Pokemon GO

Ah, nei, det har irritert meg titt og ofte når jeg er der. Lite utvalg i dyreartikler .:) var et eller annet vi måtte kjøpe sist, og var umulig å finne!
L vil aldri bli en by i mitt hode, det var jo knapt en bygd når jeg var lita. :hilarious:
Ifht hvor jeg bor er det jo storby. :joyful:

Prøvd animail.no får levert på døra ;)
Må kanskje gjøre det. Dyrlegen skulle slutte med Eukanuba de også.
Er liksom dette med å støtte lokal næring og butikker også, men er ikke så greit når man bor på bygda og de i tillegg kutter de faste varene våre.

Må kanskje gjøre det. Dyrlegen skulle slutte med Eukanuba de også.
Er liksom dette med å støtte lokal næring og butikker også, men er ikke så greit når man bor på bygda og de i tillegg kutter de faste varene våre.

Er helt enig. Jeg bestiller fort derfra fordi jeg er sjeldent i Molde og får tak i for. Pluss at jeg gjerne sparer 100kr PR sekk når jeg handler der.

Aaaah, vårt hus ligger i en pokeørken! Det kommer aldri noen forbi, og det er langt til nærmeste pokestop. ☹️

Aaaah, vårt hus ligger i en pokeørken! Det kommer aldri noen forbi, og det er langt til nærmeste pokestop. ☹️
Æsjda. :bored: 200 m til nærmeste fra meg. Da jeg var superhekta sommeren 2016 fulgte jeg med på kart på internett som viste hvor pokemon jeg ikke hadde allerede dukket opp, og så var det bare å kaste seg på sykkelen for å fange. :hilarious: Var ganske morsom periode egentlig, masse folk ute. :)

Jeg bur 500m unna nærmeste Pokestop og ca 150m unna gym. Men sjeldent jeg orker å gå til begge nå. Viktigere med Pokestop pga må ha baller.

Ja, man kan det. Var nytt nå som jeg logget på igjen for noen uker siden, så vet ikke helt når det ble innført.

Får kanskje teste det i dag da. Om bekkenet tillater det. Er egentlig mørbanka etter fysio enda.

Da får jeg teste å snurre gym neste gang jeg er i nærheten av en :)

Jepp, snurring av gym er nytt. Du må gå inn i gymmen og så trykke på ikonet oppe i venstre hjørne, så blir det et pokestopp.

Skulle bare lufte meg og lillegutt litt. Endte med å ta fram bytrilla og trille lillegutt litt gikk til gym for å kjempe litt og for å snurre hjulet. Begge deler gikk [emoji16] og på turen hjem klekte jeg ett egg og fikk en pokemon jeg ikke hadde fra før :) porygon [emoji6]

Jeg fikk meg også nytt monster i dag, Onix - og en til jeg ikke husker navnet på.

Spoink var det. Fanget 26 Pokémons i dag ser jeg, på antallet.

Jeg har bare fanget 17 i dag. Nesten aller er jo nye for meg. Merkelig nok er det mange sånne vannmonster her om dagen[emoji23].

Back
Topp