Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takkGratulerer så masse
Haha uff ja ja, nå må den sitteTuusen takk ja, endelig! dere er vel snart i gang med nr 2 denne MÅ sitte til mål
Måtte inn og se hvordan det gikk... Så uendelig leit. Du blir jo åpenbart lett gravid når syklusen først er på plass, så det er verdt å ta en sjekk. Kanskje det er en underliggende infeksjon der? Jeg håper du får svar i hvert fall. <3 Klemmer <3Det går ikke denne gang heller har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.
Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Vis vedlegget 431318
Uff, trist og urettferdig. Jeg har også mistet fire ganger helt tidlig som du gjør nå. Vet ikke hvorfor det skjer, har ikke fått forklaring fra gynekolog annet enn at han mener det sannsynligvis er noe galt med embryoet, at kroppen "rydder opp" selv. Har og prøvd progesteron(lutinus) og blodforynnende, men mistet likevel.Det går ikke denne gang heller har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.
Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Vis vedlegget 431318
Da vil jeg slå et slag for zinzino sin omega 3, veldig god!Uff, trist og urettferdig. Jeg har også mistet fire ganger helt tidlig som du gjør nå. Vet ikke hvorfor det skjer, har ikke fått forklaring fra gynekolog annet enn at han mener det sannsynligvis er noe galt med embryoet, at kroppen "rydder opp" selv. Har og prøvd progesteron(lutinus) og blodforynnende, men mistet likevel.
Har googlet masse, og lest at omega3 visstnok kan hjelpe -styrker eggkvalitet (sammen med Q10) pluss også økt sjanse for implantasjon. Omega 3 kan visst også bidra til å dempe eventuell inflammasjon i kroppen. Har jo tatt en del av det, men har økt dosen noe. Men alle slike tips og triks man leser om er jo aldri helt sikre, virker på noen kanskje, men ikke alle, eller kanskje det bare er flaks og uflaks. Så lenge det ikke skader, prøver jeg i alle fall med økt dose omega3, og selvsagt folat, e-vitamin skal også være positivt.
Håper du kan få noen svar hos gynekolog.
Nei nei neiDet går ikke denne gang heller har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.
Vis vedlegget 431318