Patience needed..

Jeg aner ikke :hilarious: hun sa ikke noe heller, jeg forstod bare at hun ikke var helt happy med at 2 egg slippes, litt for mye virk i letrozolen :hilarious:
Det er ikke sikkert at begge eggene er brukbare, men jeg ser på det som en dobbel sjanse denne gang. Funker ikke det ene, så kan det andre bli bra :shy:❤️

Dobbel sjanse :D krysser fingrene for deg og hvem vet, kanskje det klaffer med begge eggene og du har tvillinger i vente:love017
 
Åååh wow så spennende med to egg!! Krysser fingrene for dere!!
 
Tusen takk for det ❤️ nei, pcos kan ikke bare forsvinne, men letrozolen har nok gjort den mye bedre. Vil tro at den sakte men sikkert kommer ordentlig tilbake uten letrozol.

Jeg er skikkelig gira og spent nå, håper så veldig på baby denne gang❤️

Du da, gratulerer såå mye:love017 håper du snart klarer å slappe av og at denne sitter hele veien nå ❤️
Vil anbefale å lese boken Glukoserevolusjonen, den snakker litt om PCOS!
 
Cd 15

16 mnd siden vi startet prøvingen, runde 5 med letrozol, blitt gravid på 3 av de.

Jeg var hos gynekologen min på mandag, cd 13, da hun ville ta en sjekk siden jeg har mistet 3 ganger.
Alt så veldig (!) fint ut inni der, såvidt vi kunne se antydning til pcos. Dette var veldig fint og ryddig i forhold til i høst da det så ut som rognposer inni der! Gyn mente til og med at kroppen mest sannsynlig ville fungere av seg selv, uten letrozol. Så vi ble enig om å ta det siste brettet jeg har i neste pp, og deretter prøve uten.

MEN! Denne gang er det 2 egg som slippes! Én fra hver side og begge var på 18mm :excited001 jeg hadde en fin og lang slimhinne på 5,2 mm. Gyn har aldri skrøydet av slimhinnen min, så at hun denne gang sa det minst 3 ganger gjør meg optimistisk :hilarious:

Hun tok mange blodprøver av meg, så jeg er spent på resultatet og om det blir noe mer hjelp.

Det merkes at det er en heavy eggløsning denne gang! Fikk el symptomer allerede på cd 8! Siden cd 12 har det bare blitt verre. Mye smerter, magen står på spreng og mye slim som jeg aldri har hatt før.

Denne gang har jeg tatt mye vitaminer! Fikk også takk i antibiotika mot bakteriell vaginose.

Dette tar jeg nå:

3x850 metformin
Magnesium
Selen
Sink
Jod
D vitamin
E vitamin
B12
D3
Q10
Folat
Nac
Silicea
Omega 3
LactiPlus Forte

Jeg har fått positiv el test i dag så eggene slippes i dag eller i morgen:love017
Oi så spennende!! Håper så virkelig at det sitter for deg denne gang! :Heartred :Heartred
 
JAAA!! nå må den sitte altså!! :excited001

Med alt av vitaminer jeg tar, den fine og lange slimhinnen og 2 egg, det gir meg forhåpninger :hilarious::excited001:love017:happy093.:happy093.

Går det ikke nå, så kommer det nok aldri til å gå :hilarious:
Forholdene ligger iallefall godt tilrette denne gangen :love017 :Heartred :happy093.dette skal gå!! ❤️
 
Dette er egget!!! :happy093
 
Cd 15

16 mnd siden vi startet prøvingen, runde 5 med letrozol, blitt gravid på 3 av de.

Jeg var hos gynekologen min på mandag, cd 13, da hun ville ta en sjekk siden jeg har mistet 3 ganger.
Alt så veldig (!) fint ut inni der, såvidt vi kunne se antydning til pcos. Dette var veldig fint og ryddig i forhold til i høst da det så ut som rognposer inni der! Gyn mente til og med at kroppen mest sannsynlig ville fungere av seg selv, uten letrozol. Så vi ble enig om å ta det siste brettet jeg har i neste pp, og deretter prøve uten.

