Patience needed..

Kveldens test ❤️ den har økt litt gjennom dagen :shy:
20240323_204233.jpgScreenshot_20240323_210956_Premom.jpg
 
Så koselig å titte innom og se økning, håper sånn på at det fortsetter :Heartred
 
Gratulerer!
 
Nei, se på deg a!! Endelig!!! :happy093
 
Det går ikke denne gang heller :sad010 har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.

Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Screenshot_20240325_105239_Premom.jpg
 
Det går ikke denne gang heller :sad010 har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.

Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Vis vedlegget 431318
Måtte inn og se hvordan det gikk... Så uendelig leit. :( Du blir jo åpenbart lett gravid når syklusen først er på plass, så det er verdt å ta en sjekk. Kanskje det er en underliggende infeksjon der? Jeg håper du får svar i hvert fall. <3 Klemmer <3
 
Det går ikke denne gang heller :sad010 har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.

Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Vis vedlegget 431318
Uff, trist og urettferdig. :Heartred Jeg har også mistet fire ganger helt tidlig som du gjør nå. Vet ikke hvorfor det skjer, har ikke fått forklaring fra gynekolog annet enn at han mener det sannsynligvis er noe galt med embryoet, at kroppen "rydder opp" selv. Har og prøvd progesteron(lutinus) og blodforynnende, men mistet likevel.

Har googlet masse, og lest at omega3 visstnok kan hjelpe -styrker eggkvalitet (sammen med Q10) pluss også økt sjanse for implantasjon. Omega 3 kan visst også bidra til å dempe eventuell inflammasjon i kroppen. Har jo tatt en del av det, men har økt dosen noe. Men alle slike tips og triks man leser om er jo aldri helt sikre, virker på noen kanskje, men ikke alle, eller kanskje det bare er flaks og uflaks. Så lenge det ikke skader, prøver jeg i alle fall med økt dose omega3, og selvsagt folat, e-vitamin skal også være positivt.

Håper du kan få noen svar hos gynekolog. :Heartred
 
Uff, trist og urettferdig. :Heartred Jeg har også mistet fire ganger helt tidlig som du gjør nå. Vet ikke hvorfor det skjer, har ikke fått forklaring fra gynekolog annet enn at han mener det sannsynligvis er noe galt med embryoet, at kroppen "rydder opp" selv. Har og prøvd progesteron(lutinus) og blodforynnende, men mistet likevel.

Har googlet masse, og lest at omega3 visstnok kan hjelpe -styrker eggkvalitet (sammen med Q10) pluss også økt sjanse for implantasjon. Omega 3 kan visst også bidra til å dempe eventuell inflammasjon i kroppen. Har jo tatt en del av det, men har økt dosen noe. Men alle slike tips og triks man leser om er jo aldri helt sikre, virker på noen kanskje, men ikke alle, eller kanskje det bare er flaks og uflaks. Så lenge det ikke skader, prøver jeg i alle fall med økt dose omega3, og selvsagt folat, e-vitamin skal også være positivt.

Håper du kan få noen svar hos gynekolog. :Heartred
Da vil jeg slå et slag for zinzino sin omega 3, veldig god! ❤️
 
Det går ikke denne gang heller :sad010 har mistet 3 ganger på 4 mnd, dette er beinhardt! Gynekologen ville ha meg inn på sjekk, første ledig time er 18.4 så det er noen uker til. Jeg har allerede prøvd progesteron og blodfortynnende, hva mer kan jeg prøve? Håper jo på en mirakel-kur som ikke finnes.

Det som er rart, er at det har gått galt helt i starten alle gangene. Hva kan det komme av??
Vis vedlegget 431318
Nei nei nei :sad010:Heartred
 
Åh, nei :sad010 Kjære du! :Heartred
 
Å nei :arghh: det var ikke dette jeg ville inn og se nå, jeg håpet så inderlig at det var din tur!!!
Men ikke gi opp - dere skal klare det! Jeg mistet også 3 ganger før den satt denne gangen :Heartpink
 
:sad010 Så leit at den ikke satt nå heller! Jeg har klokkertro på antibiotikakur som kan fjerne en evt. skjult infeksjon. Infeksjon kan ofte være årsak til festeproblem, som ofte er problemet når testene aldri blir veldig sterke og man mister tidlig. Du kan lyve deg til resept ved å si du har symptomer på bakteriell vaginose Maja.no eller lignende:Heartred
 
Back
Topp