Patience needed..

Jeg har jo ikke vett til å stoppe heller, vet du!! 12 dpo og burde innse at det ikke gikk denne gang heller :hilarious:
Jeg har ikke tatt progesteron siden 10 dpo (gadd ikke å ta mer da det ikke var strek 11 dpo) så jeg håper tr kommer i morgen eller lørdag så jeg kan stoppe å teste :hilarious:
Snapchat-1237384408.jpg
 
Jeg har jo ikke vett til å stoppe heller, vet du!! 12 dpo og burde innse at det ikke gikk denne gang heller :hilarious:
Jeg har ikke tatt progesteron siden 10 dpo (gadd ikke å ta mer da det ikke var strek 11 dpo) så jeg håper tr kommer i morgen eller lørdag så jeg kan stoppe å teste :hilarious:
Vis vedlegget 435868

Jeg ser noe jeg altsååå! Litt for godt streksyn kanskje :hilarious: men åsn var testen når alt fargestoffet var fordelt?
 
Jeg ser noe jeg altsååå! Litt for godt streksyn kanskje :hilarious: men åsn var testen når alt fargestoffet var fordelt?
Jeg også, ganske irriterende :laughing002 her er det siste bilde jeg tok av testen, 8/9 min gammel

Snapchat-1124098010.jpg
Screenshot_20240523_231103_Negative Image.jpg
 
Ser fortsatt noe, men var litt tidligere på den andre! Kan det ikke bare enten være tydelig strek eller ingenting!!! :wacky: :banghead: tar du ny test idag?:shy:
SÅ enig!! Hva skjer med disse skyggene på MS?? :banghead:
Jepp, jeg ruger på urin 2 litt til, så tar jeg test :hilarious:
 
SÅ enig!! Hva skjer med disse skyggene på MS?? :banghead:
Jepp, jeg ruger på urin 2 litt til, så tar jeg test :hilarious:

Ja, ser flere sier de får skygger på de nå, og det er jo IKKE greit :banghead: de har vært så pålitelige hele veien....
Åhhh, jeg er spent! Hadde vært så gøy med en tidligere strek❤️
 
Jeg har jo ikke vett til å stoppe heller, vet du!! 12 dpo og burde innse at det ikke gikk denne gang heller :hilarious:
Jeg har ikke tatt progesteron siden 10 dpo (gadd ikke å ta mer da det ikke var strek 11 dpo) så jeg håper tr kommer i morgen eller lørdag så jeg kan stoppe å teste :hilarious:
Vis vedlegget 435868
Jeg ser også noe her altså :shy: Håper, håper, håper for dagens test!!!:Heartred
 
Søren altså.... :(
At det skal være så vanskelig ❤️
 
:Heartred
 
Pp 10, 1 1/2 år som prøvere,
cd 3


Jeg måtte vente 5 dager på mensen etter jeg sluttet på progesteron, det er kjipe dager å vente når du bare vil komme i gang igjen :hilarious:

Denne pp blir uten Letrozol. Jeg tror jeg får el i noen syklusere før kroppen sakten men sikkert slutter å funke igjen. Tipper el kommer mellom cd 19 og 22. Tror også at kroppen min trenger litt tid på å lage gode egg, kanskje derfor jeg ikke ble gravid de siste gangene siden eggene slapp mellom cd 15 og 17 :confused005:confused005

Jeg vurderer også å droppe progesteron og albyl-e frem til evt positiv test. Skal heller ikke tempe eller bruke el tester denne gang, nå skal alt bare gå som det går. Vi har noen nye prosjekter rundt her hjemme, så jeg tror jeg lett skal klare å få hodet bort fra baby-prøving og bare nyte livet og sommeren ❤️

Jeg har merkelig nok en god følelse denne gang, så det blir spennende å se :love017

God sommer dere flotte damer❤️☀️
 
Pp 10, 1 1/2 år som prøvere,
cd 3


Jeg måtte vente 5 dager på mensen etter jeg sluttet på progesteron, det er kjipe dager å vente når du bare vil komme i gang igjen :hilarious:

Denne pp blir uten Letrozol. Jeg tror jeg får el i noen syklusere før kroppen sakten men sikkert slutter å funke igjen. Tipper el kommer mellom cd 19 og 22. Tror også at kroppen min trenger litt tid på å lage gode egg, kanskje derfor jeg ikke ble gravid de siste gangene siden eggene slapp mellom cd 15 og 17 :confused005:confused005

Jeg vurderer også å droppe progesteron og albyl-e frem til evt positiv test. Skal heller ikke tempe eller bruke el tester denne gang, nå skal alt bare gå som det går. Vi har noen nye prosjekter rundt her hjemme, så jeg tror jeg lett skal klare å få hodet bort fra baby-prøving og bare nyte livet og sommeren ❤️

