Tusen takk, kjære degHåper du blir gravid nåSender masse baby støv og krysser alt som x kan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kjære degHåper du blir gravid nåSender masse baby støv og krysser alt som x kan
Ble 3 blanke i dagTusen takk, kjære deghåper det samme for deg
spent på din neste test
![]()
Neei, så utrolig teit!! Føler så veldig med degBle 3 blanke i dagHadde egentlig ikke forventa noe annet. Teite tester som holder meg for narr..
![]()
Ja, bare 9 DPO. Skal vente med å teste til TR evt kommer . Så vet jeg det 100%Neei, så utrolig teit!! Føler så veldig med degdritt-tester!
men du er 9 dpo? Fremdeles masse håp
![]()
Misunner dere som klarer det!! Jeg har ikke den store testetrangen lenger, nå er det bare trist å teste egentlig. Men om jeg venter med å teste til f.eks 12 dpo så er hodet mitt 100% sikker på at jeg er gravid. Aner ikke hvorfor, det er nok noen skruer løs oppi derJa, bare 9 DPO. Skal vente med å teste til TR evt kommer . Så vet jeg det 100%
Jeg skal ærlig innrømme det er veldig sårt at flere her inne er gravid med nr 2 på denne tiden jeg har prøvd. Men slik er det nå. Jeg unner alle det, skulle bare ønske at vi langtidsprøvere også satt med en baby eller 2 snartdet var veldig kjekt å se flere langtidsprøvere ble gravide i sommer/høst
det gir håp.
Jeg var 32 da jeg fødte sist, strax 7 år siden. + PCOS, så det er nok derfor det er vanskelig denne gangen.
Hahahgøy med symptomer så tidlig, og at du faktisk vet hva de betyr
![]()
Ååå, husker du det? Det er jo såå lenge siden. Vi har heldigvis ikke prøvd så lenge. Vi ombestemte oss da mannen ikke var helt klar enda, så skjedde livet og vi ble enig om at vi ikke skulle ha flere. Helt til jeg ble gravid på p-pillenVettu, det skjønner jeg veldig godtHusker vi var i de samme termingruppene når jeg prøvde på 2021 barnet, så det er jo en del år dere har prøvd
Har du visst om pcos lenge, eller er det først nå i ettertid du har funnet det ut?Kan ikke forstå hvorfor tidligere gyn har nektet deg medisiner
Jeg håper de nye medisinene du nå ENDELIG får prøve ut er veien til spire, og at du blir gravid med den svært etterlengtede spiren deres
Har vært gravid ca 20 ganger, så da regner jeg med det er lettere å kjenne igjen noen symptomene, men er ikke alle gangene jeg har kjent det heller![]()
Ååå, husker du det? Det er jo såå lenge siden. Vi har heldigvis ikke prøvd så lenge. Vi ombestemte oss da mannen ikke var helt klar enda, så skjedde livet og vi ble enig om at vi ikke skulle ha flere. Helt til jeg ble gravid på p-pillenså vi har "bare" prøvd i 2 år.
Jeg har visst om PCOS lenge, siden begynnelsen av 20 årene. Og det er samme gyn jeg har gått til siden det, så det var skuffende at hun ikke var mer behjelpelig.
Tuusen takk, kjære duhåper så veldig på det samme, det måååå bare gå nå
Oi, det er en del ganger! Trist du har mistet så mangemen jeg skjønner godt at du kjenner igjen symptomene da
![]()
CD 14
jeg har sååå mye el smerter, magen er stor og det verker på begge sidene, mest høyre. I går ble ovitrelle satt og i dag har jeg skikkelig skallebank. Birvirkning?? Er også trøtt.
Blir selvfølgelig ingen el testing pga ovitrelle, men jeg temper og er veldig spent på den.
Tenker jeg starter på Cyclogest etter jeg får kryss i FF 3 dpo. Hvis jeg er så heldig.. forrige syklus var første gang jeg fikk kryss siden mai 2024![]()
Samme her, flere historier og "navn" som setter seg fastJa visst husker jeg det og degMange av dere her inne har gjort et stort inntrykk på meg med deres historier på godt og vondt
Åh, ikke fått med meg det at du ble gravid på p-pillen. At det går ann å skifte sånn, og nå sliter du, stakkars
For en skuffende opplevelse med den første, faste gynekologen din- hun har gjort en real drittjobb og ikke tatt deg på alvor!Hvorfor i alle dager ville hun ikke hjelpe deg når hun visste om din PCOS?
Henger ikke på greip. Er sååå glad for at du har funnet en annen som hjelper deg, slik den første kjerringa skulle gjort
Nå satser vi jaggu meg på at det var de medisinene som skulle til og at det blir baby på deg
Ja, fy fader ass, er en del ganger det er snakk om, men er jo mange av de som også var kjemiske. Og de fleste av oss opplever jo det. Er snakk om at 50% av alle svangerskap går til grunne, og ender opp som mens![]()
Ja, har prøvd å få den i 1,5 år. Endelig fant jeg en gyn som ville gi den til megEr det første gang du testet sprøyta?dette blir spennende! Hvordan har dere timet sex mtp den?
Samme her, flere historier og "navn" som setter seg fastkjente deg igjen med en gang jeg kom tilbake på forumet
Jeg mistet den også i kjemisk, så totalt 5 stk på 2 år
Jeg trodde hun hadde peiling på dette for hun har også jobbet på føden. Jeg fikk letrozol og progesteron av henne, men Ovitrelle ville hun ikke gi pga pcos, så jeg trodde det var vanlig. Helt til jeg så her inne at 'alle' andre får det. Jeg tror kanskje hun ikke kjenner til ovitrelle og ikke vet at jeg må på kontroll før jeg får den?? Uansett veldig glad jeg har funnet en ny som var 100% enig i Letrozol, ovitrelle og ny type progesteron.
Jeg var også innom Hausken og spurte etter hjelp, men de sa de ikke kunne hjelpe med annet enn endometrietest eller ivf. Han mente jeg ikke ville ha utbytte av ovitrelle, så da får vi se nå, om han har rett.
Det som er greit med kjemisk er at det skjer så tidlig, du slipper å kaste bort flere uker på noe som ikke ble og syklusen er raskt tilbake. Men det er veldig vondt uansett, man rekker å se for seg livet med den lille de få dagene med positiv test![]()
Weeee, super spennende dettaCd 15 & EL
I dag er el dagen her, i følge gynkjente el smerter fra jeg stod opp og de tok seg betraktelig opp på ettermiddagen. Magen er STOR, øm, støl, vond, ubehagelig.. Alt på en gang. Mye verk på både høyre og venstre side. puppene har også begynt å bli ømme.
Det ble lagt aksjer natt til lørdag, søndag kveld og skal legges når mannen kommer hjem i kveld
Vis vedlegget 454003
Weeee, super spennende dettaHeia EL og gullegget
![]()
Haha, stemmer detSå hyggelig du husket megEr jo nok ikke så vanskelig heller, med den flokken jeg drasser rundt på
Er jo mange du har mistet også, 5 spirer på 2 år
Jo, men altså, gynekologen skal jo være behjelpelig og prøve ut "alt" for å hjelpe en. Om så for bare å se om det hjelper en på vei mot spire- glad du nå har funnet ei som tar deg på alvor og som er behjelpelig til å prøve ud diverse medisinerEr kjempespent på dine vegne denne pp
Krysser alt jeg har for spire
Selvsagt bedre å miste tidlig framfor mange uker inn i graviditeten med dét det innebærer, men uansett veldig vondt å miste den lille![]()