Patience needed..

Tusen takk for det, søta ❤️ det er utrolig tøft å være prøver! Ingen rundt meg vet at vi prøver, så det er kun dere jeg har å snakke med. Har vurdert å fortelle det til noen, men da føler jeg presset for å fortelle når jeg får positiv test også. Og det er noe jeg ønsker å holde for meg selv til jeg er klar for å fortelle.. håper dette blir siste runde, nå må spiren sitte :smiley-angelic001

Veldig kjekt å se at det klaffet for dere denne gang :love017 masse lykke til videre, jeg kommer nok til å følge med deg litt :shy:
Vil anbefale å prate med en venninne eller noe, det har jeg gjort, men det ble jo da til at hun fikk vite at jeg er gravid samme dag jeg fant ut av det, så jeg skjønner absolutt hva du mener :Heartred :Heartred Jeg håper bare du klarer å holde hodet over vann til tross for gjentatte nederlag:Heartred:Heartred vi er her!

Vil anbefale å prate med en venninne eller noe, det har jeg gjort, men det ble jo da til at hun fikk vite at jeg er gravid samme dag jeg fant ut av det, så jeg skjønner absolutt hva du mener :Heartred :Heartred Jeg håper bare du klarer å holde hodet over vann til tross for gjentatte nederlag:Heartred:Heartred vi er her!
Ja, det et litt både og, liksom. Vi har nok ikke så mange prøverunder igjen, og om vi avslutter dette kapittelet uten en baby så kommer jeg til å snakke med de nærmeste om det for å lette på trykket. Og for at de kan legge puslebrikkene sammen, vi er ganske nære så de har garantert merket at jeg trekker meg vekk i ny og ne :hilarious:
Takk, så godt å ha dere ❤️

Jeg ser for meg det blir en veldig fri måned, det gleder jeg meg til :D håper spiren plutselig sitter hos deg, det fortjener du❤️❤️
Jeg skal på fest imorgen for første gang på rundt 2år :p gleder meg som en unge, men burde kanskje ta en test bare for å utelukke? :shy: tviler på at det har skjedd noe mirakel, men man kan vel aldri vite? :angelic:

Cd 11

Jeg fikk svake el symptomer på cd 8, til min store overraskelse. Jeg trodde ikke jeg skulle kjenne noe før cd 14. Men tydeligvis har kroppen fått ett kick av letrozol. Så mulig egget slippes mellom cd 15 og 17 denne gang.
Smertene har tatt seg raskt opp, så jeg venter på toppen nå :hilarious:
Som sagt så skal jeg ikke teste eller tempe denne gang. Ømme pupper har tidligere vist meg hvordan el ligger an, men denne gang er selvfølgelig puppene på tur! De sluttet aldri å bli ømme etter forrige el, og nå er de middels ømme slik de pleier å bli rett før el. Men jeg håper jeg klarer å kjenne når jeg er 1 dpo selvom :)

Planen var å ikke stresse med aksjelegging heller, så jeg håper jeg klarer det og at vi har lysten til å legge inn jevnlig den neste uken. ❤️

Cd 19

Typisk denne kroppen, bare tuller. Den er sikkert helt forvirra av at jeg ikke tar letrozol denne gang? Jeg pleier å ha faste symptomer etter hvor jeg er i syklusen, men nå er alt bare tull.
Jeg tror og håper jeg er i dpo-land. El smertene er borte og puppene føles ut som de kan eksplodere hvert øyeblikk.

Litt deilig å ikke vite for sikkert, på en rar måte så gir det meg håp. Kanskje fordi jeg hadde 0 peiling da jeg ble gravid med nr 2? :confused005

Da er det bare å telle ned til testing og krysse fingrene for at vi får en terminspire ❤️

I dag er jeg alt fra 5-8 dpo og test-kjøret er allerede i gang :hilarious: kan teste en stund denne gang hvis jeg ikke får tr eller positiv test:laughing002

20240619_210416.jpg

Skimter noe jeg også :joyful: :smiley-angelic001:Heartred

Ser også skygger her ❤️ men tør ikke stole på de enda, håper håper håper du får en deilig stigning uten spor av tvil nå!! :love017 :smiley-angelic001 :happy093.
Samme her, drittlei skygger! Håper det blir en fin og rosa strek snart :love017

Var nok bare skygger denne gang også..

20240620_204711.jpg

Back
Topp