Pokemon GO

Greit å få candy på makuchita da. Lettere å evolve større :)
Jeg har gått fra annenhver jeg har sett. Typisk nok manglet jeg et par stykker på å evolve, så må fange flere allikevel. :p

På sykehuset er det mange stopp. Har vært litt for lenge på sykehus nå... [emoji13]

Hvis du har et sånn Image1526220312.066443.jpg

Dobles XP i 30 min, hvis du fa har samla opp f.eks mange pidges eller andre pokemon son kan evolves så fyker du raskt opp i level :)

Min bag er full???? What to do? Hva betyr det? Får jo ikke snurret ut flere baller på denne måten ☹️

Min bag er full???? What to do? Hva betyr det? Får jo ikke snurret ut flere baller på denne måten ☹️

Full av Pokémons eller baller oa. utstyr?

Du må gå inn i bagen din og slette noen elementer. Jeg pleier feks å tømme hele beholdningen av den laveste potionen (lilla) og evt noen av de andre. Bruker minst av dette, så det trenger jeg minst av også.

Sletter altså lilla og en del av de gule. De to øverste her. Noen ganger alle, men det er ytterst sjelden nødvendig.

Vedlegg

• A17E1AE7-2E2B-462E-B67A-4139033BF458.jpeg
    A17E1AE7-2E2B-462E-B67A-4139033BF458.jpeg
    201,8 KB · Visninger: 22
Følte meg sporty og gikk bort til butikken i sted (for å klekke et egg :p) - og så var det faderullan meg 200 meter for kort! Søren. :p

Fikk fanget meg en ny liten orm, og en til makuchita, så det var ikke helt bortkastet.
Får gå frem og tilbake til postkassen i kveld for å få klekket det hersens egget. :p

Må vel ut å gå selv[emoji848] trenger baller og gym trening.

IMG_2620.jpg

Fikk ett par av denne i dag på en kort tur :) den var litt søt da :)

Ja, den er søt. Jeg synes den rosenknoppen er skjønn også.

Back
Topp