Du får lære meg opp da [emoji12]
Dra finger fra ball mot sentrum i sirkel på pokemon og litt forbi?
Jeg må klekke egg nå, da må jeg ut og gå. Det blir verre... [emoji85] Der må du lære meg opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får lære meg opp da [emoji12]
Du har vel noen egg kanskje. Gå inn på pokemon og vegg egg til høyre. Trykk på et egg og velg incubate. Trykk så på den med et liggende 8 tall på og start. Så er det bare å gå med appen oppe. Når du har gått så og så langt så knekkes egget av seg selv![]()
Hvis det kjøres saktere enn 30 kmtEr det alt? Teller bilkjøring også [emoji56]?? Nå har jeg 4 egg i klekkeriet [emoji1303]. Hva skulle jeg gjort uten dere... Tusen takk! [emoji173]️
Da må du sende noen til professoren.Jeg har funnet 147 stk siden jeg ble med for en knapp uke side . Hva skjer når det blir fullt i lageret?
Da må du sende noen til professoren.![]()
Det aner jeg ikke, jeg har ikke prøvd kamper enda.Ah, ja det lærte jeg jo her om dagen.
Er det forresten noen steder man kan øve seg på kamp? Jeg har prøvd noen kamper, men svimer jo av før jeg får prøvd noe som helst av trix. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få frem trixene heller. Bare poker på motstanderen, men de har så himla mange poeng i forhold til mine...
Ah, ja det lærte jeg jo her om dagen.
Er det forresten noen steder man kan øve seg på kamp? Jeg har prøvd noen kamper, men svimer jo av før jeg får prøvd noe som helst av trix. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få frem trixene heller. Bare poker på motstanderen, men de har så himla mange poeng i forhold til mine...

Vis vedlegget 254524
Du kan bruke stardust og candy for å økte CP som gjør at de tåler mer kamp. Og trene kan du gjør på gym om de er fra samme lag. (Gul rød eller blå)
Kan man trene på gymmene igjen?
Den funksjonen var jo borte ei stund [emoji85]
Vis vedlegget 254524
Du kan bruke stardust og candy for å økte CP som gjør at de tåler mer kamp. Og trene kan du gjør på gym om de er fra samme lag. (Gul rød eller blå)
Da skal jeg prøve å få til det. Mener jeg er blått lag... (sviktende hukommelse).
Buu! Er rødt som gjelder))
Da skal jeg prøve å få til det. Mener jeg er blått lag... (sviktende hukommelse).
Wooo, blått er best! ;-) Team Mystic ftw!Buu! Er rødt som gjelder))