Tusen takk krysser fingrene for plutselig 2 streker på testene!Håper du er 7 dpo og at testen blir positiv snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk krysser fingrene for plutselig 2 streker på testene!Håper du er 7 dpo og at testen blir positiv snart
Takk som spør det går fint, jeg er 3 dpo i dag utifra symptomer. Jeg tester/temper ikke. Har vært litt i tvil om jeg skal ta wild yam eller ikke. Jeg har jo blitt gravid hver gang jeg har brukt wild yam, men det har nok vært helt tilfeldig men jeg startet opp i dag, så får vi se om jeg er like heldig denne gangenHvordan går det med deg?
Ikke tester jeg etter el, ikke temper jeg. Og jeg har egentlig kommet der at jeg har gitt opp og koser meg med mine to fine. Har sett fordeler med to barn også, så tror jeg kan klare å slå meg til ro med detTakk som spør det går fint, jeg er 3 dpo i dag utifra symptomer. Jeg tester/temper ikke. Har vært litt i tvil om jeg skal ta wild yam eller ikke. Jeg har jo blitt gravid hver gang jeg har brukt wild yam, men det har nok vært helt tilfeldig men jeg startet opp i dag, så får vi se om jeg er like heldig denne gangen
Hvordan går det med deg? Vi ligger nesten likt i syklus tror jeg, men du får nok el tidligere enn meg så du kan vel teste nå? Krysser fingrene og håper veldig for deg
Føler med deg, jeg jobber med å komme dit jeg ogsåIkke tester jeg etter el, ikke temper jeg. Og jeg har egentlig kommet der at jeg har gitt opp og koser meg med mine to fine. Har sett fordeler med to barn også, så tror jeg kan klare å slå meg til ro med det
I følge smerter, så er jeg 5-6dpo
Men vi har fått kattunge i hus og holder på å ruge frem kyllinger, så noen "babyer" blir det i hus likevel
Takk for synspunkter viktig å ta i betraktning disse skyggestrekene. Jeg har fått så mange av de i det siste og jeg vet jeg hadde blitt lei meg. Så jeg veier mest mot å vente til jeg kommer hjem. Svar vil jeg få før eller siden uansettDet blir spennende å se når du begynner å teste!
Personlig hadde jeg nok ventet til 10dpo, spesielt med så mange tester som for tiden har skyggestrek til tross for ingen graviditet. Men det er mest fordi jeg hadde blitt så utrolig skuffet. Kommer vel litt an på om du klarer å vente til søndag. DPO land før testing er så syyykt langtrukken. Forhåpentligvis vil ferien gjøre det litt bedre
Enig, er redd det vil ødelegge med negativ test/skygge. Bedre å vente til jeg kommer hjemVent til 10 DPO, så slipper du en eventuell skuffelse på tur!
Ellers synes jeg dere skal høre med Porsgrunn. Dere har jo klart å bli gravide flere ganger, tross tynn slimhinne, så det er jo håp. De har sikkert gode råd også. Tror ikke du klarer å legge fra deg tanken om du ikke gir det et forsøk.
Kjente "jeg klarer ikke å gi dere søsken"-følelsene selv da eldste kommenterte mensen og at det "ikke ble baby nå heller" da vi sto i prøvedriten. Jeg føler med deg og støtter deg i kampmodus!
Har du beskrevet til ham hvordan du har det og hva du føler? Kanskje han vil da? <3Enig, er redd det vil ødelegge med negativ test/skygge. Bedre å vente til jeg kommer hjem
Du sier noe der, kanskje jeg må prøve alt jeg kan før jeg kan gi opp men jeg er i tvil om jeg får mannen med på ivf
Åå så trist å høre han si det det er utrolig sårt, føles så urettferdig ut.
Takk, glad for å se det går bra med deg
PP husker jeg ikke lenger, cd 21, 4 dpo
Så var jeg i dpo-land igjen. Jeg hadde vel egentlig gitt opp, levde livet som normalt og tok alt veldig rolig. Frem til cd 15. Da så jeg og barna en film sammen, der var det ei jente på ca 7 år som skulle få en lillebror. Både eldste og minste (6 og 7 år) begynte å fortelle hvor sterkt de ønsket vi skulle få en baby (dette har de sagt før også, men ikke så detaljert) Jeg sa at en baby ville forandre livet vårt mye og begynte å fortelle hva en baby krever. Men de hadde tenkt på alt og hadde løsningen, de skulle hjelpe meg masse det var egentlig da det gikk opp for meg hvor lenge vi hadde prøvd og at jeg ikke har noe jeg skulle sagt. Dette er ikke et valg, liksom. Vi har prøvd så godt vi kunne, men det har ikke blitt noe baby. Det knuser hjertet mitt at jeg ikke kan gi de et søsken. De er så omsorgsfulle og har masse kjærlighet å gi, de fortjener et søsken
Men dette satte meg i kamp-modus igjen, vi MÅ klare å få en baby!!
