Tusen takk ja, tenk det! Og nå har du en baby på ca 6 mnd! Helt sykt å tenke.. jeg står å spinner på samme plass mens du kanskje er gravid igjenHeier sånn på deg, snille du Husker deg godt, vi var på flere ikm-grupper sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ja, tenk det! Og nå har du en baby på ca 6 mnd! Helt sykt å tenke.. jeg står å spinner på samme plass mens du kanskje er gravid igjenHeier sånn på deg, snille du Husker deg godt, vi var på flere ikm-grupper sammen
Vil anbefale å prate med en venninne eller noe, det har jeg gjort, men det ble jo da til at hun fikk vite at jeg er gravid samme dag jeg fant ut av det, så jeg skjønner absolutt hva du mener Jeg håper bare du klarer å holde hodet over vann til tross for gjentatte nederlag vi er her!Tusen takk for det, søta det er utrolig tøft å være prøver! Ingen rundt meg vet at vi prøver, så det er kun dere jeg har å snakke med. Har vurdert å fortelle det til noen, men da føler jeg presset for å fortelle når jeg får positiv test også. Og det er noe jeg ønsker å holde for meg selv til jeg er klar for å fortelle.. håper dette blir siste runde, nå må spiren sitte
Veldig kjekt å se at det klaffet for dere denne gang masse lykke til videre, jeg kommer nok til å følge med deg litt
Ja, det et litt både og, liksom. Vi har nok ikke så mange prøverunder igjen, og om vi avslutter dette kapittelet uten en baby så kommer jeg til å snakke med de nærmeste om det for å lette på trykket. Og for at de kan legge puslebrikkene sammen, vi er ganske nære så de har garantert merket at jeg trekker meg vekk i ny og neVil anbefale å prate med en venninne eller noe, det har jeg gjort, men det ble jo da til at hun fikk vite at jeg er gravid samme dag jeg fant ut av det, så jeg skjønner absolutt hva du mener Jeg håper bare du klarer å holde hodet over vann til tross for gjentatte nederlag vi er her!
Jeg skal på fest imorgen for første gang på rundt 2år gleder meg som en unge, men burde kanskje ta en test bare for å utelukke? tviler på at det har skjedd noe mirakel, men man kan vel aldri vite?Jeg ser for meg det blir en veldig fri måned, det gleder jeg meg til håper spiren plutselig sitter hos deg, det fortjener du
Tusen takk gode deg setter veldig pris på omtankenJeg ville bare gi deg en klem.
Synes jeg skimter noe. xD Håper!
Så spennende! Følte selv jeg så noe, men jeg er så redd for mer skygge. Håper det er ekte og at den er sterkere i kveldSkimter noe jeg også
Ser også skygger her men tør ikke stole på de enda, håper håper håper du får en deilig stigning uten spor av tvil nå!!Nå kan jeg være 9 dpo, så nå begynner spenningen dagens første tester på urin 2. Blir nok nye på kveldsurinen tenker jeg
Vis vedlegget 438069
Samme her, drittlei skygger! Håper det blir en fin og rosa strek snartSer også skygger her men tør ikke stole på de enda, håper håper håper du får en deilig stigning uten spor av tvil nå!!
Håper du er 7 dpo og at testen blir positiv snart