Kom en liten prins 1 dag før termin, 6.3Tusen takk du er vel fødeklar, elle har du født?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom en liten prins 1 dag før termin, 6.3Tusen takk du er vel fødeklar, elle har du født?
Ååh gratulerer sååå mye håper alt står bra til og at dere nyter nyfødt-boblaKom en liten prins 1 dag før termin, 6.3
Tusen takk Ja virkelig, glad jeg valgte å få en unge alikevelÅåh gratulerer sååå mye håper alt står bra til og at dere nyter nyfødt-bobla
Ikke sant! Hva er livet uten barnTusen takk Ja virkelig, glad jeg valgte å få en unge alikevel
Jeg synes som sagt at jeg kan skimte noe her såååå spent på neste test. Denne gangen må det bare gå9 dpo og testingen er i gang!
Det ble en skuffende start med en negativ test...
Vis vedlegget 430941
Tuusen takk gode deg jeg hååper det blir en rosa strek denne gang, det blir noen spennende dagerJeg synes som sagt at jeg kan skimte noe her såååå spent på neste test. Denne gangen må det bare gå
Så spennende! Ser noe på alle jeg
Så kjekt dere sier det håper den er litt tydeligere på kveldstestenSpennende ❤
Jeg ser også noe
Så spennende! Jeg ser på alle jeg altså!
Så gøy er SÅ spent på neste testSå spennende! Jeg ser på alle jeg altså!
Jeg ser og ser og ser ååå jeg er så spent og glad på dine vegne, med alle disse testene og symptomene som du har, dette må være terminspireDen er svak, men jeg kan se den er rosa
Vis vedlegget 431056