Veldig dum fødestue. Når akkurat ikke bort til pokestopet, men det kryr av pokemoner her. Går snart tom for baller!! [emoji33]
Du får be om å bli flytta [emoji12]
Nei men seriøst håper du får stoppet kynnere/riene og at det går bra med deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig dum fødestue. Når akkurat ikke bort til pokestopet, men det kryr av pokemoner her. Går snart tom for baller!! [emoji33]
Du får be om å bli flytta [emoji12]
Nei men seriøst håper du får stoppet kynnere/riene og at det går bra med deg.
Spiller og spiller. 20 nye pokemons i dag.
Spiller og spiller. 20 nye pokemons i dag.
Det var mange! Jeg gikk tom for baller, men kom over noen blå baller jeg har brukt i stedet.
Speiderne feiret st. Georgsdag i dag.Da er jeg på Pokestop og skaffe mer baller osv. Må få lufta meg litt
Men fullt av barn her og noen voksne. Spørs om det er 4H eller speider o.l her.
De blå ballene, og senere også gule/svarte, er baller som er litt kraftigere og som er bedre å bruke på monstre med høyere CP. Just so you know. Altså, hvis du har blå baller og kommer over en pokemon med mange poeng, så bruk heller de ballene enn de vanlige eventuelt.
Godt tips. Visste ikke om de blå ballene før de vanlige var borte [emoji39]
Speiderne feiret st. Georgsdag i dag.
Fant ut litt for sent at i parken eldste var kryr det av pokestop. Må huske det til neste speidermøte!
Rakk 2 spinn og 3 nye monstre.
Ah, kam hende de feiret samme dagen. Eldste sin gruppe hadde samme type opplegg i en park her.Det var 4H som hadde samling. Antagelig aspirant samling med grilling og natursti. Og på naturstein hadde de spørsmål om Markus og martinus. Og Grandiosa. I tillegg til et spørsmål om sommerfugler i Norge. Flere å, men det var det jeg husker de tok opp.
Se da! Så søøøt! Vis vedlegget 255029
Når du sier byen... hvilken by mener du da?Er i byen og her har de mange spennende pokemon som vi ikke har på bygda!
Ah, nei, det har irritert meg titt og ofte når jeg er der. Lite utvalg i dyreartikler . var et eller annet vi måtte kjøpe sist, og var umulig å finne!M! Får ikke tak i Eukanuba i L.
Ah, nei, det har irritert meg titt og ofte når jeg er der. Lite utvalg i dyreartikler . var et eller annet vi måtte kjøpe sist, og var umulig å finne!
L vil aldri bli en by i mitt hode, det var jo knapt en bygd når jeg var lita.
Hihi nei, et merke på dyremat.Hehehehe... skjønner jeg ikke har dyr. Trodde eukanuba (eller hva nå det var) var en artig pokemon [emoji23][emoji23]