Pokemon GO

Du har vel noen egg kanskje. Gå inn på pokemon og vegg egg til høyre. Trykk på et egg og velg incubate. Trykk så på den med et liggende 8 tall på og start. Så er det bare å gå med appen oppe. Når du har gått så og så langt så knekkes egget av seg selv :)

Du har vel noen egg kanskje. Gå inn på pokemon og vegg egg til høyre. Trykk på et egg og velg incubate. Trykk så på den med et liggende 8 tall på og start. Så er det bare å gå med appen oppe. Når du har gått så og så langt så knekkes egget av seg selv :)

Er det alt? Teller bilkjøring også [emoji56]?? Nå har jeg 4 egg i klekkeriet [emoji1303]. Hva skulle jeg gjort uten dere... Tusen takk! [emoji173]️

Er det alt? Teller bilkjøring også [emoji56]?? Nå har jeg 4 egg i klekkeriet [emoji1303]. Hva skulle jeg gjort uten dere... Tusen takk! [emoji173]️
Hvis det kjøres saktere enn 30 kmt:D

Bilkjøring går nok ikke. Du må nok ut å tusle.

Har oppdaget at pokemon-jeg «går» litt frem og tilbake pga unøyaktig GPS-signal. Så nå er jeg straks ferdig med å «gå» den første kilometeren [emoji56]. Dette skal gå bra [emoji1303]

Kunne ikke dy meg og er ute å går i dag å. Men pga kald vind og dårlig bekken blir det ikke mer enn 2 snurr på hjulet. Fikk en ny pokemon da :) tailow

Jeg har funnet 147 stk siden jeg ble med for en knapp uke side . Hva skjer når det blir fullt i lageret?

Da må du sende noen til professoren. :)

Ah, ja det lærte jeg jo her om dagen.
Er det forresten noen steder man kan øve seg på kamp? Jeg har prøvd noen kamper, men svimer jo av før jeg får prøvd noe som helst av trix. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få frem trixene heller. Bare poker på motstanderen, men de har så himla mange poeng i forhold til mine...

Er det forresten noen steder man kan øve seg på kamp? Jeg har prøvd noen kamper, men svimer jo av før jeg får prøvd noe som helst av trix. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få frem trixene heller. Bare poker på motstanderen, men de har så himla mange poeng i forhold til mine...
Det aner jeg ikke, jeg har ikke prøvd kamper enda. :)

IMG_2424.jpg

Du kan bruke stardust og candy for å økte CP som gjør at de tåler mer kamp. Og trene kan du gjør på gym om de er fra samme lag. (Gul rød eller blå)

Veldig dum fødestue. Når akkurat ikke bort til pokestopet, men det kryr av pokemoner her. Går snart tom for baller!! [emoji33]

Back
Topp