mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ååååh, håper, håper og krysser alt jeg har De er sterkere nå Har du vurdert å måle hcg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg må kjøre så langt til legen.. tenker det går sin gang uansettÅåååh, håper, håper og krysser alt jeg har De er sterkere nå Har du vurdert å måle hcg?
Takk tørr ikke å tro på det helt enda..Se det,ja! Gratulerer
Se der ja! Kjenner jeg holder pusten sammen med deg! Håper håper håååper dette er terminspiren du har ventet på!!
Nei, vi har egt ikke det. Har tatt clearblue også, ikke noe spire her… Har to fra før av som begge satt på første forsøk, så tok det egt litt for gitt at det skulle det nå også. Men er 6 år siden minsten, så har nok skjedd endringer hos meg. Skal til gyn til uken, så får jeg bare kjøpe inn tester for å følge EL.Klarer dessverre ikke å se noe har dere prøvd lenge?
Nei, jeg må kjøre så langt til legen.. tenker det går sin gang uansett
Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt nå.Nei, vi har egt ikke det. Har tatt clearblue også, ikke noe spire her… Har to fra før av som begge satt på første forsøk, så tok det egt litt for gitt at det skulle det nå også. Men er 6 år siden minsten, så har nok skjedd endringer hos meg. Skal til gyn til uken, så får jeg bare kjøpe inn tester for å følge EL.
Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt krysswr
Krysser alt som krysses kan for dere! <3Vi har også 2 som satt på første forsøk, de er 6 og 7 år nå. Denne gang har vi prøvd i 1 1/2 år på nr 3, blitt gravid flere ganger men mister tidlig. Vet ikke hvilken vei denne graviditeten går enda, så det er veldig tungt nå.