Patience needed..

Så kjekt du kommer innom å sjekker meg ❤️❤️ det gikk ikke denne gang heller. Nå skal jeg følge opp ikm gruppen min denne uken, så blir det forum-pause en stund.
Hvordan går det med deg? ❤️
God pause til deg. Håper det klaffer snart!

Det går egentlig fint :)vi skal på torsdag dra til dk, ha noen netter i Hirtshals i feriehuset til svigers. Kjøre ned til København, over øresund-brua og over til Sverige. Ha ei natt her og ei natt der, finner det ut på veien :) det hadde vel ikke vært så enkelt med en liten en på slep, så prøver å se det positive i slik vi har det :):Heartred

Tenker på deg og håper du får en god pause :Heartred
Det hørtes gøy ut :D smart å snu hode litt ang baby å se det positive i hvordan dere har det nå, jeg prøver på det samme.
God tur i morgen!

Takk for det ❤️

Så var dagen her... 1 oktober. Termindatoen til spiren jeg var så sikker på jeg skulle få, det skulle jo bli bursdagsgaven min❤️

Så ble jeg 39 år uten en nr 3, hadde første spiren blitt til så hadde jeg fått nr 3 da jeg var 37 år. Årene går, hvor lenge skal vi prøve?

Nå tar jeg en forumspause på ubestemt tid, kjenner at denne plassen gjør meg mer trist enn glad nå.

Håper dere alle får en fin høst❤️
Screenshot_20241001_101540_Nrs.jpg

Håper det ordner seg med god dose q10! Og uansett, så ønsker jeg deg alt vel! Har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg her på forumet. Håper vi sees i en termingruppe.

Føler med deg:HeartredVil egentlig bare sende deg en god klem og så håper jeg vi plutselig ser deg i en termingruppe om ikke så lenge likevel :Heartred

Uff, sender deg mange, gode klemmer❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

:Heartredjeg har ikke så mange ord å komme med da jeg selv vet hvor sår den følelsen er, men ville hvertfall sende deg en megastor bamseklem og ønsker deg alt det beste:Heartred

Hvordan går det med deg? :Heartred
God du er som spør, takk❤️ det går veldig bra her, nå er jeg der jeg ønsker å være. Nyter livet som er nå, minimalt med fokus på prøvingen og tror jeg har innsett at det ikke blir flere babyer. Det ble ingenting i forrige syklus heller, og det går helt fint ❤️

Hvordan går det med deg? Har du blitt gravid igjen? :love017

God du er som spør, takk❤️ det går veldig bra her, nå er jeg der jeg ønsker å være. Nyter livet som er nå, minimalt med fokus på prøvingen og tror jeg har innsett at det ikke blir flere babyer. Det ble ingenting i forrige syklus heller, og det går helt fint ❤️

Hvordan går det med deg? Har du blitt gravid igjen? :love017
Så godt å høre :Heartred Noen ganger så blir man også plutselig gravid når man ikke tenker på det også, det som skjer det skjer og da er det en mening med det :Heartred

Nei, men er 1 DPO nå. Var hos legen på fredag og han så lyst på det. Har også henvist til GYN

Så godt å høre :Heartred Noen ganger så blir man også plutselig gravid når man ikke tenker på det også, det som skjer det skjer og da er det en mening med det :Heartred

Nei, men er 1 DPO nå. Var hos legen på fredag og han så lyst på det. Har også henvist til GYN
Kanskje det skjer meg også? ❤️ jeg tenker også at det som er meningen, det skjer ❤️ så får vi bare se... der er i alle fall deilig å ikke være så opptatt av det :)

Så spennende! Håper du får positiv test nå så du kan avlyse gyn :love017 :woot:

Kanskje det skjer meg også? ❤️ jeg tenker også at det som er meningen, det skjer ❤️ så får vi bare se... der er i alle fall deilig å ikke være så opptatt av det :)

Så spennende! Håper du får positiv test nå så du kan avlyse gyn :love017 :woot:
Ble ikke gravid den PP, men var en positiv tur hos GYN. Ikke noe galt her i gården og har mange eggposer(flere en hun forventet med tanke på alder). Men, fikk resept på 1 mg folsyre som er noe man burde ta når man er 40+, skal teste Letrozol neste syklus om det ikke klaffer nå også skal jeg starte på progrestron så fort jeg blir gravid.

Har en mere avslappet følelse nå en i starten. Veldig deilig :love7godt å høre at du har det mere avslappet også. Har troa på at det skjer en dag for oss begge to

Back
Topp