg nå.Hvordan får dere den til å vise været for i morgen? Min vil bare vise været akkurat nå...
Typisk nok er det akkurat for langt fra venterommet hos legen til nærmeste pokestop.![]()
Fant en ny Pokemon her, da.![]()
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.Skjønner jeg har mye å lære - evolve?
Mange pokemons kan videreutvikles. F.eks Chamander som du nevnte du fikk første dagen kan evolves til Charmeleon, som er en sterkere pokemon i kamp.
Jeg evolver dem mest for å avdekke alle i pokedexen (gotta catch them all).
For å evolve Charmander trenger du et visst antall Charmander-godteri. Du får noen hver gang du fanger en Charmander. Du kan også tjene ekstra ved å ha ham (eller den typen du vil) som walking buddy, da får du x godteri pr y km.
Magikarp trengte 400 godteri, de fleste andre trenger mye mye mindre.
Kan skaffe mye baller da og ut å fange.
Har over 100 baller nå [emoji7]. Og det kryr av pokemoner her. Blir nok opptatt hele natten
Du blir å finne i skravletråden da kanskje.
En viss fare [emoji85]