Pokemon GO

Veldig dum fødestue. Når akkurat ikke bort til pokestopet, men det kryr av pokemoner her. Går snart tom for baller!! [emoji33]

Du får be om å bli flytta [emoji12]
Nei men seriøst håper du får stoppet kynnere/riene og at det går bra med deg.

Du får be om å bli flytta [emoji12]
Nei men seriøst håper du får stoppet kynnere/riene og at det går bra med deg.

Det går fint her. Begynner å bli litt slitsomt med vondter hvert 4. minutt gjennom over 14 timer uten hvile. Stor medfølelse til dere som har hatt lange fødsler... [emoji12]. Det har heldigvis ikke tatt seg opp noe mer i alle fall, så satser på at det roer seg.

Da er jeg på Pokestop og skaffe mer baller osv. Må få lufta meg litt :)

Men fullt av barn her og noen voksne. Spørs om det er 4H eller speider o.l her.

Spiller og spiller. 20 nye pokemons i dag.

Det var mange! Jeg gikk tom for baller, men kom over noen blå baller jeg har brukt i stedet.

De blå ballene, og senere også gule/svarte, er baller som er litt kraftigere og som er bedre å bruke på monstre med høyere CP. Just so you know. Altså, hvis du har blå baller og kommer over en pokemon med mange poeng, så bruk heller de ballene enn de vanlige eventuelt.

Da er jeg på Pokestop og skaffe mer baller osv. Må få lufta meg litt :)

Men fullt av barn her og noen voksne. Spørs om det er 4H eller speider o.l her.
Speiderne feiret st. Georgsdag i dag. :)
Fant ut litt for sent at i parken eldste var kryr det av pokestop. Må huske det til neste speidermøte!
Rakk 2 spinn og 3 nye monstre.

De blå ballene, og senere også gule/svarte, er baller som er litt kraftigere og som er bedre å bruke på monstre med høyere CP. Just so you know. Altså, hvis du har blå baller og kommer over en pokemon med mange poeng, så bruk heller de ballene enn de vanlige eventuelt.

Godt tips. Visste ikke om de blå ballene før de vanlige var borte [emoji39]

Godt tips. Visste ikke om de blå ballene før de vanlige var borte [emoji39]

Nå kan du trykke på ballikonet nederst til høyre når du skal ta en pokemon og så velger du den balltypen du vil bruke, blant de ballene du har. Noen ganger går man jo helt tom og må på pokestops for å få nye, eller man kan kjøpe dem i appen såklart. Man får også fylt opp lageret litt når man går opp i level.

Speiderne feiret st. Georgsdag i dag. :)
Fant ut litt for sent at i parken eldste var kryr det av pokestop. Må huske det til neste speidermøte!
Rakk 2 spinn og 3 nye monstre.

Det var 4H som hadde samling. Antagelig aspirant samling med grilling og natursti. Og på naturstein hadde de spørsmål om Markus og martinus. Og Grandiosa. I tillegg til et spørsmål om sommerfugler i Norge. Flere å, men det var det jeg husker de tok opp.

Det var 4H som hadde samling. Antagelig aspirant samling med grilling og natursti. Og på naturstein hadde de spørsmål om Markus og martinus. Og Grandiosa. I tillegg til et spørsmål om sommerfugler i Norge. Flere å, men det var det jeg husker de tok opp.
Ah, kam hende de feiret samme dagen. Eldste sin gruppe hadde samme type opplegg i en park her.

Er i byen og her har de mange spennende pokemon som vi ikke har på bygda! :)

M! Får ikke tak i Eukanuba i L. :)

Ah, nei, det har irritert meg titt og ofte når jeg er der. Lite utvalg i dyreartikler .:) var et eller annet vi måtte kjøpe sist, og var umulig å finne!
L vil aldri bli en by i mitt hode, det var jo knapt en bygd når jeg var lita. :hilarious:

Hehehehe... skjønner jeg ikke har dyr. Trodde eukanuba (eller hva nå det var) var en artig pokemon [emoji23][emoji23]

Back
Topp