God pause til deg. Håper det klaffer snart!Så kjekt du kommer innom å sjekker meg det gikk ikke denne gang heller. Nå skal jeg følge opp ikm gruppen min denne uken, så blir det forum-pause en stund.
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God pause til deg. Håper det klaffer snart!Så kjekt du kommer innom å sjekker meg det gikk ikke denne gang heller. Nå skal jeg følge opp ikm gruppen min denne uken, så blir det forum-pause en stund.
Hvordan går det med deg?
Det hørtes gøy ut smart å snu hode litt ang baby å se det positive i hvordan dere har det nå, jeg prøver på det samme.Det går egentlig fint vi skal på torsdag dra til dk, ha noen netter i Hirtshals i feriehuset til svigers. Kjøre ned til København, over øresund-brua og over til Sverige. Ha ei natt her og ei natt der, finner det ut på veien det hadde vel ikke vært så enkelt med en liten en på slep, så prøver å se det positive i slik vi har det
Tenker på deg og håper du får en god pause
God pause til deg. Håper det klaffer snart!
Tusen takkTenker på deg. Pause kan hjelpe! <3
God du er som spør, takk det går veldig bra her, nå er jeg der jeg ønsker å være. Nyter livet som er nå, minimalt med fokus på prøvingen og tror jeg har innsett at det ikke blir flere babyer. Det ble ingenting i forrige syklus heller, og det går helt fintHvordan går det med deg?
Så godt å høre Noen ganger så blir man også plutselig gravid når man ikke tenker på det også, det som skjer det skjer og da er det en mening med detGod du er som spør, takk det går veldig bra her, nå er jeg der jeg ønsker å være. Nyter livet som er nå, minimalt med fokus på prøvingen og tror jeg har innsett at det ikke blir flere babyer. Det ble ingenting i forrige syklus heller, og det går helt fint
Hvordan går det med deg? Har du blitt gravid igjen?
Kanskje det skjer meg også? jeg tenker også at det som er meningen, det skjer så får vi bare se... der er i alle fall deilig å ikke være så opptatt av detSå godt å høre Noen ganger så blir man også plutselig gravid når man ikke tenker på det også, det som skjer det skjer og da er det en mening med det
Nei, men er 1 DPO nå. Var hos legen på fredag og han så lyst på det. Har også henvist til GYN
Gode deg håper kroppen din er klar for nr 2 ganske snartTenker på deg
Ble ikke gravid den PP, men var en positiv tur hos GYN. Ikke noe galt her i gården og har mange eggposer(flere en hun forventet med tanke på alder). Men, fikk resept på 1 mg folsyre som er noe man burde ta når man er 40+, skal teste Letrozol neste syklus om det ikke klaffer nå også skal jeg starte på progrestron så fort jeg blir gravid.Kanskje det skjer meg også? jeg tenker også at det som er meningen, det skjer så får vi bare se... der er i alle fall deilig å ikke være så opptatt av det
Så spennende! Håper du får positiv test nå så du kan avlyse gyn