El kom på cd 17, vi har lagt inn aksjer og krysser alt jeg kan
I dag våknet jeg av meg selv kl 06.30 og gravde frem tempmåleren. Jeg tempet ca 06.37, vet ikke om det spiller inn på tempen, men jeg synes den er lav. 36.62. I de andre "gode" pp'ene mine så var tempen 36.7x 4 dpo, så nå er jeg redd kroppen sovner igjen. Gjerne jeg ikke har skikkelige eggløsninger lenger? Dårlige egg og en avstengt livmor??
Var inne på tanken på IVF da jeg hørte Porsgrunn hadde åpnet for 3 barn pr par. Men jeg mener jeg har lest at de ikke setter inn egg om slimhinnen er tynnere enn 7mm? Min er alltid rundt 5mm, jeg aner ikke hvordan jeg skal få den tykkere heller.
Nå er jeg full av hormoner, biter til alle som snakker til meg. Hjalp ikke å miste håpet for denne pp heller..
Symptomer så langt
Murringer
Litt øm nederst i magen
En kvise
Sinnsykt hormonell!!!
Sist jeg var så hormonell i dpo-land var i desember. Da ble jeg gravid. Har startet på wild yam og spiser ananas fra 1-5 dpo.
Vi har heldigvis funnet ut at vi skal på en liten ferie fra torsdag til søndag. Tenkte å teste 9 dpo, men det er på lørdag. Ta med tester eller vente til søndag kveld 10 dpo????
Nei, jeg har ikke nevnt så mye for han egentlig. Jeg må nok ta en ordentlig prat med han og fortelle hvordan jeg har det og hva jeg ønskerHar du beskrevet til ham hvordan du har det og hva du føler? Kanskje han vil da? <3
Ja, det er litt trist, men samtidig forfriskende ærlig. Hun hadde jo rett. Og jeg er jo glad de er/var så interessert i det som skjer med kroppen. Ikke så mange 2- og 4-åringer som vet hva mensen er og hvorfor man har det!
Ååh tusen takk som deler! Det ga litt mer håp håper også jeg slipper ivf, det høres heftig ut!Porsgrunn er ikke så opptatt av slimhinnen lenger Jeg fikk høre at dette med slimhinne var subjektivt, veldig forskjellig fra person til person og at også tynne slimhinner gir positivt resultat. Ville bare skyte det inn - håper du slipper ivf og at spiren allerede er på vei!
Her er både hjerte og "flire så en gråter" riktig respons! xD Ja, del det med ham!Nei, jeg har ikke nevnt så mye for han egentlig. Jeg må nok ta en ordentlig prat med han og fortelle hvordan jeg har det og hva jeg ønsker
Det er sant! Mine har nettopp lært hva mensen er, jeg følte det var så vulgært de flippa ut hvis de så en prikk med blod, så skulle de liksom få se mamma som har svære tørk med blod fra tissen
Hehe de er kanskje litt større enn dine, så jeg får gå litt på do i fred nåHer er både hjerte og "flire så en gråter" riktig respons! xD Ja, del det med ham!
Nesjda, ikke vulgært. Alle damer har mensen. Men heldig du som tydeligvis har fått gå på do i fred i opptil én uke i måneden. xD
Joo, men dine har jo også vært små!Hehe de er kanskje litt større enn dine, så jeg får gå litt på do i fred nå
Hahaah!! Se for deg ansiktet på eldste her første gang hun var med meg på do og jeg måtte tømme og putte i menskopp foran henne Hun klarte ikke fatte hvor den koppen ble av! Og den var jo såå svæær, skjønte ikke at heele den skulle ha plass oppi der Jeg holdt på å le meg ihjel på doskåla!Nei, jeg har ikke nevnt så mye for han egentlig. Jeg må nok ta en ordentlig prat med han og fortelle hvordan jeg har det og hva jeg ønsker
Det er sant! Mine har nettopp lært hva mensen er, jeg følte det var så vulgært de flippa ut hvis de så en prikk med blod, så skulle de liksom få se mamma som har svære tørk med blod fra tissen