Cd 15
16 mnd siden vi startet prøvingen, runde 5 med letrozol, blitt gravid på 3 av de.
Jeg var hos gynekologen min på mandag, cd 13, da hun ville ta en sjekk siden jeg har mistet 3 ganger.
Alt så veldig (!) fint ut inni der, såvidt vi kunne se antydning til pcos. Dette var veldig fint og ryddig i forhold til i høst da det så ut som rognposer inni der! Gyn mente til og med at kroppen mest sannsynlig ville fungere av seg selv, uten letrozol. Så vi ble enig om å ta det siste brettet jeg har i neste pp, og deretter prøve uten.
MEN! Denne gang er det 2 egg som slippes! Én fra hver side og begge var på 18mm
jeg hadde en fin og lang slimhinne på 5,2 mm. Gyn har aldri skrøydet av slimhinnen min, så at hun denne gang sa det minst 3 ganger gjør meg optimistisk
Hun tok mange blodprøver av meg, så jeg er spent på resultatet og om det blir noe mer hjelp.
Det merkes at det er en heavy eggløsning denne gang! Fikk el symptomer allerede på cd 8! Siden cd 12 har det bare blitt verre. Mye smerter, magen står på spreng og mye slim som jeg aldri har hatt før.
Denne gang har jeg tatt mye vitaminer! Fikk også takk i antibiotika mot bakteriell vaginose.
Dette tar jeg nå:
3x850 metformin
Magnesium
Selen
Sink
Jod
D vitamin
E vitamin
B12
D3
Q10
Folat