Jeg har merkelig nok en god følelse denne gang, så det blir spennende å se :love017

God sommer dere flotte damer❤️☀️
Krysser alt jeg har for at dette blir siste mnd dere må prøve, og at det klaffer nå.. får vondt langt inne i sjela mi av dere :Heartred
Jeg syntes det føltes SÅ uoppnåelig å prøve i 5 mnd før det klaffa, og det var uten noe historikk med sa/ma osv.. :Heartred
det er en ensom og tøff tid du står i, du er utrolig sterk..:love2
 
Pp 10, 1 1/2 år som prøvere,
cd 3


Jeg måtte vente 5 dager på mensen etter jeg sluttet på progesteron, det er kjipe dager å vente når du bare vil komme i gang igjen :hilarious:

Denne pp blir uten Letrozol. Jeg tror jeg får el i noen syklusere før kroppen sakten men sikkert slutter å funke igjen. Tipper el kommer mellom cd 19 og 22. Tror også at kroppen min trenger litt tid på å lage gode egg, kanskje derfor jeg ikke ble gravid de siste gangene siden eggene slapp mellom cd 15 og 17 :confused005:confused005

Jeg vurderer også å droppe progesteron og albyl-e frem til evt positiv test. Skal heller ikke tempe eller bruke el tester denne gang, nå skal alt bare gå som det går. Vi har noen nye prosjekter rundt her hjemme, så jeg tror jeg lett skal klare å få hodet bort fra baby-prøving og bare nyte livet og sommeren ❤️

Jeg har merkelig nok en god følelse denne gang, så det blir spennende å se :love017

God sommer dere flotte damer❤️☀️
Heier SÅNN på deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Pp 10, 1 1/2 år som prøvere,
cd 3


Jeg måtte vente 5 dager på mensen etter jeg sluttet på progesteron, det er kjipe dager å vente når du bare vil komme i gang igjen :hilarious:

Denne pp blir uten Letrozol. Jeg tror jeg får el i noen syklusere før kroppen sakten men sikkert slutter å funke igjen. Tipper el kommer mellom cd 19 og 22. Tror også at kroppen min trenger litt tid på å lage gode egg, kanskje derfor jeg ikke ble gravid de siste gangene siden eggene slapp mellom cd 15 og 17 :confused005:confused005

Jeg vurderer også å droppe progesteron og albyl-e frem til evt positiv test. Skal heller ikke tempe eller bruke el tester denne gang, nå skal alt bare gå som det går. Vi har noen nye prosjekter rundt her hjemme, så jeg tror jeg lett skal klare å få hodet bort fra baby-prøving og bare nyte livet og sommeren ❤️

Jeg har merkelig nok en god følelse denne gang, så det blir spennende å se :love017

God sommer dere flotte damer❤️☀️
Jeg har også droppet temping og testing nå, usikker på hvor jeg er i syklus, men trooor 7dpo mtp smerter den ene dagen. Det har faktisk gått ganske greit å kutte de faste rutinene jeg har hatt med temping, litt deilig å ikke tenke så mye på det :)
Godt å ha noen prosjekter å holde hodet opptatt med, så satser vi på plutselig positiv test hos deg :Heartred
 
Heier sånn på deg, snille du❤️ Husker deg godt, vi var på flere ikm-grupper sammen❤️❤️❤️
 
Krysser alt jeg har for at dette blir siste mnd dere må prøve, og at det klaffer nå.. får vondt langt inne i sjela mi av dere :Heartred
Jeg syntes det føltes SÅ uoppnåelig å prøve i 5 mnd før det klaffa, og det var uten noe historikk med sa/ma osv.. :Heartred
det er en ensom og tøff tid du står i, du er utrolig sterk..:love2
Tusen takk for det, søta ❤️ det er utrolig tøft å være prøver! Ingen rundt meg vet at vi prøver, så det er kun dere jeg har å snakke med. Har vurdert å fortelle det til noen, men da føler jeg presset for å fortelle når jeg får positiv test også. Og det er noe jeg ønsker å holde for meg selv til jeg er klar for å fortelle.. håper dette blir siste runde, nå må spiren sitte :smiley-angelic001

Veldig kjekt å se at det klaffet for dere denne gang :love017 masse lykke til videre, jeg kommer nok til å følge med deg litt :shy:
 
Jeg har også droppet temping og testing nå, usikker på hvor jeg er i syklus, men trooor 7dpo mtp smerter den ene dagen. Det har faktisk gått ganske greit å kutte de faste rutinene jeg har hatt med temping, litt deilig å ikke tenke så mye på det :)
Godt å ha noen prosjekter å holde hodet opptatt med, så satser vi på plutselig positiv test hos deg :Heartred
Jeg ser for meg det blir en veldig fri måned, det gleder jeg meg til :D håper spiren plutselig sitter hos deg, det fortjener du❤️❤️
 
Back
Topp