MEN! Denne gang er det 2 egg som slippes! Én fra hver side og begge var på 18mm :excited001 jeg hadde en fin og lang slimhinne på 5,2 mm. Gyn har aldri skrøydet av slimhinnen min, så at hun denne gang sa det minst 3 ganger gjør meg optimistisk :hilarious:

Hun tok mange blodprøver av meg, så jeg er spent på resultatet og om det blir noe mer hjelp.

Det merkes at det er en heavy eggløsning denne gang! Fikk el symptomer allerede på cd 8! Siden cd 12 har det bare blitt verre. Mye smerter, magen står på spreng og mye slim som jeg aldri har hatt før.

Denne gang har jeg tatt mye vitaminer! Fikk også takk i antibiotika mot bakteriell vaginose.

Dette tar jeg nå:

3x850 metformin
Magnesium
Selen
Sink
Jod
D vitamin
E vitamin
B12
D3
Q10
Folat
Nac
Silicea
Omega 3
LactiPlus Forte

Jeg har fått positiv el test i dag så eggene slippes i dag eller i morgen:love017
Oi, to egg! Hvor mange letrozol-tabletter tok du denne omgangen? Jeg er jo over 40, men selv på dobbel dose letrozol var det kun ett egg som ble sluppet. Drømmen er jo å få modnet flere egg, siden de fleste er dårlige for min del.

Håper det blir en terminspire på deg denne syklusen. :Heartred
 
Oi, to egg! Hvor mange letrozol-tabletter tok du denne omgangen? Jeg er jo over 40, men selv på dobbel dose letrozol var det kun ett egg som ble sluppet. Drømmen er jo å få modnet flere egg, siden de fleste er dårlige for min del.

Håper det blir en terminspire på deg denne syklusen. :Heartred
Jeg tar dobbel dose letrozol. Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så mener jeg de litt eldre med pcos har større sjanse for å slippe flere egg?

Ser dårlig ut så langt, 10 dpo og negative tester :(
 
Jeg tar dobbel dose letrozol. Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så mener jeg de litt eldre med pcos har større sjanse for å slippe flere egg?

Ser dårlig ut så langt, 10 dpo og negative tester :(
Jeg hadde IVF og fikk ikke svaaaak antydning før 12—13 dpo. Så ikke gi opp helt enda!
 
Jeg tar dobbel dose letrozol. Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så mener jeg de litt eldre med pcos har større sjanse for å slippe flere egg?

Ser dårlig ut så langt, 10 dpo og negative tester :(
10DPO er jo relativt tidlig. Tror ikke jeg har fått ordentlig positiv noen ganger så tidlig, kun på de kjemiske.
 
11 dpo og negative tester. 11 dpo er det seineste jeg har testet positivt, så nå har jeg ingen tro mer...
Jeg tenker du ikke skal kaste inn håndkleet enda. Med mitt første barn: fikk først positiv test på ikm. Andre svangerskap: positiv test 8 dpo. Denne runden: positiv test TRE dager etter ikm :hilarious: Det er altså så ulikt fra gang til gang. Vi holder håpet oppe. Heier på deg!!
 
Cd 3 PP 376 føles det ut som..


Nå har skuffelsen lagt seg og jeg er i gang med ny pp som blir den siste med letrozol.

Det var veldig skuffende at den ikke satt denne gang når alt var så fint, tykk og lang slimhinne og 2 egg. Begynner å tro at den aldri vil sitte.
Og hvordan vil kroppen oppføre seg uten letrozol neste pp, om den ikke sitter nå?

Klokken tikke veldig og jeg begynner å kjenne på om vi har fått de 2 barna vi var ment til å få. Ønsker meg så sårt en siste..

Sorry for så mye syting..

Jeg tok litt egen-pleie i går og la negler. Vil prøve å fokusere mest mulig på andre ting denne gang, selv om jeg opprettet ikm gruppe :hilarious: :bag:

Det blir snart flere konfirmasjoner og så 17 mai og testing :hilarious:
 
Cd 3 PP 376 føles det ut som..


Nå har skuffelsen lagt seg og jeg er i gang med ny pp som blir den siste med letrozol.

