Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo og negative tester..
Vis vedlegget 439973
Opplevde plutselig kvalme i dag som gikk bort når jeg spiste. Så ble jeg akutt sulten igjen etter 2 timer, dette var litt spennende jeg får håpe litt videre
Helt enig, jeg ser også!Jeg syns jeg ser en svak skygge jeg!!
Håper med deg
Takk jeg klarer ikke å se noe i virkelighetenJeg syns jeg ser en svak skygge jeg!!
Håper med deg
Sender deg en klemI går, 10 dpo, på vei inn i badeland så kom mensen jeg skjønner ingenting! Har el vært på cd 14? Det stemmer absolutt ikke med symptomene Har jeg plutselig fått kortere lutealfase??
Så skuffet og lei meg nå
Tusen takkSender deg en klem
Jeg leste på symptomene nå, og det kan se ut som el var på cd 14. Men rart at el smertene var tilstede så kraftig og så lenge etter. Hvis dette var en kort lutealfase så var det første gang, ja.Så rart! Men jeg hadde også kort lutealfase etter MA. Er det første gang du har hatt så kort? Snakk med mannen og ring Porsgrunn. Tror du/dere trenger en endring og ikke at du styrer med alt dette alene. <3
Sender en god klem du står jammen i en kamp, og vi alle heier på deg har ikke så mye råd å komme med, men jeg tenker ofte på deg og kikker innom for å sjekke hvordan det gårMå bare tømme litt tanker i kveld..
I dag har jeg ikke vært en god mamma for skattene mine jeg ble skikkelig lei meg og tok det veldig hardt denne gang, så i dag har jeg vært på gråten hele tiden og bare vært sint og irritert på alle.
Da vi var på ferien så jeg maaange babyer/små, vogner, gravide +++ og jeg kjente hvor sterkt jeg ønsker å gå gravid igjen, den siste baby, et søsken, følelsen av å være komplett. Gledet meg til å teste og hadde store håp.
Det følels så tomt og håpløst ut. Sitter med mange spørsmål, hvorfor er det så vanskelig? Hva er galt? Hva kan jeg gjør for å bli gravid??
Føler jo jeg har prøvd det meste. Alt føles bare urettferdig og vondt.
Som jeg skrev i meldingen over så tenker jeg å snakke med mannen i kveld ang ivf. Han har alltid sagt at han ikke vil gå så langt, så jeg gruer meg litt.. men jeg har booket time hos gyn i neste uke, håper jeg får brukt den
Vil også takke dere for støtte, det varmer
Hvis han hadde visst hva du hadde gått gjennom det siste halvannet året, så hadde han nok ikke vært så bastant. Fortell alt. <3 Lykke til, klemmer sendes.Må bare tømme litt tanker i kveld..
I dag har jeg ikke vært en god mamma for skattene mine jeg ble skikkelig lei meg og tok det veldig hardt denne gang, så i dag har jeg vært på gråten hele tiden og bare vært sint og irritert på alle.
Da vi var på ferien så jeg maaange babyer/små, vogner, gravide +++ og jeg kjente hvor sterkt jeg ønsker å gå gravid igjen, den siste baby, et søsken, følelsen av å være komplett. Gledet meg til å teste og hadde store håp.
Det følels så tomt og håpløst ut. Sitter med mange spørsmål, hvorfor er det så vanskelig? Hva er galt? Hva kan jeg gjør for å bli gravid??
Føler jo jeg har prøvd det meste. Alt føles bare urettferdig og vondt.
Som jeg skrev i meldingen over så tenker jeg å snakke med mannen i kveld ang ivf. Han har alltid sagt at han ikke vil gå så langt, så jeg gruer meg litt.. men jeg har booket time hos gyn i neste uke, håper jeg får brukt den
Vil også takke dere for støtte, det varmer
Det blir ikke ivf på oss, og det kjennes ok. Vi fikk en fin prat sammen, og det kan godt hende han plutselig kommer med grønt lys etter han har fordøyd det litt men jeg tror ikke jeg orker alt med ivf, det høres utrolig slitsomt ut både fysisk og psykisk.Ja, hvordan gikk det? <3
Tenker på deg lykke til hos gynekolog i morgen!Det blir ikke ivf på oss, og det kjennes ok. Vi fikk en fin prat sammen, og det kan godt hende han plutselig kommer med grønt lys etter han har fordøyd det litt men jeg tror ikke jeg orker alt med ivf, det høres utrolig slitsomt ut både fysisk og psykisk.
Jeg har ikke vært flink til å ta metforminen i de siste månedene. Leste at metformin kan gi bedre eggkvalitet og alle gangene jeg har blitt gravid har jeg tatt 3x850 mg daglig. Det har jeg gjort i 3 uker nå og håper det kan hjelpe.
Jeg har time til gynekolog i morgen bare for å ta en titt og prat, + celleprøve. Spent på hva vi ser der!
Jeg googlet, de vokser 2 mm i døgnet. Så hvis det slippes på cd 17 så er det ca 21 mm, det hadde vært braEtter min erfaring ønsker de at de skal være hvertfall 20 mm før de slipper Usikker på hvor fort de vokser, litt i rykk og napp, men 11 mm nå cd 12.. kanskje rundt cd 15-17? Aner ikke