Patience needed..

Jaaa, husker jo vi var på ikm-grupper sammen flere ganger før jeg ble gravid- og her sitter du endelig som gravid :love7 :talk017:happy093:love017:smiley-angelic001:sad010 Krysser alt jeg har for at dette er TERMINSPIREN du har ventet og lengtet sånn etter:smiley-angelic001:Heartred:signs003
Det har tatt sin tid, ja :hilarious: håper denne sitter! Xxx

Jeg spottet 9 DPO samme dag/dagen etter jeg fikk positiv test. Er 7+5 i dag og alt ser bra ut så langt ❤️
tusen takk for oppløftende ord ❤️ håper jeg er like heldig.

men fikk ikke så god følelse av testen jeg tok nå. Føler den er svakere. Jeg vet det er mye som spiller inn nå i starten, men jeg pleier å teste best på kvelden og urinen var veldig konsentrert...
20240819_201323.jpg

Håper så inderlig for deg <3 <3
Testene kan jo også variere ut ifra fargestoff og sånn, men skjønner jo at optimismen lar vente på seg med tanke på historikken din :(
Håper sånn på terminspire for dere <3

Tusen takk for trøstende ord og varme klemmer❤️❤️ det er helt sykt at jeg aldri skal få terminspiren..utrolig vondt med disse opp og ned turene hele tiden. Føles umulig ut..

Samtidig klarer jeg ikke å gi heelt opp før jeg ser at den synker. :shy: det burde vel skje til i morgen tenker jeg..

Tusen takk for trøstende ord og varme klemmer❤️❤️ det er helt sykt at jeg aldri skal få terminspiren..utrolig vondt med disse opp og ned turene hele tiden. Føles umulig ut..

Samtidig klarer jeg ikke å gi heelt opp før jeg ser at den synker. :shy: det burde vel skje til i morgen tenker jeg..
Jeg håper at du fortsetter å dele med mannen din (og helst at han ombestemmer seg). Du skal ikke være alene om dette! <3

Jeg syns den er sterkere enn de du la ut fra 11 og 12 dpo.
Den er jo svak, men ser en stigning! Kanskje kroppen bare bruker litt tid på å komme igang med skikkelig hcg stigning? Håpet er ikke helt ute enda!
Jeg krysser fingrene og håper så veldig styrken skyter fart snart!
Sender en klem :Heartred

Jeg håper at du fortsetter å dele med mannen din (og helst at han ombestemmer seg). Du skal ikke være alene om dette! <3
Ja, jeg deler med mannen og han trøster så godt han kan❤️ ang ivf, (hvis det var det du siktet til?) Så har vi lagt det bort. Hvis vi ikke klarer det på egenhånd så blir det ikke baby. Det kan virke som kroppen min ikke vil være gravid igjen :confused013

Jeg syns den er sterkere enn de du la ut fra 11 og 12 dpo.
Den er jo svak, men ser en stigning! Kanskje kroppen bare bruker litt tid på å komme igang med skikkelig hcg stigning? Håpet er ikke helt ute enda!
Jeg krysser fingrene og håper så veldig styrken skyter fart snart!
Sender en klem :Heartred
Tusen takk for håp og klem❤️ denne meldingen gjorde at jeg gikk å testet :laughing002

Begge strekene kom opp med en gang, det gjorde de ikke i går. BP har økt synes jeg, kanskje jeg må krysse fingrene litt til? ❤️
20240821_095055.jpg
20240821_094954.jpg

Last edited:
Ja, jeg deler med mannen og han trøster så godt han kan❤️ ang ivf, (hvis det var det du siktet til?) Så har vi lagt det bort. Hvis vi ikke klarer det på egenhånd så blir det ikke baby. Det kan virke som kroppen min ikke vil være gravid igjen :confused013
Ja, det var IVF jeg tenkte på. Forstod det som at du var åpen for det, men ikke han. Men skjønner... Kroppen din vil nok helt sikkert det, men det kjedelige med kroppen er også at den ikke alltid blir det når vi vil. :( Håper at dette er en spire og ikke en streifer!!!

Tusen takk for håp og klem❤️ denne meldingen gjorde at jeg gikk å testet :laughing002

Begge strekene kom opp med en gang, det gjorde de ikke i går. BP har økt synes jeg, kanskje jeg må krysse fingrene litt til? ❤️
Vis vedlegget 442221
Vis vedlegget 442231
Ville ikke mistet håpet helt enda nei. Går jo veldig sakte i starten fordi det er så lave tall med hcg som dobbles. Heier på en terminspire og håper det er tilfellet :Heartred

Jeg ser godt forskjell! Og det var sånn jeg så endring de aller første dagene, at streken kom frem litt fortere enn dagen før selv om de var svake!
Krysser fingrene :Heartpink

Forstår situasjonen din godt. Har også en drøm om nr 3, men ser dårlig ut :(
Tok i dag og fikk først at appen ser en strek, og så ikke. Selv var jeg veldig usikker. Mister litt troen, selv om man håper.

Vedlegg

• IMG_0821.png
    IMG_0821.png
    2,7 MB · Visninger: 21
  • IMG_0822.png
    IMG_0822.png
    3,1 MB · Visninger: 25
Ja, det var IVF jeg tenkte på. Forstod det som at du var åpen for det, men ikke han. Men skjønner... Kroppen din vil nok helt sikkert det, men det kjedelige med kroppen er også at den ikke alltid blir det når vi vil. :( Håper at dette er en spire og ikke en streifer!!!
Jo, jeg fikk et innfall når jeg var drittlei :hilarious: men etter å ha tenkt meg om så fant jeg ro med å droppe ivf. ❤️ nå håper jeg alt jeg kan på at denne sitter :smiley-angelic001

Forstår situasjonen din godt. Har også en drøm om nr 3, men ser dårlig ut :(
Tok i dag og fikk først at appen ser en strek, og så ikke. Selv var jeg veldig usikker. Mister litt troen, selv om man håper.
Klarer dessverre ikke å se noe :( har dere prøvd lenge?

Back
Topp