Det var veldig skuffende at den ikke satt denne gang når alt var så fint, tykk og lang slimhinne og 2 egg. Begynner å tro at den aldri vil sitte.
Og hvordan vil kroppen oppføre seg uten letrozol neste pp, om den ikke sitter nå?

Klokken tikke veldig og jeg begynner å kjenne på om vi har fått de 2 barna vi var ment til å få. Ønsker meg så sårt en siste..

Sorry for så mye syting..

Jeg tok litt egen-pleie i går og la negler. Vil prøve å fokusere mest mulig på andre ting denne gang, selv om jeg opprettet ikm gruppe :hilarious: :bag:

Det blir snart flere konfirmasjoner og så 17 mai og testing :hilarious:
Du får lov til å syte! Og dessuten skal det gå. Det har jeg bestemt.
 
Cd 8

Allerede på cd 4 kjente jeg litt verk i begge eggstokkene. I de siste dagene har jeg kjent mye på høyre side, ingen tvil om egget slippes derfra denne gang. Men siden i går kveld har jeg også kjent verk på venstre side, og i dag er jeg støl på begge sider. Så nå lurer jeg fælt på om det slippes 2 egg denne gang også?? :love017

kjenner ikke noe el smerter enda, er jo bare på cd 8, men det var da jeg kjente antydning til el smerter sist. Blir spennende fremover! Siste dag med letrozol i morgen.

Nå tar jeg også Maca og Myo Inositol, 2x100mg av den riktige Q10 for prøvere og 2x30 av vanlig Q10 (i tillegg til vitaminene jeg noterte i forrige pp)

Jeg har forberedt mannen på at det blir hard-kjør med aksjelegging fra helgen av :hilarious: planen min er hver dag, men siden jeg ikke ser mannen hver dag så er jeg spent på om vi får det til:hilarious: håper uansett at det kan klaffe perfekt med el denne gang.

I dag bestilte jeg Conceive plus, det har vi ikke prøvd før. Håper den kommer senest mandag, da er jeg 12 dpo.

Måtte dette bli vår siste pp :smiley-angelic001❤️

Edit: tar også mangan og spiser ett egg til dagen.
 
Last edited:
Cd 17 og el

Endelig el!! Jeg hadde tro på at el skulle komme på cd 14/15, men det skjedde ikke! Mannen jobber mye og jeg er blitt syk, så litt labert med aksjelegging. Sist var torsdag kveld (cd 15). Men jeg ble gravid i januar på aksjer 2 dager før el, så jeg får krysse fingrene!
Vi har prøvd Concieve plus for første gang, har hørt bra om den.

Jeg har hatt MYE el smerter men jeg våknet helt fin i dag, så kanskje egget slapp i natt :confused005

Screenshot_20240511_120443_FF App.jpg
Screenshot_20240511_164035_Premom.jpg
 
Cd 21 & 4 dpo

Denne pp tar jeg

3x850 metformin
Magnesium
Selen
Sink
Jod
D vitamin
E vitamin
B12
D3
Q10 (2x30 vanlig og 2x100 av den for prøvere)
Folat
Nac
Silicea (frem til el)
Omega 3
Maca
Myo-inositol

Jeg har absolutt ingen tro på at det har klaffet denne gang, tror jeg har gitt helt opp egentlig. Jeg er så avslappa til alt, skulle nesten trodd vi ikke prøvde lenger og at jeg har startet på prevansjon. Det er nok ikke lenge til vi kaster inn hånkleet og gir oss, dette er så altoppslukende at jeg føler jeg går glipp av livet som er nå og de 2 vi er så velsignet med å ha fått ❤️❤️ nå har vi strax prøvd i 1 1/2 år, det har vært mye opp og ned og det går ut over alle..

Jeg har startet på progesteron og albyl-e i dag. Så begynner testingen 9 dpo som er på mandag. Det er veldig mye som skal skje hver dag frem til da, og med tanke på at jeg er så avslappet så går nok de neste dagene fint.
i forrige pp hadde jeg mye symptomer, så denne gang skal jeg ikke la meg lure!
 
Back
Topp