Jeg har bare fanget 17 i dag. Nesten aller er jo nye for meg. Merkelig nok er det mange sånne vannmonster her om dagen[emoji23].
Eg e fra Bergen, e fra Bergen ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare fanget 17 i dag. Nesten aller er jo nye for meg. Merkelig nok er det mange sånne vannmonster her om dagen[emoji23].
Eg e fra Bergen, e fra Bergen ...
Jeg er på lvl 19 enda [emoji12]
Ble endelig level 25 etter over ett år som level 24. Fanger pokemon fra senga.Vis vedlegget 255946
Oi! Det var imppnerende. Det går litt fortere nå som jeg faktisk logger inn én gang per dag. Men har gitt opp å spille på hundeturene, hundene her har ingen forståelse for pokemon.Lvl 35 jeg [emoji85][emoji85][emoji85]
Oi! Det var imppnerende. Det går litt fortere nå som jeg faktisk logger inn én gang per dag. Men har gitt opp å spille på hundeturene, hundene her har ingen forståelse for pokemon.
Lvl 25-buddies!Noen få tusen xp igjen før lvl 25.
Ja, er det jeg gjør nå for tida. Trenger jo 400 candy for Swablu! Mitt nye prosjekt etter Magikarp.Du kan jo ha det på bare for å ruge på egg?
Vis vedlegget 257685
Vis vedlegget 257686
Jeg er drittlei av sånne. Tror jeg har gitt 30 av hver til han professoren nå... gleder meg til å komme meg ut på tur. [emoji13]