Patience needed..

For en thriller!! Denne spiren må da sitte ❤️❤️
 
Klarer dessverre ikke å se noe :( har dere prøvd lenge?
Nei, vi har egt ikke det. Har tatt clearblue også, ikke noe spire her… Har to fra før av som begge satt på første forsøk, så tok det egt litt for gitt at det skulle det nå også. Men er 6 år siden minsten, så har nok skjedd endringer hos meg. Skal til gyn til uken, så får jeg bare kjøpe inn tester for å følge EL.
 
Nei, vi har egt ikke det. Har tatt clearblue også, ikke noe spire her… Har to fra før av som begge satt på første forsøk, så tok det egt litt for gitt at det skulle det nå også. Men er 6 år siden minsten, så har nok skjedd endringer hos meg. Skal til gyn til uken, så får jeg bare kjøpe inn tester for å følge EL.
Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt nå.
 
Ønsket den var sterkere.. håper jeg får tydelig svar i løpet av dagen!
20240822_101805.jpg
 
Så utrolig trist og lei meg på dine vegne❤️❤️❤️
 
Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt krysswr

Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt nå.
Krysser alt som krysses kan for dere! <3
 
I går kveld fikk jeg sterke menssmerter og tr kom når jeg skulle legge meg. Fint å slippe å vente lenger, nå gikk det jo ikke uansett. Allerede på cd 2, men føles som en evighet til el.
Mulig jeg har problemer med implantasjonen? Jeg blir jo gravid, bare så rart at jeg mister alle til omtrent samme tid.
Noen som vet om det er hjelp å få mot det?


I dag er termindagen til første spiren jeg mistet ❤️
 
Back
Topp