Tusen takk gode deg håper alt er bra med degTenker på deg lykke til hos gynekolog i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk gode deg håper alt er bra med degTenker på deg lykke til hos gynekolog i morgen!
Alt fint her Sender en god styrkeklem din veiTusen takk gode deg håper alt er bra med deg
Jeg har også kjent det på "feil side" mange ganger. Tvi-tvi! Kom nå, gullegg!Håper jeg får sovet godt i natt så jeg får en god temp i morgen, spent på om el er i kveld eller i morgen.
Mye verk på høyre side, noe som er veldig rart siden det er venstre som slipper denne gang
Vis vedlegget 441285
Jeg har i allefall lært at jeg ikke kan kjenne hvilken side egget slipper påJeg har også kjent det på "feil side" mange ganger. Tvi-tvi! Kom nå, gullegg!
Tusen takk! Helt uvirkelig å tenke at jeg kunne vært fødeklar nå hvis alt hadde gått fintHåper sånn at det klaffer for deg denne pp
Ja , det er nok uvirkelig å tenke på .Tusen takk! Helt uvirkelig å tenke at jeg kunne vært fødeklar nå hvis alt hadde gått fint
Har du født eller er du rett rundt hjørnet?
Ååh så spennende håper den starter av seg selv i helgen og at du får en kjempefin fødsel masse lykke tilJa , det er nok uvirkelig å tenke på .
Jeg har ikke født enda :/, blir satt i gang på onsdag om det ikke har skjedd noe før det . Så jeg bare håper det skjer noe i løpet av helgen
Jeg skimter skygge og venter håpefullt sammen med deg!Skygge eller noe på gang? Uansett så er det litt gøy med spenning tror jeg er 9 dpo
Vis vedlegget 441898
Tusen takk make sure er jo veldig kjent for skygger for tiden, men håper dette utvikler segJeg skimter skygge og venter håpefullt sammen med deg!
Tror det er babystrekSkygge eller noe på gang? Uansett så er det litt gøy med spenning tror jeg er 9 dpo
Vis vedlegget 441898