Patience needed..

Jeg blødde litt etter gyn røsket oppi der, så jeg tenkte mye på hvordan det skulle bli med aksjelegging mtp sår/infeksjon.
Men i går da vi skulle legge oss så var alt blodet borte og jeg har ikke sett mer til det :D vi fikk lagt inn aksjer i går, cd 15 og med denne testen nå, så regner jeg med positiv test i kveld og el i morgen :D
Screenshot_20240806_105258_Premom.jpg

Jeg føler kroppen er tilbake til normalen denne gang! Det er så deilig og gir mye håp❤️
I de siste pp'ene så har jeg fått positiv el test samme dag som el, puppene har vært super ømme hele tiden, el smerter i 10 dager ++ = ingen kontrol.
Nå har jeg hatt svake el symptomer frem til i går, da ble de veldig tydelige. I dag kjenner jeg puppene begynner å bli ømme, dvs el nærmer seg og når egget har sluppet blir de super ømme :hilarious: håper jeg får en fin stigning i tempen etter el, det har jeg heller ikke gjort i disse tull-pp'ene..

Så håper jeg denne gode følelsen jeg har får en lykkelig slutt :love017

Håper jeg får sovet godt i natt så jeg får en god temp i morgen, spent på om el er i kveld eller i morgen.
Mye verk på høyre side, noe som er veldig rart siden det er venstre som slipper denne gang :laughing002
Screenshot_20240808_212741_Premom.jpg

Tusen takk! Helt uvirkelig å tenke at jeg kunne vært fødeklar nå hvis alt hadde gått fint ❤️
Har du født eller er du rett rundt hjørnet? :D
Ja , det er nok uvirkelig å tenke på ❤️.
Jeg har ikke født enda :/, blir satt i gang på onsdag om det ikke har skjedd noe før det . Så jeg bare håper det skjer noe i løpet av helgen ❤️

Ja , det er nok uvirkelig å tenke på ❤️.
Jeg har ikke født enda :/, blir satt i gang på onsdag om det ikke har skjedd noe før det . Så jeg bare håper det skjer noe i løpet av helgen ❤️
Ååh så spennende :excited001 håper den starter av seg selv i helgen og at du får en kjempefin fødsel :love017 masse lykke til ❤️:D

Javel.. der mistet jeg troen for denne gang. Jeg skjønner ikke hva som skjer med tempen, helt siden april har jeg hatt "dårlig" temp rundt el og dagene etter. Før det var det veldig tydelig når el var og veldig fin økning i dagene etter.
Jeg følte meg sikker på at el skjedde i går kveld pga smerter jeg hadde, tempen i går og i dag er for høy til å være el. Jeg har pleid å ha el på 36.16 - 36.24, nå er den 36.31.
Jeg føler kroppen ikke har skikkelig el når tempen ikke er som før, og siden jeg heller ikke har blitt gravid etter dette startet så blir det en liten bekreftelse.
Jaja, jeg får bare fortsette tempingen å se. Planen var å starte på progesteron og albyl-e 3 dpo..
Screenshot_20240809_092955_FF App.jpg

Da har jeg kommet til cd 23 og jeg er ganske sikker på at jeg er 4-5 dpo men jeg sliter som vanlig med tempen. Den vil bare ikke opp. I går økte den endelig, men ikke noe mer i dag.

Screenshot_20240813_112115_FF App.jpg
Her er en temp fra tidligere, da økte den fint og jeg ble gravid 3 ganger når tempen økte så fint.
Screenshot_20240813_112858_FF App.jpg

Det er nok på tide at jeg innser at kroppen ikke ønsker flere graviditeter. Det har vært utrolig vanskelig denne gang, masse tull med kroppen min. Men så er det et stort valg å ta å faktisk stoppe prøvingen på nr 3..

Skygge eller noe på gang? Uansett så er det litt gøy med spenning :laughing002 tror jeg er 9 dpo
20240817_171816.jpg

Back
Topp