Pokemon GO

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det flere enn meg her som finner en barnslig glede av å fange små monstre ute? :D
 
Jeg var kjempehekta da det kom! I flere måneder faktisk. Men så dabbet det av og nå klarer jeg ikke komme inn i det igjen.
 
Hekta! Elsker nye oppdateringen [emoji85]
 
De utfordringene? De var morsomme! Tror jammen jeg må ut og gå litt i morgen, bare for å få klekt noen egg. ;)

Ja, er på special nr 6 jeg, så må battle 10 raids, og det kommer til å ta tid [emoji28]

Er btw en egen pokemon tråd på generelt også ;)
 
Ja, er på special nr 6 jeg, så må battle 10 raids, og det kommer til å ta tid [emoji28]

Er btw en egen pokemon tråd på generelt også ;)
Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst. :hilarious:

Begynte på første i dag, jeg.:bag: har ikke åpnet spillet på ukesvis. :p
 
Jeg var veldig hekta, spilte en del med barna også, og spiller innimellom nå. Veldig gøy når jeg først gjør det!
 
Jeg vet, men de er så aktive at jeg har gitt opp for lengst. :hilarious:

Begynte på første i dag, jeg.:bag: har ikke åpnet spillet på ukesvis. :p

Jeg har liksom spilt når jeg går til og fra jobb for å klekke egg, men nå ble det litt ekstra gøy å få tur å spille igjen synes jeg :)
 
Har ikke spilt det jeg. Var allerede hektet på «ingress» da pokemon kom, så jeg var nok ute på jakt allerede... [emoji6]
 
Syns det var kjempegøy da det kom, men dabbet av etter noen måneder. Kanskje permen byr på nye muligheter? [emoji23]

Ingen dum idé, må jo ut og gå mer igjen da!
 
Har ikke spilt det jeg. Var allerede hektet på «ingress» da pokemon kom, så jeg var nok ute på jakt allerede... [emoji6]

Ja, var Ingress jeg begynte med. Helt hekta på det. Virkelig. Savner det litt.
 
Jeg har liksom spilt når jeg går til og fra jobb for å klekke egg, men nå ble det litt ekstra gøy å få tur å spille igjen synes jeg :)
Synd jeg ikke klarer å gå noe særlig. :(
Men er ikke ofte jeg bare *må* stoppe innom de tre pokestopene vi har når vi kjører forbi. :D
Og så så mange nye som har kommet! Nå er det jo moro! Jeg begynte mens det fortsatt kun var noen få som fikk laste det ned, og da var man jo heldig om man fikk én om dagen. I dag ble det 15 på kanskje 10 minutter. :D

Jeg mistenker at det blir noen hatching-turer i permisjonen. :D
 
Spiller det av og til. Er jeg hos legen står det på siden venterommet er like ved en Pokestop. Og jeg er tom for baller [emoji23]
 
Back
Topp